Gisteren aan de game begonnen maar had ff een vraag, Ben al een paar keer doodgegaan maar steeds als je dood gaat loopt je levensbalk een stuk trg waardoor ik amper nog wat heb.Is er iets om dit weer te vergroten?
Kan ik daar al heen? Want was daar eerst heen gelopen maar d8 dat het gebied nog te moeilijk was. Ben nu nog in forest of the giants...:b:
Heide's Tower valt wel mee, die gasten slaan hard maar zijn wel erg traag en voorspelbaar. Kwestie van wegrollen en wachten tot ze klaar zijn met aanvallen.
voor de mensen die moeite hebben human effigies te scoren: Spoiler Zoek uit waar de ring of life protection en de ring of soul protection zijn,.. als je doodgaat heb je alles nog en je blijft human. Ring kapot? daarna laten maken bij weapon smith, kost in verhouding heel weinig... Las dat iemand op dit forum dat deed in vorige souls game,... werkt perfect :b:
En uitgespeeld Dik 70 uur over gedaan en nog lang niet klaar met pvp'en, mensen helpen, bonfire aestethics gebruiken etc
Spoiler Damn King Vendrick is a bitch Zelfs met alle Giant Souls doe ik net 140 damage per hit. Heb nu wel Gyrm Greatshield +10 zodat ik tenminste kan blokken Zit nu met 10 petrified dragon bones btw. Pursuer Ultra Greatsword is al +5 en geen idee welk ander wapen voor een strength based build te upgraden...
Spoiler als je alle 5 giant souls hebt,, is die erg goed te doen hoor,.. altijd achter hem blijven rechts langs hem lopen, ik heb hem met fire of heide sword totaal geupgrade gehaald, die doen ook niet echt veel schade.
Pffff ik zit nu echt vast. Ik heb de kings ring.... En nu.. Ik heb die deur open gemaakt in de forest of giants Spoiler wat gewoon een dood lopend eind is. Spoiler Ik ben ook nog nietbij die draken shit geweest, god knows waar dat is met die brug van die trailer... Vind het echt jammer dat ik het weer moet opzoeken... het liefst zoek ik gewoon zelf maar ik ben echt de weg kwijt, en geen zin om langs alle bonfires tegaan...
betreft deur in forest of fallen giants+ Spoiler je moet bij die boom wezen, als je een item hebt, word je in een memorie gezogen,..... daar kun je een soul halen om king vendrick te verslaan. mensen die een souls game zonder ook maar enige vorm van hulp kunnen uitspelen, zou je net zo moeten huldigen als olympische spelers, :b:.... !!!!!!
Die giant knights vallen best tegen.. Ga denk ik gewoon opnieuw starten met alleen een zwaard.. Vind sorcerer niet zo vet