Heeft iemand enig idee wanneer DLC hier in West-Europa/NL doorgaans beschikbaar komt op Xbox Live? Stipt om 12 uur 's nachts, 6 uur 's ochtends, 9 uur 's morgens? Crown of the Sunken King komt namelijk morgen uit maar ik speel die natuurlijk veel liever vannacht rond een uur of 12-1
Kwam dit net toevallig tegen en moest gelijk aan een nieuwe Dark Souls denken, man man man wat een geweldige promo zou dat zijn.. Vooral ook omdat de director al meerdere videos voor playstation gemaakt heeft.. Toepasselijke tekst ook! [yt]h-9UvrLyj3k[/yt]
Heb een vrije dag en had opeens heel veel zin in een From Software game dus DSII maar weer eens in mijn PS3 gedaan. Ben opnieuw begonnen met een Dual Swordman. Vind het idee erachter super tof en speel ook tot nog toe alles dual handen maar ik mis mijn schild toch wel een beetje
Vandaag de game ook maar aangeschaft. Na in deeltje 1 met een strength char te hebben gespeeld ga ik nu denk ik ook voor een dual swordman. ADP + DEX probably?
DEX scaling is mwa. ADP is overrated. Smelter Demon is kut. Black Witch Trousers + Leydia Black Robe is beste combo. STR build best build.
STR is in elk geval het makkelijkst. Vind dat er maar weinig leuke DEX wapens in DSII zitten. Ben maar voor Sorcery en Pyromancy gegaan nu met mijn Dual Swordsman. Beetje een mix van shit.
Totaal voor sorcery en pyromancy gegaan. Damnnn die shit wordt overpowered Speel nu met een moonlight greatsword (infused met magic en scaled met int), fire longsword+10 (voor magic resistant enemies), pyromancy+10 en een wisdom staff+4 (beste sorecery staff). Soul geyser en (crystal) soul arrow maken echt gehakt van alles dat los en vast zit Rol nu echt overal fluitend doorheen. En dan te bedenken dat mlg al generfed is... Wel tof om eens als mage te spelen.
Meh, april is voor mij veelte laat. Als die nou december zou komen hadk hem al gereserveerd. Tegen de tijd dat ds2 next gen uitkomt geniet ik al van Bloodborne, the order the witcher, en nog veel meer moois.... Dan maar in één keer next gen. Alhoewel ik het wel leuk vind dat ze het alsnog doen.
Waarom DS1 niet meteen erbij doen in een ultimate edition. Jammer... Vond deel 1 persoonlijk ook net wat beter. Maar mezelf kennende zal ik de game waarschijnlijk toch wel halen in April.
Als ik zo die trailer bekijk...tja jammer. Zie te weinig verbeteringen qua graphics. Sorry maar ik zit niet meer te wachten op zulke graphics in 2015. Ik weet dat het vooral om gameplay gaat, maar nah man.
hey dark souls fans Ik heb een vraagje over de blue sentinels covenant. Hoe weet ik hoeveel overwinningen ik heb gehaald? Want Ik heb 150 nodig voor wrath of gods. Als ik als blue invader de host kill, dan krijg ik geen beloning. edit: Ik heb juist 50 overwinningen gehaald en heb van Targray dat mooie schild gekregen nog 100 te gaan
Je kunt hem ook kopen bij Chancellor Wellager in NG++. Zijn meen ik 3 manieren om te ranken; - Versla een invading red phantom nadat je bent gesummoned om de Way of Blue member te beschermen - Versla een host die heeft gezondigd en versla die met een Cracked Blue Eye Orb - Win een sparring wedstrijd in de arena, moet je naar de standbeelden gaan bij de Cathedral of Blue bonfire. Je gebruikt dan wel elke keer een Token of Fidelity. Maar als je voor achievements gaat is het makkelijker om te wachten tot NG++ aangezien je ook een spell krijgt bij 500 kills
Surprisingly, the producer was candid about the state of parity between each version. As there was some controversy over the differences in the original game to the one that was ultimately released, Bandai Namco was very adamant about what's in Scholar of the First Sin. "All [current-gen] versions will run at 1080p and 60 frames per second, including the Xbox One. So it is not 900p blah-blah-blah, it's 1080p and 60 FPS for all three platforms. Though some people said that it is worse to play the game on PC without DirectX 11, and the answer is yes. I'm really confident about clarifying this, because the improved lighting and shadows, clothing effects, and etc. -- this is only available on DirectX 11 technology, and not on DirectX 9." Niiiiiiiice, 60 fps dus ook!
Grafische updates vind ik persoonlijk minimaal, maar niet echt belangrijk, belangrijk vind ik dat de game op 60fps draait. De game was voor mij op mijn ps3 onspeelbaar maar dit lag echter ook aan mijn ps3. Ga deze zeker halen! Ik wil alle souls games gespeeld hebben.
Dat het minimaal is dacht ik eerst ook, totdat ik Gamespot's video zag en dan zie je ineens hoe blurry de PS3 versie kan zijn, wow.