1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

1. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Pyromancy is vooral hetgeen waarmee je begint als de vijand nog op afstand is. Op het moment dat ie dichtbij komt ga je gewoon melee gebruiken. ;) Seath is trouwens echt een hele simpele boss. Ik heb er lang over gedaan puur en alleen om die staart van 'm te krijgen. Wacht maar tot je bij de eindbaas bent :+

2. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    die staart had ik volgens mij veel geluk mee, had 'm de 3e keer al te pakken. ik lees wel dat er veel mensen problemen mee hadden, inderdaad.

bed of chaos was ook belachelijk simpel, stelt niks voor. ik vind het allemaal wat teleurstellend sinds ik ornstein & smough heb verslagen. ik vond duke's archives best een leuk gebied, maar die tomb of the giants en lost izalith waren gewoon zwaar vervelend, met teleurstellende bazen. hopelijk wordt de laatste lord soul wat leuker.

3. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dan mag je New Londo in.

Lekker verdwalen tussen de ghosts. :cool:

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Wacht maar tot de eindbaas :cool: Dat is echt een pain in the ass :p

5. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ach, dat valt best mee.

6. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Duurde eerste keer echt wel even voor ik zijn moves door had hoor }:]

Tot je erachter komt dat ie makkelijk te parryin is... :p

7. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    wat ik overigens een beetje mis in de hele game, is dat er zowat geen background music is. waarschijnlijk een bewuste keuze van de developers om de game een beetje zo'n eenzame, hopeloze sfeer te geven, maar ik vind het een beetje jammer. ik hoop dat ze in dark souls 2 door middel van bgm die sfeer kunnen geven.

de boss battle muziek is wel heel tof, en ook dat begin muziekje als je de game opstart is echt mooi.

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het juist tof dat er geen BGM is. Geeft inderdaad die eenzame sfeer. En die boss battle muziek is echt absurd goed. _O_ Met name bij de eindbaas, Moonlight Butterfly en Dark Sun Gwyndolin (Al is dat als t goed is dezelfde)

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Morgen om 11:54 is er een live DS speedrun via http://marathon.speeddemosarchive.com/ Zij doen momenteel een marathon van 5 dagen met alleen maar speedruns van oude en nieuwe games, wat zeker het kijken waard is. Ze geven veel feedback over de game en is gewoon een leuk clubje nerds :)

En natuurlijk de beroemde Yellow Shirt Guy!!!!!11!!!!!!1

Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  10. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    vandaag eindelijk uitgespeeld. verschrikkelijk goede game, maar ik moet zeggen dat het allemaal wat inzakte tegen de tijd dat je die lord souls moest gaan verzamelen. het eerste gedeelte van de game tot en met ornstein and smough was echt magisch goed. daarna vond ik het allemaal iets minder, wat voornamelijk aan de omgevingen lag. dat vuurgebied was echt het kutste gedeelte uit het hele spel. blighttown 100x liever dan dat.

de eindbaas vond ik zwaar tegenvallen. had een veel dramatischer gevecht verwacht, eerlijk gezegd. het voelde ook een beetje droog aan toen ik 'm had verslagen. het was geen moeilijk gevecht, als je eenmaal doorhad dat je gewoon zwaar moet gaan afwachten en puur verdedigend moet spelen. ik heb ook nog per ongeluk de bad ending gekregen, volgens mij.

gelukkig maakte de dlc heel veel goed voor mij, want die was echt fantastisch. prachtige omgeving met een creepy sfeer, toffe bossfights (op kalameet na), leuke verhaallijn met artorias en goede loot te vinden. ook tof dat je een andere openingscene krijgt met de sif bossfight. manly tears...

hopelijk wordt DS2 nog beter dan deze.

Laatst bewerkt: 4 aug 2013
  11. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Het is qua verhaal ook een beetje het idee dat Gwyn niet zo veel meer voorstelt.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De Painted World of Ariamis nog de moeite waard? Las dat het optioneel was. Sta nu bij dat schilderij in Anor Londo met die Peculiar Doll.

13. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    DOEN!

Be wary of toxin

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zeker doen, is optioneel maar geweldig stukje van de game

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Erg goede optionele content, mag je niet missen.

16. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
  17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Waarom geen beta voor de 360 :'-(

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien komt die later? Ik heb me hoe dan ook maar wel ingeschreven voor de PS3 beta. Kan niet wachten tot de game uit komt.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik weer. Ben nu bij Ornstein & Smough. Lukt me wel om Ornstein neer te krijgen, maar het probleem zit hem bij die fuckface met z'n hammer charge. Ik kan daar echt niets tegen. Zodra hij zijn super vorm heeft, gaat hij alleen nog maar die move doen waar hij naar me toe charged. Normaal dodge ik dan naar achter, maar dat werkt lang niet altijd. Blocken kost teveel, dodgen naar de zijkant ook niet echt succesvol. Hoe pak je die het best aan?

Lees overal dat Ornstein het lastigst is in z'n super vorm dus tegen hem vechten lijkt me ook geen optie.

20. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    :)

Deel Deze Pagina