[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Bam! Ornstein & Smough op SL3! Suck on that!

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Maar vast niet met standaard gear :)

3. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Wanderer Set en een Lightning Balder Side Sword +2.

En een Pyromancy Flame voor Ornstein.

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Respect :) Daarentegen maakt het bij O&S niet uit. Je moet gewoon geduld hebben en zo min mogelijk klappen incasseren. Als je eenmaal alles door hebt en kan dodgen, heb je je health niet nodig. Alleen strength zou handig zijn om iets meer damage te doen. Ook dat is niet per se nodig. Maar goed, alsnog respect. Ik doe het je waarschijnlijk niet na. Of beter gezegd: Ik neem de moeite niet XD

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zeker knap. Al is in DaS je equipment en wapens een stuk belangrijker dan je level ... Zeker als je een snelle dodge build hebt, dan ga je toch al voor om niet geraakt te worden ...

6. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Klopt, niet geraakt worden is gewoon een kwestie van wat voorzichtiger spelen dan normaal en overal de weg weten. De 'foutenmarge' ligt nu op 1. Wat je alleen wel merkt is het gebrek aan stamina. Zelfs met een gewone scimitar kun je maar 3-4 klappen uitdelen wil je nog genoeg hebben om weg te rollen.

Daarnaast voel ik me wel eenzaam... Er is niemand om mee te co-oppen, zelfs geen invaders. :'-(

Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    hehe, das waar. maar dat zou ik dan weer als een voordeel ervaren :)

8. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Wat overigens wel leuk is is dat ik de Taurus Demon overgeslagen heb door via de Darkroot Garden naar de Gargoyles te lopen. Kijken of ik in de Undead Burg wat invaders hard kan afstraffen met mijn inmiddels +5 Lightning BBS.}:]

9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Het biedt toch wel die extra spanning als je human wordt. Toch net die extra dimensie. ;)

10. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    damnit, 150k souls verloren net door een dom foutje. dat zijn een hoop soul levels die ik weggegooid heb.. ugh.

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    What happened?

12. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    vandaag vanaf het begin van anor londo tot en met ornstein en smough gespeeld zonder iets uit te geven, daarna krijg je die vessel waardoor die poorten vrij komen, dus ben ik naar die poort van anor londo gegaan, waar 2 lelijke zwijnen me op stonden te wachten. ik ging dood door het eerste zwijn vlakbij de ingang van die hal, maar op de een of andere manier lagen mijn souls een heel stuk verderop in de tunnel, vlakbij het 2e zwijn. en doordat ik als een idioot rushte terwijl ik nog flinke schade had opgelopen van het 1e zwijn, ging ik dood door het 2e zwijn voordat ik mijn souls kon retrieven.

ik was ook al 40k souls van te voren verloren, maar dit is toch een maatje erger, lol.

eigenlijk de grootste fout was om zoveel souls op te sparen, had gewoon moeten levelen want ik heb toch niks om te upgraden atm.

Laatst bewerkt: 25 jan 2013
  13. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik ben nu bij Sen's fortress aangekomen en dood gegaan....Je moet er echt geduld hebben. Heb wel The Lightning Spear te pakken en dat schijnt een krachtig wapen te zijn.

14. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Tip voor als je Sen's de eerste keer doet, zorg dat je Fireball of Soul arrow bij je hebt in je rechter hand. Je kunt daarmee de laatste brug een stuk gemakkelijker maken, en ik kan je garanderen dat het gruwelijk frustrerend is als je daar naar benden valt.:+

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jup! tip: kijk gelijk naar link voordat je die brug opgaat!

16. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ben al een paar keer naar beneden gedonderd...Ik kan geen magic gebruiken en ik kan nergens Soul Arrows vinden..Straks maar eens een nieuwe poging wagen.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Magic hoeft niet. Zorg dan dat je ene bow en arrows bij je hebt. Zoom in en probeer dan net om het hoekje te schieten zonder dat je zelf geraakt kunt worden!
    Er voorbij rennen kan ook, maar dan moet je wel wat geluk hebben met je timing bij de swinging axes ...

18. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Sasuke, kleine spoiler voor als je bij de fog gate komt,

er zit een bonfire op het dak, maar deze zit verstopt. Goed over de randjes kijken...

19. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het laatst weer gaan spelen.

Zit in blighttown (bonfire bij de watermolen) met een kapot Drake Sword en heb geen spullen bij me om het te maken.

Probeer nu langs de vijanden te rennen naar de smith 1000 km terug.

Erg kut maarja anders moet ik overnieuw beginnen..

20. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Je hoeft niet per se terug door Blighttown. Je kunt via de Valley of Drakes en dan een stukje New Londo heel makkelijk terug bij Firelink Shrine komen. Moet je maar even opzoeken.

Deel Deze Pagina