Haha. Even kijken. Geen red dead in ieder geval.. Pas nog Dark Souls Remastered goedkoop kunnen krijg dus waarschijnlijk ga ik daar weer eens doorheen. En Bloodborne heb ik al heel lang geleden Platinum gehaald
Iemand die ook Dark Souls Remastered speelt? Was echt vergeten hoe goed de eerste game was. Ik weet niet of ik heel goed ben geworden maar heb tot nu toe elke boss gehaald zonder damage . En net aangekomen in Anor Londo ..
Schiet niet op met die kerel. Altijd traag. Wat minder in de sportschool hangen en wat meer investeren in gamen. Verwacht idd op zijn minst een no-damage run op zeer kort termijn en binnen 5 uur halen graag. Anders blijf je een noob Gijs
Het is deze periode ontzettend druk in de bakkerij dus amper tijd om te gamen helaas.. Gisteren wel Ornstein en Smough gesloopt zonder Damage. Dus weet niet of ik nog een noob ben Rien
Nice. Mods voor Ds3? Totaal niet bij stilgestaan. Zijn er überhaupt goede mods voor deze game, of moet ik het bij vanilla houden? Ga deze game ook co-oppen, dus mods zullen waarschijnlijk niet werken ben ik bang.
Four Kings ook nu down zonder Damage Rien . Ik zat vroeger zolang vast bij deze boss maar nu compleet gesloopt