Gameplay gezien en wordt er ook niet koud of warm van... net zoals ik niet koud of warm zou worden van een gameplay video van Demon's Souls. Het is een game die je moet spelen om te waarderen, niet een game die je via een YT online filmpje moet bekijken. Dark Souls is gewoon een game die ik ga halen en ik hoop dat er weinig is veranderd t.o.v. het eerdere deel. Dan ben ik tevreden. Grafisch lijkt het op zijn voorganger. Geen hoogvlieger, maar ook niet lelijk. Beetje saai zelfs (functioneel als je het zo wilt noemen), maar in DS veranderde dat snel zodra je in andere levels kwam. Verwacht hier niets anders. De spanning die je voelt omdat tegenstanders zoveel damage doen komt ook niet over in het filmpje. Stamina gaat snel op met elke uitgedeelde klap, maar vooralsnog leek het simpel. DS was dat ook in het tutorial level, totdat een boss je met één klap tegen de grond stampte.
Ik heb het niet helemaal afgekeken, dus heb de ownage niet gezien. Geloof het wel, want ook in DS werden belachelijk sterke monsters tussen de gewone monsters in een level gezet. Aan jou de keuze om daar verstandig mee om te gaan (ontwijken of bevechten, maar dan moet je goed zijn voorbereid).
Laatst bewerkt: 23 sep 2011