1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand iets vernomen over eventueel skills om een 'helper' te summon-en? Of skills zoals blind of Charm?
    Zou wel de max zijn als er (veel) keuze is in skills ! Iemand daar al weet van én ook "hoe" het skillsysteem werkt? Want daar vertellen ze in Gameplay magazine niks over ... jammer.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Volgens mij heeft je karakter niet per definitie skills, maar zijn alle extra acties gebonden aan items? Wat je in een level up verhoogt zijn de stats, net zoals in Demon's Souls. Kan mij vergissen, maar het lijkt er op dat de opvolger van hetzelde systeem gebruik maakt.

    EDIT:weet iemand waar IGN die lightning spear heeft gevonden? Die ga ik zeker ook gebruiken voor mijn karakter.

    EDIT 2: Heb een paar keer ingelogd om de stream te bekijken. Ik zie zoveel vette stuff gebeuren. Wat voor karakter gaan jullie mee spelen. Ik twijfel nog tussen een thief, archer of mage.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    In Demon's Souls kocht je toch de skills die je wou? Of ben ik nou zo vergeetachtig...
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    uiteindelijk wel. Je begon echter wel met een specifieke set
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hoe werkte dat dan ook alweer? Wat ik mij herinner is dat je wel mage spells en priest miracles kon kopen. Welke skills bedoelen jullie dan?
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat bedoel ik ;)

    in de hub kon je na een tijdje bij steeds meer mensen terecht en skills kopen die je weer bij onze mooie dame kon upgraden.

    toch?... (twijfel nu ook een beetje)
     
  7. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Zover ik begreep uit de livestream kies je in het begin idd je character en 1 speciaal item ( bijv. een mage en de master key ) , vervolgens kan je gedurende het spel je character customizen zoals jij wilt. Wil je dus bv de mage kant op dan kan je stats en skills kopen ( oftewel souls investeren ) en dus langzaam een mage worden. Wil je echter gelijk magie kunnen gebruiken dan dien je meteen voor mage te kiezen, volgens ign speel je rond de 10 uur met je gekozen beginstats voordat je een character echt hebt aangepast danwel uitgebreid naar een andere klasse.

    Na het zien van de livestream is het wel een musthave voor mij. Top actie van ign.
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Eens en eens :) Die death van net was best pijnlijk :p
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De mooie dame upgrade alleen je skills , wat je kocht bij de rest waren spells en miracles toch.

    Aan het begin kies je een klasse en dat bepaalde welk level je start skills waren maar daarna ben je vrij om je souls uit te geven aan een bepaalde skill bij de mooie dame
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je deze keer de game wel op pauze zetten i.t.t. Demon's Souls?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee!

    Pauzeren is voor losers!

    :+
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja dat sucks! Dan koop ik hem dus niet.
    Heb om die reden DS verkocht :)
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ja, na de start maakt het allemaal niet meer zoveel uit. Je bent zelf vrij om te mixen.

    Live 24 hour stream.

    In Union armor nu. Hoe meer ik zie, hoe enthousiaster ik word. Nog drie uur te gaan.

    EDIT: Gaat de pauze niet aan als je in het item menu bent? Dacht net zoiets te zien.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kijk expres helemaal niks.

    Alleen rond release even de Eurogamer of Edge review en dan wanneer ik flink wat tijd heb lekker kopen en alles zelf ontdekken.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    't Bevalt me wel, ik heb gelukkig nog niet alles gezien. Sommige tips & tricks ga zeker ik in mijn playtrough gebruiken. IGN is niet zo heel ver in het spel (ik begrijp ergens rond 1/3 max).
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nedgame zegt de game al te kunnen leveren ?
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game daar nu besteld, zal maandag of dinsdag wel binnen zijn dan.. ben benieuwd!
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En het is nog de LE ook. Ben benieuwd! Vast veel sterkte toegewenst :9
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Vet :D Echt een tof initiatief van IGN!
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011

Deel Deze Pagina