Earthen Peak spoilers Spoiler Hoe vaak ik Mytha the baneful queen niet geprobeerd heb Paar keer bijna dood gekregen voordat ik door kreeg dat je die fucking windmill in de hens moet steken. Daarna een piece of cake
Spoiler Hahaha hier had ik dus ook last van.. Ik dacht na de tweede keer al dat er toch een manier MOEST zijn om van die poison af te komen. Vier of vijf keer daarna zag ik opeens een message bij die windmill staan met try torch..
Hahah nice! Ben er inmiddels ook al voorbij,maar wat was dat ff kut zeg.. Terwijl ik de "echte" baas daarna de 1e keer zonder moeite down had.
en uitgespeeld,... \o/ vraagje Spoiler wat houd het in als je het uitgespeeld hebt en je bent bij malujah bonfire, daar staat dan bij begin journey 2 drangleic, als je dat doet begint ng+ ??
Je hebt de eerdere delen ook gespeeld toch? NG+ en verder is erg leuk, PvP is tof en kloten met andere builds zorgt voor een nieuwe ervaring. Ja dus
Wel een beetje jammer dat die equip load verandering niet in-game wordt uitgelegd. Eerder was het toch dat je mid-roll had bij minder dan 50%? Nu kun je blijkbaar bij 70% nog mid-rollen, maar kun je niet meer zover rollen en recover je iets slomer stamina als ik het goed begrijp. Beetje jammer, want ik denk dat ik m'n souls beter had kunnen spenderen aan een andere stat
Net eindelijk mijn Japanse Collector's Edition binnengekregen van Dark Souls II! En wat een pareltje is dat zeg. Kostte flink wat centjes met name qua verzending, maar dan heb je ook wat Pics in spoiler tags below... Spoiler Inhoud CE: Dark Souls II game Dark Souls II Soundtrack (in een aparte case) Extra sleeve voor de box Hardcover A4 Artbook Weapon Box Collectible met 4 replica schilden en 4 replica wapens Kaart van de game SUPER VET!
toffe collectable man.. Ik heb de game vandaag ook binnen gehad maar ik kreeg er een gelimiteerde stripboek bij wat ik niet wist...
Mooi hoor Bijna uitgespeeld overigens Iets van 55 uur over gedaan tot nu toe. Lijkt me best netjes Eerst nog even PvP'en, locaties nog een keer langs op zoek naar gemiste dingen, mensen helpen met bosses en algeheel een beetje aanklooien.