Kunnen jullie niet een stukje aanmaken in de startpost met hoe vaak wie op welke boss of NPC dood gaat? Een soort van deathlist zeg maar? Lijkt me wel leuk omdat eens door te nemen.
Vind jij. Ik word er niet koud of warm van. Ryse, KI en PvZ stellen niets voor en alleen FM5 en Titanfall zouden me interesseren. FM5 is microtransactions galore en Tiranfall valt redelijk tegen (6v6 en dan kan de Xbone t al nauwelijks aan)... On topic: Iemand hier nog de Black Armor Edition voor €44 bij de MM meegekregen? Eigenlijk best fout dat ze pre-order edities voor meer verkopen, omdat ze niet aan pre-orders doen...
Het is gvd wel even afzien qua graphics zeg , heb teveel PS4 gespeeld Belichting is ook echt zo goed als niet aanwezig op sommige delen, erg vlak en sfeerloos gelukkig maakt de game zelf veel goed qua sfeer maar het valt me grafisch niet mee voor de rest natuurlijk gewoon genieten, ik moet offline spelen want de servers zijn er nog niet en er is niks mooiers dan een nieuwe Souls wereld waar je nog he-le-maal niks van weet
mijn ass is nog intact, maar ik ben ook nog niet voorbij Spoiler forest of the fallen giants dus zit nog heel erg in t begin edit:// hoe kan ik ook alweer zien welke stats een wapen nodig heeft om hem 'effectief' te kunnen gebruiken?
Staat er niet linksonder, wanneer je een wapen selecteert een letter bij diverse parameters (S t/m D ofzo)? Die parameters refereren weer naar de stats. Kwestie van vergelijken?