1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Alles solo tot nu toe Smokey?
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Op een paar bosses na wel ja.

    Krijg vaak de melding "unable to summon player" of spelers die binnen 1 minuut al dood zijn.

    Dus ja dan maar alleen:+
    Duurt vaak wel even hoor,voordat ik een lastige boss down heb.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nice. Heb zelf ook tot nu toe alles solo gedaan. Maar wat ik begrepen heb begint het nu pas echt lastig te worden
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik vond het vanaf the Abyss watchers boss echt moeilijker worden.
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben benieuwd. Heb nu 2 locaties geopend na catacombs. Maar er liggen wel nog wat items in Catacombs die ik wil hebben dus ga die nog even uitkammen. Misschien nog even respeccen. Heb wat in faith gestopt wat ik nooit gebruik en liever in strength wil hebben eigenlijk.
    Weet jij waar dat kan?
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat kan bij Cathedral of the deep. Je moet hierbij een covenant joinen waar je tevens ook je appearance kan veranderen. Je kan het max 5 keer per playthrough doen
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  7. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een vette game! Supersfeervol en speelt echt heerlijk soepel. Een aantal vernieuwingen vind ik iig heel fijn, zoals dat je gewoon tot 70% gewicht kan doen en nog steeds snel kunt rollen. Veel duidelijker!

    Voor de liefhebber, Dark Souls 1 code! MQQMF-WPPHM-CWFWG-MJDTV-MQDWZ
     
    Rienbu en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ben net begonnen aan DS1, zag dat die nu ook backwards compatible was met de One. Ben net uit het tutorial level. Ziet er niet uit in vergelijking maar het speelt best soepel
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat zou in ieder geval een Brad momentje zijn geweest...
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben bij Irithyll oid en chop nog vrolijk verder met mijn Sharp Scimitar+4 ofzo. Heb ondertussen ook een zeis Sharp van +3. Vind dat ze wat karig zijn in het geven van Large Titanites so far. Zo veel wapens maar zo weinig upgrade materialen tot nu.
    Net gerespecced en mijn faith ingeruild voor strength.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Idd veels te weinig upgrade materiaal.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de 4e boss
    Crystal sage
    verslagen in mijn tweede poging. Was wel bizar, ik gaf de final blow, maar kreeg zelf ook nog een hit. Beide dood :eek:
    Gelukkig kon ik daarna de souls weer ophalen en had ik de boss soul ook. Daarna naar Cathedrals of the Deep gegaan. Wel een step up in moeilijkheidsgraad, vooral de vele knights, die ook nog eens respawnen. Prima te doen, maar je moet er wel met je koppie bij blijven. Aanbeland bij 5e (?) boss
    Al die clerics
    en echt geen flauw benul wat ik daar moet doen. Half uur lopen hakken zonder resultaat :x

    Ik gebruik nog steeds de deep battle axe (+ 3 ). Vraag me af of ik die nog verder zal upgraden of dat ik ga switchen. Zal voor end game toch naar een ander wapen moeten gok ik, maar welke. Wat is een goed end game strength wapen?

    Ik vergeet overigens ook totaal die weapon skills te gebruiken ...

    Ook heb ik een hollowing stat die maar oploopt. Weet ondertussen hoe ik die kan ongedaan maken, maar dat kost 60k souls :x Heeft het nog meer consequenties behalve cosmetisch ? Wat als het bijvoorbeeld de 100 bereikt ?
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Deacons of the Deep
    zijn erg makkelijk, ik had 'm/ze in 1x, als je weet wat te doen.
    Je moet je obv focussen op 1 dude. Andere gaan snel neer.
    Kijk goed naar hoe de vijanden eruit zien en pak degene die er net wat anders uitziet.
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    die rotted tree is volgens mij optional,.. je hoeft hem niet te doen om verder in de game te komen,...
    (heb hem ook down hoor,.. maar je kunt wel andere volgordes hebben),...



    weet iemand toevallig of je met de ring (waarbij je dood gaat maar alles behoud), ook je emberstatus behoud??

    en zoals Gakkie zegt, wat zijn een beetje eindgame wapens??
    (loop nog rond met uchigatana+3,.. maar vorige games had ik een greatswordachting iets of zo'n grote curved sword)
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wow, vandaag begonnen aan ds3 heb ooit des wel gespeeld maar vervolgens alle datk souls over geslagen. Op zich gaat het best goed maar ben nu denk ik bij een tutorial boss. Eerste helft van zijn leven is vrij makkelijk. Maar dan transformt hij. Geen idee hoe ik hem vanaf dat punt raken kan :eek:. Try 10 here we go! Een kleine tip mag wel hoor als je maar niet helemaal spoilt :p

    1x geraakt. Poging 11 :p

    Edit2: wtf gehaald! Voelt zo goed! Opeens zag ik zijn weak spot!

    En nog een vraag aan het begin stond ergens op de grond geschreven "turn back" maar ik luisterde natuurlijk niet en kwam daar een blauw unit beest tegen die ik niet kon verslaan. Kan ik hier later nog terug komen voor nog een poging?
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2016
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Yes, je kunt later terug komen

    Dit bepaalt een van de 2 eindes (in totaal zijn het er 4). Als je em niet revived krijg je de ''beste'' ending, maar je zult nog wel het een en ander moeten doen
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2016
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks. Nog steeds niet helemaal duidelijk of het nou erg is of niet :? En verandered dat einde als ik het cure ?
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Erg is het sowieso niet. Voor de platinum trophy moet je toch alle eindes gehaald hebben. Het is dat de questline van die Yoel best lang is en je makkelijk iets kunt missen, er zijn namelijk meerdere npc's involved voor die ending. Daarom wordt het ook gezien als de ''beste'' ending. Het einde veranderd inderdaad als je hem cured, dus het is aan jou...
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks! Ik ga toch maar voor 1 playthrough, dus ik zie wel hoe het loopt. Vind wel dat je dit soort dingen erg makkelijk kunt missen. Je kunt de game op dat gebied bijn aniet spelen zonder guide/internet erbij. Ga toch niks vooraf opzoeken en ik zie wel wat wel en niet gebeurt ...
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787

Deel Deze Pagina