1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  2. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
  3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Had dus precies hetzelfde.
    Hoe kun je na het zien van een trailer zeggen dat je zeker weet dat ie naar de next gen consoles komt.

Beetje vaag...

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    De kans dat ie op next gen komt zit er gewoon heel dik in. Dus ik maak me daar niet eens zorgen om. En mocht ie op de huidige gen komen, maakt me dat ook niet uit, zal ik 'm ook spelen.

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja maar laten we eerlijk zijn.
    DS2 in next gen graphics is toch wel iets wat heeul erg gaaf zou zijn toch?

Voor mij zou de keuze in elk geval snel gemaakt zijn.:b:

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Graphics van DS1 waren ook niet de beste van de klas. Maar ondanks dat, wisten ze wel een sfeer neer te zetten ondanks dat de textures beter konden en het er soms iets te blurry uit zag. Dus het gaat mij meer om de sfeer dan om de graphics. En met mindere graphics hebben ze die sfeer al meer dan prima neergezet. Graphics interesseren me niet zo, het gaat me met name om de gameplay. Tuurlijk zou ik 'm spelen op next gen als hij daar op uit komt. Maar als dat niet zo is, zou ik 't niet verschrikkelijk erg vinden. ;) Zolang ik 'm maar KAN spelen! \o/

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja ok daar heb je ook wel weer gelijk in.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoop wel dat een baas verder in de game is. Niets meer frustrerend dan bij Baas1 niet verder te komen ... :eek:

11. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Een casual filter noem je zoiets. :cool:

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Wat mij betreft prima! Hoe moeilijker hoe beter (mits fair) :thumbs:

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Na alle verhalen vooraf viel DS me erg mee qua moeilijkheidsgraad, heb het zelfs uitgespeeld. Dus ben benieuwd naar DS2

14. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Kheb nu bijna dark souls voor de 5e keer uitgespeeld. En heeel veel keer op NG+.

Op m'n main nu NG+++ is echt niet tedoen.

Kan ik mensen trouwens helpen met bazen ofzo? Ik heb heel veel accounts dus het level is geen probleem.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Weer eens verder gegaan met Dark Souls. Tot mijn genoegen heb ik de Gargoyles weten te slachten. Ben gelijk ook doorgebikkeld, heb nu net de Gaping Dragon verslagen. Vrij verslavende game is dit ook.

Nog wat vraagjes:

- Humanity kan je als soort van 'potion' gebruiken, maar staat ook links van je health/endurance bars. Wat is de relatie tussen de twee?
    - Hoe zie je of iets two-handed is of one-handed?
    - Kan je bij een vendor ook vergelijken met je reeds equipped items? Ik moet nu de hele tijd de stats uit m'n hoofd weten als ik bij zo'n gast aankom, lijkt me dat ik iets mis.

16. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    - http://darksouls.wikidot.com/humanity, verschil tussen de item en de stat.
    - Alles is 2-handed als je wil, maar als je iets met twee handen vasthoudt gaat de STR requirement met 1/3 omlaag. Daarnaast verandert de moveset en soms de damage.
    - X of Y, of de triggers, anders kan het niet.

Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hebben jullie Blighttown aangepakt? Ik word dus telkens geraakt door die poisondarts en zit nu te denken dat ontwijken weinig zin meer heeft en ik beter veel Purple Moss mee kan nemen (en levelen zodat ik de Remedy-spell kan gebruiken).

Of is het wel mogelijk om ze te vermijden? Dat zou me hersenloos farmen schelen.

18. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Die blowdart gasten respawnen niet. Gewoon één voor één opsporen en afmaken, het zijn er maar een stuk of 6 die je tegenkomt onderweg naar beneden.

Daarnaast werkt purple moss niet tegen Toxin, hoewel ik je wel sterk adviseer er een aantal op zak te hebben voor als je verder beneden komt.

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Er ligt als het goed is in het begin van Blighttown (nog voor de eerste bonfire) ergens een ninja outfit (Shadow Armor). Deze outfit geeft je hoge poison resistance. Vervolgens ligt er in de Depths (boven waar die gigantische rat zit) een Spider Shield. Als je deze combi hebt, doen die poison darts je helemaal niks meer. Maar er is maar 1 plek waar die enemies zitten (in grote getalen tenminste). Als je daar je doorheen beukt en het overleeft, blijven die enemies weg. Na 1x doden komen ze namelijk niet meer terug.

Dus gebruik die armor set, shield, neem purple moss mee en je moet het wel redden denk ik zo ;)

EDIT: @Tripletth: Blooming Purple Moss Clumps helpen er wel tegen hoor ;)

Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de snelle reacties. Geen idee hoe ik die Spider Shield heb gemist de eerste keer, haha. Zal 'm even halen. En goed nieuws dat die gasten niet respawnen.

Bedoelde overigens Blooming Purple Moss zie ik nu, die curet wel toxin. Maar als ik dat verder niet meer nodig heb is dat mooi; gewone Purple Moss heb ik nog wel in overvloed zie ik.

Deel Deze Pagina