Dat was een AI companion, Solaris dacht ik. Maar hoe kregen ze dat voor elkaar?
Game springt inderdaad niet op pauze wanneer je in de inventory rondneust.
EDIT:
De marathon is afgelopen en de review is up. Niet verrassend, het cijfer is hoog. De video review geeft een goed beeld van het spel. Zag wat framerate drops in het filmpje bij een paar scenes, maar verder ziet het er ook grafisch prachtig uit (forget about die clip die je hier eerder hebt gezien). Verder ben ik niets meer dan hyped na het kijken van een aantal stukken van de marathon. Dit is de opvolger van Demon's Souls alright. De conclusie liegt er niet om en geeft heel eerlijk aan voor welk type gamer Dark Souls is bedoeld. Enige kritiek wordt geleverd in de vorm van de to soms sadistische proporties aannemende moeilijkheidsgraad en de framerate stutters waarmee het spel kampt in sommige gebieden. Verder niets dan lof in de review.
Click me!
=============================
Closing Comments
"The reviewer's job is difficult when it comes to a game like Dark Souls. I simply can't unreservedly recommend that you buy it. It's not a game that you play to relax. It doesn't care in the slightest about whether you're enjoying yourself, and it doesn't give a fig for your notions of entertainment or your mental well-being. If you just play games for fun, this isn't for you, and no amount of insistence on my part is going to change that. But if you're interested in the limits of the videogame form – to see just how focused, how pure and how uncompromising in its vision a game can be – Dark Souls is unmissable. If you take the time get into Dark Souls' mindset, to begin to understand the twisted way in which it operates and taste the rewards behind its cruellest challenges, this is one of the most thrilling, most fascinating and most completely absorbing experiences in gaming."
Rating
9.5
Presentation
The creature and environment design is incomparable, confidently spanning the extremes between disgusting, horrific, majestic and desolately beautiful.
9.0
Graphics
Occasional slow-down in busy areas is not enough to take the sheen off this world.
9.5
Sound
Dark Souls' sound design is astounding, from the beating of mighty wings to the atmospheric drip-drip-drip of a dank sewer.
9.0
Gameplay
Tight, exciting combat is a the core of brutally fair design that only occasionally crosses the line.
9.5
Lasting Appeal
There are at least 60 hours in the first playthrough, with plenty more in exploration and experimentation.
9.0 (out of 10) Amazing
OVERALL
=============================
Bron: IGN
Stoked, laat die bestelling maar snel arriveren!
Laatst bewerkt: 30 sep 2011