1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Maar Dark Souls achievements zijn niet zo heel erg interessant eigenlijk. En als ik zin had om alle unique wapens te gaan halen had ik dat al gedaan.:+
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Maar iedereen begint dan vanaf nul, en aangezien je niet makkelijk 1000 punten haalt leek een challenge me wel leuk, vooral omdat het een pittige game is dus :)
     
  3. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    om hier maar even op terug te komen, inderdaad dramatisch in blighttown. sowieso is dit echt een klote gebied met allemaal die kutplatformen en poison pijltjes. dit is het eerste stukje van het spel dat ik vervelend vind.
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar zit niet echt een challenge in. Dat wint degene met de meeste tijd. Als iemand toevallig net die weken vrij heeft, wint ie dat sowieso. Het is niet zoals bij Trials of iets waar je gewoon een bepaalde tijd moet neerzetten en die mogelijk kan verbeteren. Dus denk niet echt dat dit van toepassing is. Je zou daarentegen wel een challenge kunnen houden voor PvP onder elkaar. Gewoon naar de zelfde locatie lopen, invasion sign neerzetten en gaan. :+ De winnaar krijgt 5 punten bijvoorbeeld.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk ik ook, ik ben nu bekend genoeg met de game om een aardige speedrun te kunnen doen dus als ik de tijd krijg om dat 2.5 keer te doen heb ik 1000G

    de eerste keer kost heel veel tijd want je moet alles nog ontdekken mijn 2e playthough koste al minder dan de helft van de tijd van de eerste en een derde en daarop volgende kan nog veel sneller
     
  6. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik was in mijn 2e PT al binnen 5 uur bij O&S. Dit terwijl bij mijn 1e PT dit ongeveer een uur of 30 duurde. Als je eenmaal weet wat je moet doen, ram je door die game heen.
     
  7. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, als je weet wat je moet is de game een eitje.
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik maak jullie af, een voor een.

    Kom maar.:9
     
  9. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan kun je beter een speedrun houden :D
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Vanmiddag Dark Souls voor PS3 gekocht. Nu weer helemaal overnieuw beginnen met de kennis van DaS op de 360 :cool:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bij de Dixons? Daar schijnen ze m voor 5 euro te verkopen

    iedereen die m nog niet heeft halen dus
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Yesh, had de laatste :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hebben jullie nog tips voor een volledige Dark Souls noob? :D

    Ik heb begrepen dat de game heel erg pittig kan zijn, en ik hou best van een uitdaging maar het moet leuk blijven. Met welke class kan ik het beste beginnen?
     
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wanderer vond ik wel fijn om mee te beginnen. Best een goede armor set en je start al met een vrij aardig wapen.
    Aantal tips dan maar:

    - Niet al je stats zomaar levelen, plan dat een beetje vooruit. Focus op het begin op Vitality, Endurance en kijk naar de stat bonus van je wapen. Afhankelijk daarvan investeren in ofwel Stenght of Dexterity. Hoofdregel: kleine wapens zijn meestal DEX based, grote wapens meestal STR based. Als je die drie een beetje gelijk houdt heb je alvast een solide build. Eventueel kun je STR en DEX ook mixen als je voor een wapen een bepaalde stat requirement nodig hebt.

    - Wapen upgrades zijn belangrijker dan hoge stats. Bij de eerste blacksmith die je tegen komt direct je wapen naar +5 gooien, daarna kun je gaan overwegen voor welke upgrade path je gaat. PS: 'Raw' is waardeloos, niet doen.

    - Gebruik de lock-on functie. Vooral tegen lastige enemies doet dit wonderen.

    - Backstabs, backstabs, backstabs.

    - Altijd je schild omhoog houden als je de omgeving niet kent.

    - Let op je equip load. 0-25% geeft een snelle dodge roll, 25-50% een medium roll en alles boven de 50% een waardeloze 'fat-roll'.

    - Neem overal rustig de tijd voor. Er is niks zo vervelend als al je souls verliezen omdat je te snel er doorheen wilde knallen. Als iets er gevaarlijk uitziet is het dat meestal ook.

    Als je iets echt niet weet, check http://darksouls.wikidot.com/ of vraag het even in dit topic.
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    bah genaaid dat ie nu bij de dixons voor 5 euro schijnt t eliggen,heb ik em net vorige week voor fllprice gekocht :mad: heeft iemand em eigenlijk uberhaupt voor die prijs kunnen kopen?
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Yesh! :) Voor PS3. Was ook direct de laatste :)
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hahaha bring it. ;)
     
  18. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Is goed, SL? Mijn lvl 50 heeft wel tijd.;)
     
  19. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook nog wel een SL 50 voor wat PvP? :D
    Voeg me maar toe als je wil. GT is hetzelfde als m'n username hier. Kheb een aantal builds om wat lol te trappen online, kspeel nu voornamelijk in darkroot forest maar daar is het 90% gankers en dat word op een gegeven moment ook wel irritant. :+
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Hehe wordt net in Anor Londo 3 keer geinvade en kick 3 keer gruwelijk de ass van de invaders :p
     

Deel Deze Pagina