1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Lvl 73 nog momenteel. Denk dat ik wel iets moet levelen want zit vast hahaha
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Op top van de grand archives drie dikke golden knights. Erger dan een bossfight. Damn! Those bitches are hard!
    Twin Princess ging hetzelfde las Armour, binnen no time down. Key is volgens mij gewoon zo snel mogelijk zoveel mogelijk damage doen ...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah nee he....heeft Dark Souls III gewoon serieus nog steeds die Retrieving latest calibrations issue?

    Ik start de game net voor het eerst op, en dan staat er op een gegeven moment Retrieving latest calibrations en dat duurt gewoon godsgruwelijk lang. In SOTFS kon dat gemakkelijk 5 minuten of langer duren en dit is nooit gefixt. Dit alles kon behoorlijk versneld worden voordat je de game opstartte een game of demo ging installeren en dan de game opstarten.

    Dus ik kan gewoon niet online, lol.

    Oh en nu krijg ik failed to load latest calibrations. Anderen hier ook last van?
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2016
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gaat hier altijd heel snel? Nooit geen problemen mee gehad ... :oops:
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hier ook snel idd.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Godddamn, ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen. Het is wel de Xbox One versie en volgens mij is dat de enige versie die die shit heeft. Spelen jullie op PS4/PC?

    https://support.bandainamcoent.com/...nly---trouble-downloading-latest-calibrations

    Ik ben er nu doorheen. Ik besloot het truukje voor SOTFS weer uit te proberen. Ik startte de installatie van Dead Space, startte toen Dark Souls 3 op, kreeg weer die failure berichten maar toen ik het opnieuw probeerde ging het goed. Blijft echt een immens irritante error zeg, man man.

    Nu maar hopen dat het vanaf nu elke keer goed, maar dat zal wel niet. Ik kreeg echt elke keer met Scholar die onzin ook.

    Hoe dan ook....ik zit nu in Firelink Shrine. Was even bang dat die eerste baas voor problemen ging zorgen,maar dat ging heel netjes. Gaaf die nieuwe skills ook, zijn ze echt goed voor battle ook? Want je zit nu met dat je twee flasks hebt en je moet kijken welke je vaker wilt kunnen gebruiken.
     
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Heb die problemen ook niet. Wel 3 x uit de game getrapt tijdens spelen. Speel op de One.

    Net ook deel 2 gehaald op de One en ook daar niet
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Te bizar gewoon. Maar ik lees het meer op fora, de ene heeft constant die onzin en de ander totaal niet.

    Afgezien van die bullshit vind ik de game nu al geweldig. Combat voelt echt zwaar nicer aan dan 2. En die art style in High wall of Lothric, sweet! Hebben jullie die katana dude die buiten Firelink Shrine staat gelijk kunnen killen in het begin? Ik wil die katana absoluut maar damn...die dude sloopt mij echt hard, haha.
     
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Poeh, besturing in deel 2 is wennen joh. Poppetje bestuur je minder direct. Pookie iets naar rechts en hij blijft rechtdoor lopen. Maja dit is het deel 3 topic.
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Die dude met die katana? Net zo hard meppen totdat hij van de berg dondert. Zo heb ik het gedaan.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja man. De besturing en snelheid in 3 lijkt veel meer op Bloodborne en ik vind dat helemaal top. Kan me goed voorstellen dat 2 echt wennen is dan.

    Haha ja dat heb ik meerdere keren geprobeerd, maar dude breekt zowat dwars door mijn schild heen en ik ben alweer dood. Ik kom later wel terug. :)
     
  12. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Klopt. Ben ook tig keer dood gegaan bij hem maar ik moest en zou die katana hebben. Na 20 keer gelukt ofzo.

    Straks maar eens beginnen op de PS4. Met een sorcerer dit keer. Schijnt moeilijker te zijn dan in andere delen. Althans dat heb ik gelezen.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die katana dude viel wel mee, die had ik na een paar tries wel. Helaas een STR build, dus niks aan zijn wapen ;)
    Zit nu bij een optionele boss in de Arch dragon peak en damn, die heerscht! Vind die grote enemies sowieso ruk, ik zie gewoon niks! Deze bestrooit je van boven met fire en lightning en hard ook. Krijg het ook niet voor elkaar daar iemand te summonen. Nog een paar keer proberen, anders kan hij de pot op en ga ik naar het end toe ....
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb net Oceiros gebeat en even geleveld. Ook Archdragon Peak ontdekt.
    Nog even hoi gezegd tegen Gundyr maar dat was vrij snel klaar... Is er een shortcut naar Gundyr of is het iedere x die lange ruk?

    Moet Dragonslayer ook nog steeds doen

    Edit:

    Dragonslayer dood. Paar levels omhoog en een ander wapen was de truck

    De 60fps is heerlijk maar vond de game helaas echt niet leuk. Het miste voor mij de feeling en verslavingsfactor die andere soulsborne wel hadden. Weet niet, haalde er echt geen fun uit. Heb hem ook niet uitgespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2016
    Gakkie vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kijk dit is precies waar ik op dit moment zeer veel last van heb met DS3.



    Immens irritant en het gebeurt echt elke keer wanneer ik de game op start. Na ongeveer 5x de game opnieuw opgestart te hebben gaat het verder....snap echt niet dat niet iedereen hier last van heeft.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De champion? Die vond ik erg easy, veel minder lastig dan de eerste keer. Overigens had ik daar eens met de white soap stone mijn summon sign neergelegd en toen ik werd gesommoned waren we met zijn 4-en (?!?). Wist niet dat dat kon. Toen we de de boss fight ingingen kregen we een meding met iets van ultimate challenge ofzo. Was wel een vet gevecht en ook gehaald :)
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    @Gakkie

    Is er een snellere route naar Gundyr? Of moet je iedere x vanaf de bonfire in de Graves?
    Wil hem met de andere later doen denk ik. Ben nu bij de princes.. Wil ook nog even de laatste estus shard scoren en richting het einde.
    Weet niet of ik echt nog zin heb om van de overdreven moeilijke bosses te killen. Mijn hart vind het niet zo leuk :+
    Wij zullen zien.
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Is er na de campaign nog extra gameplay met moeilijkere bazen dan? Net zoals Bloodborne extra dungeons ofzo?
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vanaf die bonfire idd. Je rent toch zo naar toe. Als je wil summonen moet je alleen ff die drie bij de gate killen. Rest schud je rennend van je af ... Zou hem wel doen. Mooi stukje daarna!
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx! Het stuk lijkt mss langer dan het is..

    @Makkabeer

    Je hebt nog de optional area's met bosses maar geen Dungeons.. Helaas.. Vond ze niet vet maar gaf toch wat meer gameplay.

    Moet ook zeggen dat ik nu zo'n beatje het einde benader en al met al Bloodborne toch de betere game vind.
    Dark souls 1 stays king!
     

Deel Deze Pagina