1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zoooo fucking excited! 4 oktober!!
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Awesome. 8)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Nou, daar game je echt voor... Om door een overpowerde bot gekillt te worden terwijl je lekker aan het spelen bent. :emo:
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :lol:

    Typische oplossing, ik mag die mensen bij From software wel



    Ach, dan ga je toch gewoon offline tot de game officieel uit is. Ik vind het wel grappig bedacht
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Op zich wel, maar het is wel frustrerend dat jij afgerekend wordt op de fout van de retailer. :+
    Stuur dan een level 150 sumoworstelaar richting de retailer om die te pesten. :cool:
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vind dit signaal echt super stoer. Ik zie die bange japannertjes al achter hun bank wegduiken als een level 999 dev hun game invade. :9
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Deze game ga ik zeker EVADEN :)
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Doe je ALTIJD bij de beste games! :9
     
  9. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat JIJ de Beste games noemt ! :p

    Kan ik ook zeggen dat voor mij de beste games de Divinity games zijn! LOL
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    voor een dagje? Lachen oplossing toch? Hoort wel bij DS. Daarnaast krijg je ook direct een voorproefje hoe sterk je zelf nog kan worden

    Las trouwens dat de Demons Souls servers 11 okt worden afgesloten. Zonde. Die 2e playthrough is er nooit van gekomen

    de ps3 versie krijgt trouwens geen voicechat, dus voor mij sowieso die versie
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Haha! :p Je hebt gelijk, ik speel alleeen maar bagger zoals Skyrim of Reckoning :9

    Maar ik zal genoegzaam smullen van de lijdensverhalen in deze thread :) :cool:
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  13. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is de rangorde aan het keren : Skyrim gaat nu toch voor op deze Keckoning !

    Maar ik wil ze eerst in de winkelrekken zien liggen en DAN pas beslis ik of ik een game koop ! Mijn verlanglijstje is momenteel danig ingekrompen .. enkel hou ik nu Skyrim nog in eerste plaats in "gedachten" ... al de rest dat komen gaat kan me gestolen worden :p
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ach mensen overdrijven graag. Deze game wordt een piece of cake...

    Zal morgen es die preview bekijken.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dat valt me ook op, veel mensen beschrijven de game als een ramp qua moeilijkheidsgraad, niet te doen zeggen ze. Anderen hoor ik dan weer zeggen dat je gewoon niet moet rushen, geen domme dingen doen en dat mensen het zwaar overdrijven over hoe moeilijk de game is.

    In de eerste tien minuten video zie je de speler wel zwaar geowned worden door een groot beest, maar kan het ook zijn dat hij die gewoon nog niet aan kan?
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gameplay gezien en wordt er ook niet koud of warm van... net zoals ik niet koud of warm zou worden van een gameplay video van Demon's Souls. Het is een game die je moet spelen om te waarderen, niet een game die je via een YT online filmpje moet bekijken. Dark Souls is gewoon een game die ik ga halen en ik hoop dat er weinig is veranderd t.o.v. het eerdere deel. Dan ben ik tevreden. Grafisch lijkt het op zijn voorganger. Geen hoogvlieger, maar ook niet lelijk. Beetje saai zelfs (functioneel als je het zo wilt noemen), maar in DS veranderde dat snel zodra je in andere levels kwam. Verwacht hier niets anders. De spanning die je voelt omdat tegenstanders zoveel damage doen komt ook niet over in het filmpje. Stamina gaat snel op met elke uitgedeelde klap, maar vooralsnog leek het simpel. DS was dat ook in het tutorial level, totdat een boss je met één klap tegen de grond stampte.

    Ik heb het niet helemaal afgekeken, dus heb de ownage niet gezien. Geloof het wel, want ook in DS werden belachelijk sterke monsters tussen de gewone monsters in een level gezet. Aan jou de keuze om daar verstandig mee om te gaan (ontwijken of bevechten, maar dan moet je goed zijn voorbereid).
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yup maar zonder invasions, hints en co-op. Trek de UTP kabel maar eens uit je PS3 :+ In die vorm is het nog speelbaar.

    Nog steeds een goed spel maar de online maakt het voor mij wel echt uniek
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het met de LE? Blijft die alleen zo goedkoop tijdens de pre-order? Ik wil de LE eigenlijk niet mislopen :)
     

Deel Deze Pagina