Als je die knight wil summonen moet je eerst met hem praten, hij staat bij die brug met die Drake er op, alleen dan aan de kant van de Undead Burg, daar zit nog een extra ruimte. De summon sign zit net voor de fog gate naar de Gargoyles. Andere tips: Lock-on gebruiken Knigt Shield pakken voor de 100% physical defense Wapen upgraden bij Andre, kost je 10 shards à 800 souls, evt. kun je dat ook met je shield doen maar dat is verspilling Focus je damage op één van de Gargoyles Oh, welk level en wapen?
Ja dat is toch die dude die in de cel zat? Die summon sign mis ik dan. Verder doe ik alles wat je zegt, alleen heb ik die Knight Shield niet. Ben level 18 met een upgraded Battle Axe (tot nu toe eigenlijk amper bijzondere wapens tegengekomen dus veel keus was er niet). Die Gargoyle Tail Axe valt ook maar tegen dus die gebruik ik niet. Enige voordeel is dat hij me aan het afhakken van de staart van m'n aartsrivaal herinnert. Probeer het nu met Fireballs op het eind, gaat al iets beter. Doet veel dmg. Heb alleen nog steeds het gevoel dat het meer op basis van geluk is dan dat ik de controle heb.
Het is niet die dude in de cel, alhoewel hij ook een summon sign heeft ergens in de buurt daar. Daarnaast, als je shield geen 100% physical protection heeft zou ik toch maar eventjes die Knight Shield gaan zoeken. Hij ligt ergens niet al te ver van de eerste fog gate in de Undead Parish waar je als het goed is al doorheen bent gekomen. En nou wil ik niet meteen je handje gaan vasthouden, maar als ik jou was zou ik die Battle Axe ditchen. Ik ben sowieso al geen fan van axes, maar vooral voor een eerste playthrough is hij vanwege zijn sloomheid geen aanrader, zelfde geldt overigens voor de Tail Axe. Je kunt misschien beter voor een Longsword of iets in die richting gaan. Kijk even welke move-set je het beste bevalt en welke het beste bij je stats past (DEX/STR). De truc met bosses is alert blijven en niet te gierig zijn. Zorg dat je de boss kent, leer hoe je hem moet ontwijken en pak alleen kansen als je ze krijgt, en dat laatste kan ik niet genoeg benadrukken. Nog een algemene tip, zorg dat je equip load ten minste onder de 50% ligt.
Ik kijk dit elke dag: http://www.youtube.com/watch?v=oyA8odjCzZ4 Trouwens die level 140 is puur gebaseerd op pvp statics. Ik heb ook een level 244 maar die gebruik ik puur voor verhaal.
Ja op een banner bij E3 vieze tegenvaller, ik had gehoopt dat hij voor de next-gen uit zou komen nou moet ik nog tot Maart mn 360 aangesloten laten staan
Dat En ik was niet helemaal duidelijk , ik bedoelde eigenlijk dat ik hoopte dat de release van DaS II voor de release van de next-gen consoles zou zijn Dan maar hopen als we toch nog zo lang moeten wachten dat ze voor die tijd nog een next-gen versie aankondigen. Desnoods dezelfde game met alleen dubbele framerate
Als ze bij FS nog een beetje verstand hebben brengen ze de game op zowel current als next-gen uit want anders zal deze game behoorlijk onopgemerkt voorbijgaan wat niet erg goed is voor de toekomst van de franchise. Daarnaast is het een game die nog jaren gespeeld kan worden en dan ga je de game natuurlijk niet uitsluitend op de consoles uitbrengen die in hun laatste levenscyclus zitten. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor GTA V.
Helemaal mee eens. Hoop dat ze misschien toch nog een aankondiging voor next gen doen. Lijkt me erg gaaf ds2 in een next gen jasje.
Had de banner nog niet gezien, maar er is nog nergens officieel bevestigd dat het alleen op de current gen komt. Dus tot die tijd ga ik nog nergens van uit