Fire doet het erg goed tegen Ornstein. Pyromancy en Quallaag's Furysword doen het bijvoorbeeld erg goed
BAM motherfucker is dood. Was gewoon in complete controle over hem. Ging op het einde nog wel bijna de mist in omdat ik te lang op hem in bleef slaan en hij dus die electro explosion deed (die had ie direct daarvoor al gedaan dus ik dacht: dat doet ie niet meteen weer) maar is dus nog goedgekomen. Heerlijk gevoel is dit ook. Mis dat wel in de meeste games tegenwoordig.
Apart trouwens: er zit een enemy in Dark Souls die identiek is aan een enemy uit Skyrim (het gebogen frostmonster met ice-spikes uit zijn rug). Hun aanvallen en bewegingen zijn ook precies hetzelfde. Toeval of heeft Bethesda lopen copypasten?
Duke's Archives. Hij staat daar ook echt in z'n eentje en je hoeft hem niet eens aan te vallen. Edit: oh shit dit is natuurlijk die Crystal Golem of niet? Geen idee waarom ik dacht dat die in Skyrim zat. Krijg je als je Dark Souls te lang laat liggen.
Dark Souls heeft tot nu toe nog kwalitatief goede CE's aangeboden. Dan niet met figurine, maar zonder meerprijs een LE krijgen met een mooi artbook en soundtrack op CD (Iets wat tegenwoordig ook zeldzaam is geworden). Dus ik ga er nog niet meteen vanuit dat de statue kwalitatief slecht is.
Hmm, nog geen DS2 topic zag ik.. Dus dan maar even hier.. Er is een gameplay filmpje opgedoken waarin 3 mensen DS2 co-op spelen.. [yt]iQsoMWNF2ZQ[/yt] http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iQsoMWNF2ZQ
Haha geniaal om te zien dat ie bij de eerste enemies waar die alleen tegenover staat dood gaat. Lijkt er ook op dat de co-op ook hier alles weer een stukje makkelijker maakt dus ga duidelijk m'n eerste playthrough helemaal solo doen! Zie ook dat de host zijn phantoms niet meer healed door estus te gebruiken maar dat ze hun eigen estus hebben? (kan je rond 3:11 zien) Zou wel betekenen dat phantoms ten alle tijden minder afhankelijk zijn van de host en dus in sommige gevallen ook langer zullen blijven leven.
Ze glijden nog een beetje inderdaad. Alsof de verplaatsing en de animatie nog niet helemaal op elkaar afgestemd zijn Maar goed, daar is het een beta voor he
Neato, ik heb Dark Souls weer in bezit. Iemand nog een leuk idee voor een build? Moet weer eventjes inkomen.