Ja Aldrich is een bitch inderdaad, vooral ook omdat je geen summons bij 'm kan gebruiken. Is wel even wennen na de vorige drie bazen met hulp verslagen te hebben
Zo, gisteren maar eindelijk Dark Souls 3 op 1000 Gamerscore gehaald. Nu wachten op de DLC en @Gakkie volgens mij kan je niemand summonen bij Aldrich behalve NPC's (als je de questline hebt gedaan)
Jes, Aldrich net ook verslagen. Met behulp van een vriend Praise jolly co-operation! NPC Summons kunnen bij hem inderdaad niet.
Heb ze. Aldritch op ongeveer 70% en toen werd ie leip. Pittige battle. Die arrows gevolgd door die dikke beams zijn dodelijk. Edit: En de bonfire is irritant geplaatst.
Een van de moeilijkste stukken in de game. Als je back blijft, in die alcove, kun je ze 1 voor 1 triggeren (is wel moeilijk). Dan proberen er 1 zo snel mogelijk dood te krijgen. Zodra er 1 dood is zal die niet meer respawnen, dus focus je eerst op een. Mocht je dood gaan dan heb je daarna nog maar 1 over ...
EDIT Volgens mij hebben ze bij de patch van gisteren mijn Fume Ultra Geratsword generfed. Verbruikt veel meer stamina nu
Dat niet meer respawnen is ideaal. In BB was er zo'n zelfde situatie maar daar respawnde ze beide totdat je allebei killde zeg maar. Edit: En Aldrich is down! Solo nog steeds. Begon bagger maar pakte het later aardig op. Alle flasks op, bijna geen leven en redelijk roekeloos naar het einde toe. Maar fucker ging neer. Souls in the pocket Edit: En Dancer ook kapot. Kwam onverwachts en had hem in 1x. Makkelijke boss in vergelijking met Aldrich. Veel progressie so far vandaag. Nu in de castle
Ik zit goed vast bij de Dancer, hoe flikken jullie dat in één keer? Maat van me ook al en ze blijft me maar ownen.
Bij mij hielp om haar heen cirkelen en vooral op haar achterkant in rammen. Daarnaast veel ontwijken en blocken. Edit: weet niet zeker wat hef geslacht is
Zit nu in Dragon peak, halverwege ergens. Kan ook nog verder in Lothric castle. Twijfel of ik dat niet beter eerst kan doen ... Beide kanten zit ik met van die klote Spoiler draken . Naar het einde toe worden de gewone stukken af en toe ook wel heftig, met name door de vele knights en soortgelijke enemies ... Met stip in de top 3 van moeilijkste enemies, de 'hand' monsters in Profaned Capaital, brrrrr ....
Ja, Lothric Castle is ook geen kattenpis btw... Kwam ook weer zo'n Frost Knight (begin Road of Sacr.) tegen. Dude is een bitch maar de aanhouder wint. @Gakkie Is er een manier om die 2 draken te verslaan in de Castle?
Dat probeer ik ook uit te vinden. Met een bow lijkt niet te werken en duurt veel te lang. Andere opties niet gevonden. In Dragon peak is er wel een aparte manier om met een draak af te rekenen ....
Oke man. Heb een manier gevonden (YT) om ze stil te krijgen btw. Rechts voorin onder de draak is een ingang met een toren oid. Als je daar binnen komt word je bekogeld met firebombs en je moet bij de ingang een ladder op. Vanuit daar kom je uit bij de draak zijn poot. Daar op inhakken en ze worden stil, best raar tbh. Mijn great scyhte +8 hakt aardig door. Enemies zijn tanks maar ik chop mij er aardig doorheen. Hoe komt ik bij archdragon peak?