1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tijd voor een eigen OP....

2. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    20x? Geloof ik niet sorry

3. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Als je 'm 20x heb uitgespeeld, is het verhaal echt wel duidelijk. Ik had het al door na 1 playthrough. ;)

4. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dan geloof je het toch niet. Zit ik niet mee :p tuurlijk snap ik het verhaal wel op hoofdlijnen, maar heb je wel eens gekeken hoe diep die shit gaat. Had een keer zo'n pagina gevonden waar alles uitgelegd stond en wat de relatie met elkaar was. En heb de game echt MINIMAAL 20 keer uitgespeeld. Op sl1, alleen fist weapons, zonder kleding, met kalameet ring op new game +. Tevens ook al de achievements gehaald. De game op launch gekocht en speel het nog regelmatig. Nooit pvp however

Edit: en als het voor jou duidelijk is, kan je dan even antwoord op me eerdergestelde vraag geven?

Laatst bewerkt: 20 feb 2014
  5. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    20 keer is helemaal niet zo heel veel hoor, denk dat ik zelf inmiddels ook wel op de 30-40 zit als je alles mee telt.

6. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    daarom. Het valt allemaal wel mee. Zeker als je ook de new gme + optelt en het aantal uren dat je online erin gestoken heb.

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Die kan ik helaas niet beantwoorden. Ik heb mijzelf voorgenomen helemaal niks te kijken en in te lezen over Dark Souls II. Ik ga er van uit dat het goed komt met die game, dus ik wil me compleet laten verrassen. Het vergaat me tot nu toe nog goed, en dat wil ik graag nog zo houden.

Maar het verhaal gaat inderdaad vrij diep. Mijn manier om achter het hele verhaal te komen, was door de descriptions onder elk item lezen e.d., verbanden zoeken tussen characters en gebieden en researchen op 't internet en dat in relatie brengen met wat je gespeeld hebt. Ik vind het juist tof aan de game dat het verhaal niet prominent aanwezig is door cutscenes of iets dergelijks, maar juist heel erg op de achtergrond zit. En ondanks dat het op de achtergrond zit, hangt er nog wel een redelijk verhaal aan vast waar je zelf tijd in moet investeren om er echt achter te komen waar het allemaal over gaat.

8. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Precies. Zoals ik dus al zei. Beetje vaag verhaal als je er niet in duikt

9. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Priscilla is het enige personage wat iets zinnigs zegt over het verhaal.
    Tja, zeg het maar...

10. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    :)

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Aangekomen in Lordran. :cool:

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Haha, nice :)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.727
    Zo, weer eens verder gegaan met de game nadat ik een hele tijd geleden als laatst bij de eerste Bell Tower gekomen ben.

Nu
    Wat gates binnen dat gebied geopend en eindelijk voorbij die klotedraak gekomen. Was alleen niet veel te vinden in dat gebied behalve die bonfire. Nu met de basement key naar beneden gegaan, maar geowned door de Capra Demon. Waarom moeten designers nou altijd extra enemies naast de baas spawnen? :'-(

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je kan altijd nog als een pussy stront door de fog heen gooien en hem op die manier killen :+

en anders gewoon snel die trap oprennen, honden killen en een paar keer op z'n hoofd droppen

16. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Chameleon werkt ook verassend goed voor die honden kwam ik laatst achter.

Zelfde geldt voor Nito overigens.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.727
    Heb z'n ass al gekickt. Zodra die honden kapot zijn valt het best mee. Nu alleen cursed in The Depths. :mad:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    the depths is ook echt zo'n area waar je helemaal gek van word de eerste keer, maken dat je weg komt en even lekker gaan farmen en de juiste items inslaan

wat is het ook een heerlijk spel

Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    spel nooit uitgespeeld omdat ik het level in het kasteel wat begint met die lizzards zo suf vond. Nu jeukt het mij om toch weer te beginnen/verder te gaan. Twijfel alleen of ik opnieuw begin of verder ga....ik weet echt bar weinig meer.

Kan je eigenlijk wel een new game starten?

20. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, ik raad je echt aan om door tebijten want als je het spel uit hebt gespeeld begint het eigenlijk pas echt.

dan krijg je parry'n zo onder de knie en backstabben een piece of cake, loop je zo binnen 4 uur de hele SP door.

Daarna heel veeel pvp in in het bos( gruwelijk veel plezier mee gehad)

een tip,

ga pvp ganken zodat je snel souls krijgt, dan naar Anor Londo en koop Giants armour, daarna voor elk armour piece +1 upgraden (tot 5) met een chaos zweihander en je kan iedereen in het spel aan.

Koop die sleutel voor de gate in het bos, zodat je daar kunt pvpen.
    drop dan in het bos langs die gate je summoning sign, kan eventjes duren(10 min) help je mensen met pvpen verdien je heel wat souls.
    Je kunt ook zelf in je eentje maar als je dan dood gaat moet je steeds je souls oprapen wat nogal vervelend kan zijn als de invader naar de andere kant van het gebied loopt :p (sorry voor al de vaagheid ben de namen vergeten)

de sleutel kost volgens mij 25,000 souls.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2014

Deel Deze Pagina