Ik heb nog wel een mooie challenge voor je: [yt]OkJlfHqoKvA[/yt] Of de twitch: http://www.twitch.tv/theprixie/c/2749217
Ok duidelijk. Ben inmiddels lvl36 met m,n mage. En zojuist logan bevrijdt in Sen,s Fortress. Heb de homing mass spell gekocht en twijfel nog over die soul spear van 40.000 souls. Moet zeggen dat sorcerer me erg bevalt,altijd pyro en warrior gespeeld. Edit: Sjezus moet echt leren pvp,en
Smokey, zorg eens dat je human bent! Ik ben al een uur aan het invaden in Anor Londo maar ik ben je nog geen één keer tegen gekomen!
Haha ben human,maar zit een beetje souls te farmen in darkroot garden. Triplethh,sorry nog even een vraag he. Big hat of crown of dusk? Enne... Moonlight butterfly horn of moonlight greatsword?
Crown of Dusk geeft iets van 20% extra magic damage. De Big Hat daarentegen is de meest stijlvolle gear in de game... Oh, en allebei die wapens zijn wel ok. Die MBH is heel makkelijk te maken met de Lightning Spear uit Sen's.
Haha, dat is precies wat ik dacht! Daar zouden heel wat uurtjes in gaan zitten. PS3 heb ik al de deur uit gedaan.
PS3 zit in een doos op zolder , 360 staat nog aangesloten voor Dark Souls II (want vind ik een fijnere controller) maar ik wil hem eigenlijk gewoon op de ps4
Ga geen trailers meer kijken, komt toch wel goed en wil echt 100% verrast worden verder De hele reden dat er nog een PS3 in mijn huiskamer staat is deze game. Denk sinds Oblivion niet meer zo uitgekeken naar een game