1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dark Souls II

Discussie in 'Games' gestart door mitchdylan, 25 feb 2014.

?

Ga jij "Dark Souls 2 Scholar of the First Sin" aanschaffen?

1. Ja, op de Xbox One

27,3%
  2. Ja, op de PS4

54,5%
  3. Ja, op de X360

0 stem(men)
    0,0%
  4. Ja, op de PS3

0 stem(men)
    0,0%
  5. Nee

18,2%
  1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    FUCKING SPEAR HOLLOWS

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Que?

Jammer dat ze de kick er uit gehaald hebben trouwens. Waren echt van die ultieme this is sparta momentjes :+

3. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Pursuer viel best mee toch? Had alleen tamelijk veel health voor mijn scimitar maar ik had zijn aanvallen vrij snel door.

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Die nieuwe aanval ipv kick vind ik ook geen ramp hoor (Naar voren - R1/RB). Die staggert de tegenstander waardoor je een critical hit van voren kan geven ipv alleen de backstab. Bovendien is die animatie ook vaak best gruwelijk :D

5. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hoe doe je die critical hit erna dan? Ik krijg alleen maar een normale hit als ik voor r1 attack ga.

Weet iemand of het in Dark Souls 2 ook zo is dat je minder strength nodig hebt als je wapens gaat two-handen?

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb even gezocht naar een videoclip, maar die kan ik niet zo snel vinden dus ik probeer t maar te verwoorden dan.

Je loopt op een enemy af, en je drukt naar voren en R1/RB. Vervolgens ram je met je zwaard naar rechts, alsof je aan het afweren bent. Als je deze goed plaatst, gaat de enemy staggeren. Dit kan je zien aan z'n animatie. Vervolgens loop je op 'm af en druk je nogmaals op R1/RB, zonder je schild omhoog te houden (net zoals bij een backstab). Dit resulteert in een frontal critical hit.

7. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5

Deze video legt het helemaal uit! Super handige move voor als enemies veel blocken.

En two-handen zorgt er voor dat je 50% minder strength nodig hebt om een wapen te kunnen gebruiken. Wapen met een 20 strength requirement kun je dus effectief two-handen met 10 strength.

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Juist, zo'n filmpje zocht ik dus :+

9. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ik vind het wel rete irritant dat ik steeds terug moet naar Majula om te levelen.

Oh, en de
    Dragonrider
    was echt een pushover.

10. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Haha die had ik als eerste verslagen in one try idd. En snap ook niet waarom ze terug zijn gegaan naar Demon's Souls mechanieken... Levelen bij bonfires was enorm handig en al dat gewarp is met de laadtijden op de PS3 gewoon kut... Heb ook weinig binding met de wereld hierdoor. De interconnected world van Dark Souls was juist zo awesome!

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Nou ja, de hele wereld is hier ook verbonden natuurlijk met elkaar, alleen zit de lore naar mijn idee wat meer verstopt. Kan daarom ook niet wachten tot ik de guide kan kopen. Daar staat een Lore Index in, dus kan ik mij meer verdiepen in de lore van de game. Heb het idee dat er wel een goed verhaal achter de game schuilt, alleen deze niet helemaal goed naar voren is gekomen.

Het levelen heb ik zelf niet zo'n heel groot probleem mee. Vaak is het sowieso wel fijn om even terug te gaan naar Majula om te restocken in items en meteen even wat armor of wapens te upgraden. Wat ik wel jammer vind is dat je vanaf het begin meteen kan warpen tussen bonfires. In Dark Souls I zat hier nog echt een soort van betekenis achter waarom je dit kon doen. Nu kan je het al meteen, zonder enige uitleg. Niet dat ik het niet fijn vind, want met deze gigantische wereld is het opzich wel handig dat je kan warpen :+

12. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    wat is het toch met die random explosies?

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    of vervelende ondoode soldiers,... of een wizard die vuurballen gooit zijn mijn gokjes }:]

14. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Die soldiers gooien potten met brandbare zooi over je heen, waarna je door een vuurpijl van een archer POOF gaat. :)

15. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Mirror knight was tof. Wel een walkover :eek:

16. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    als ik doodga bij darklurker:
    kan ik dan naar de fog gate sprinten om tegen hem te vechten of moet ik eerst weer die 4 lui afmaken in de kamer ervoor??

17. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Wat is Go online?

En waarom is het unclickable

18. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Daarmee kun je online.

Omdat je al online bent.

19. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    ooooh, jammer.

Ik dacht Arena ofzo :{

20. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Volgensmij moet je eerst de enemies killen anders is er een fog wall waar je niet door kan. Weet het alleen niet 100% zeker

Bijna door ng+ heen! Voelt wel echt lekker uitdagend aan. Questline van Lucatiel ook gecomplete maar dat was wel echt een pain in the ass zeg damn.. Ik raad iedereen aan om dit op ng te doen want anders kost het echt flink wat extra moeite.. :+

Deel Deze Pagina