Dark Souls 2 DLC aangekondigd. Drie episodes, eerste uit op 22 juli. Tailer hieronder [yt]bJR6ov-oxq8[/yt]
Even een vraag, Ik ben bijna klaar met de game en als het lukt speel ik het morgen of Maandag uit,, Ik heb ook bijn alle bazen verslagen,, Ik zit alleen een beetje wat ik nu met al die Boss souls het beste kan doen... Mezelf wat meer upgraden of moet ik een apart wapen halen... Iemand tips? Bedankt.
Ik heb ze allemaal gemaakt Hangt natuurlijk volledig van je build af Ben je dex based, str based, int based etc.
Leuk artikel om te lezen http://www.vg247.com/2014/06/24/dark-souls-2-has-ruined-gaming-forever/ Kan me er trouwens goed in vinden. In tijden niet zo genoten van een game als dark souls
Helemaal niks te spelen op het moment en pas in augustus goede games voor PS4. Dus gisteren maar DSII voor mooi prijsje meegenomen. Schrok echt ff van de graphics, die zijn wel echt mager. Maar ja, na nextgen zien alle 360 games er sowieso al een stuk minder uit. Anyhow, Knight aangemaakt en maar een kort beginnetje gemaakt. Weer erg wennen aan de controls. Al drie maal een lifegem opgemaakt door in te drukken zonder dat ik dat nodig had. En al 4 maal dood door ergens vanaf te flikkeren Eens kijken of ik met een Knight uit de voeten kan. In deel I had ik een lichtgewichtje met een robe en dodge alles. Heb de ondruk dat dodgen in deel II niet zo fijn is, of ligt dat aan mij ? tips en tricks ?
Ik begrijp dit soort dingen echt nooit he. Ten eerste hoe komen die mensen erachter dat je precies op bepaalde punten de hele tijd tegen een boom in moet blijven lopen om als een malle te glitchen? En sowieso....je verpest de fun voor jezelf vind ik. Misschien dat deze dude de game al had uitgespeeld, maar ik ken iemand die dus echt zo speelt als in deze video in de eerste playthrough...doodzonde.
Ondertussen eerste major soul binnen (sinner) en ook en passant de bell gargoyles verslagen Spoiler Damn, dat waren er veel. Wel op de eerste try gered Ben er nog steeds niet uit of ik de estus flask beter kan gebruiken bij het exploren en de gems bij de bosses of juist andersom. Ook vind ik de durability vd wapens wel erg kut. Als ik mijn main sword gebruik vanaf een bonfire. dan is die meestal al op voordat ik bij een boss ben. Daatrom noodgedwongen een tweede zwaard voor de normal mobs en mijn main voor de bosses. Main weapon is momenteel nog Heide Sword + 5 en als backup het Drangleic sword. Geen idee of deze wapens ook tot het einde mee kunnen. NG+ ga ik toch niet voor. Wel kut dat sommige items bij mij ook niet op plekken liggen waar guides dat zeggen. Zo heb ik dus nog geen soul vessel, terwijl ik graag zou willen respeccen (nu nadruk op str en zou dat willen switchen naar dex). Ben toch meer van de snelle wapens ipv de grote logge wapens. Nu ook ff geen idee waar naar toe ik moet, morgen maar eens uitpluizen
ben deze week ook begonnen met Dark Souls 2. Op een bepaald moment had ik een bepaalde boss verslagen en wist totaal niet meer waar ik heen moest. Even snel een guide geraadpleegd om me weer op het goede pad te krijgen. Kwam ik erachter dat ik veel stukken had overgeslagen en de moeilijke bosses al verslagen had. Ik loop nu door die gebieden heen die ik vergeten was en timmer iedereen in een paar klappen dood Spoiler Had de bosses lost sinner, die schorpioen en die spin al gedaan. Echter was ik de gebieden Heides Tower, Cathedral etc vergeten. Dat is nu easy peasy. Ik sloeg die dragonrider in vijf klappen dood ofzo. Ook die soort dikke worm vlakbij die molen
Ik heb zelf de Heide's Sword tot het eind gebruikt. Soul Vessels kom je op meerdere plekken tegen, dus dat komt vanzelf nog wel een keer Hoe ik omging met mijn healing items was de gems gebruiken in exploration en flasks in boss battles. In boss battles wil je toch liever meteen die klap health erbij hebben als je in het nauw zit, dan zoveel seconden een 'regeneration' hebben.
Zo speel ik nu ook. Flasks bij bosses. maar bij de Lost Sinner heb ik gem s gebruikt. Voordeel is dat je niet zo lang stil staat als bij het drinken van een estus. Dus ff gem usen en shield up werkt erg goed bij snelle bosses. Uiteraard moet je dan niet wachten tot je health zeer laag is, dan wordt het riskant Overigens vallen de estus flasks wel tegen in power. Heb nu 6 estus + 2, maar die healen me maar voor de helft Goed om te weten dat Heide sword tot het einde mee kan, kan ik die dus gerust naar + 10 brengen. Daarna verder upgraden heeft niet veel zin toch? En ik ga ook dat Drangleic sword upgraden zodra ik twinkling titanite heb gevonden. Scaled als B met dex, dus dat is wel lekker Zou het zin hebben om dit sword na + 5 nog een elemental (raw/fire/etc) effect te geven. Ik bedoel dan gaat de scaling op dex omlaag, net als de base damage toch ?