1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie de game besteld? Dan bestel ik hem zo ook, wellicht dat ik hem morgen of woensdag ook in huis heb! :)
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mee eens, het wordt erg zwaar aangezet. Let echter wel op het stukje "just for fun". Dit impliceert niet dat er geen lol meer te beleven valt aan DS, alleen dat dit spel de prioriteiten anders heeft liggen. Het doel is niet instant gratification. DS durft skill en toeweiding te eisen. De uitgestelde beloning voor de speler is het gevoel van trots dat je als speler ervaart wanneer je de challenges waarmee DS je heeft confronteerd succesvol hebt weten te tackelen. Meer dan dat is in principe niet nodig en dit is het grootste cadeau dat DS jou als speler kan geven. Dat is tegelijk ook een van de redenen waarom DS zo'n grote schare fanatieke spelers heeft vergaard, ondanks dat de IP relatief nieuw is en het om een niche genre game gaat.

    Demon's Souls was een wake up call voor veel gamers en ik verwacht dat Dark Souls deze trant nog een keer gaat verlengen (in afgezwakte vorm misschien) bij een nieuw publiek. Ik ben nu vooral nieuwsgierig naar wat er hierna gaat komen. Gaat From Software het truukje nog een derde keer herhalen, of gaat men nog een stap verder? Only time (en de verkoopcijfers) will tell. Eerst maar eens met DS aan de slag. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem bij Nedgame besteld voor EUR 59,95 incl. verzenden. Zojuist mailtje ontvangen dat die verstuurd is dus hopelijk morgenavond na het werk Dark Souls testen. Heb woensdag dagje vrij en na donderdag weekend dus dan kan ik redelijk los met de game. Zal nadat ik een aantal uur erop heb zitten wel een eerste indruk posten. Heb Demon Souls nooit gedaan en deze game dus puur op reviews en mening van Demon Souls spelers aangeschaft, dus ben benieuwd.
     
  4. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vanmiddag bij Yourgamezone.
    16:38 Order geplaatst
    16:39 Betaling voltooid
    16:41 Product verzonden

    8)8)
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ze waren inderdaad redelijk snel 8).
     
  6. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, sick spel. Kom tot nu toe nog niet zo ver, word zwaar hard gegangbanged door 4 van die skeletons de hele tijd. Ben al 8 keer doodgegaan bij het eerste stukje rechts in Lordan
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha herkenbaar zeg. Had ik met Demon's Souls eerst ook \o/
     
  8. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, maar het is wel ECHT vet. Alleen nu zat ik dicht bij een zo'n Bonfire, maar ik had geen health meer. Wat doe ik, ik ga terug naar die oude healthpost en revive alle enemies.

    Nu wil ik weten, wat verlies je eigenlijk wanneer je dood gaat?
     
  9. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Zien jullie messages, ik kan sinds gisteren alleen nog maar schimmen en bloodstains zien...
     
  10. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, maar ben nog niet zo ver :eek:
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ben nog steeds aan het twijfelen om de game te halen maar ben toch bang dat ik het niks vind terwijl ik wel van harde games hou maar niet zo van Rpg;)

    Gamespot Review
     
  12. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ben jij? En jij ziet gewoon messages van andere speleres op de grond liggen?
     
  13. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die heb ik nog niet gezien. Maar ik kwam vrijdag een patch toch.. had temaken met live ondersteuning.
     
  14. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah okay, mag ik vragen of je al uit de tutorial bent? Ik ben nml al level 33 en heb net de
    Butterfly Boss
    gecleared. Uurtje of 16 zit ik erin. En heb voor gisteren altijd gewoon messages kunnen zien...
     
  15. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zit nu op die muur van het kasteel als je rechts gaat wanneer je uit de tutorial komt. Kga alleen de heeeele tijd dood :p toch blijf ik maar gaan! Had ik niet gedacht van mezelf.. 8)
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem ook binnen,mooi snelle levering. Nu ff installen en dan ook maar eens een uitproberen.

    Wat betreft de teksten / online play, ik had gelezen dat er iets mis is gegaan met online functies waardoor From Software die functies heeft uitgeschakeld voor het moment. Aangezien er vrijdag een patch komt en jij geen teksten ziet denk ik dat dit bericht wel klopt. De teksten die je in de tutorial ziet zijn geen teksten van spelers maar zitten standaard in het spel, deze dienen beetje als uitleg / introductie. Denk dus dat we tot vrijdag moeten wachten voordat de online functies werken. Las op gamefaqs ook al dat spelers andere spelers niet konden oproepen en/of invaden en dat dat de reden was dat online functies voor even down zijn. Geeft ons wel de tijd om even de game rustig te verkennen haha.

    Edit: ook wel tof dat de behind-the-scenes en soundtrack er gewoon op cd/dvd erbij zitten, in amerika kan je deze enkel downloaden op je pc via een bijgevoegde code, kaartje wat wij ook moeten gebruiken voor de mini-guide.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  17. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    De game gister besteld bij nedgame. 'k Werd snel behandeld en als de gasten van post.nl meewerken dan heb ik de limited edition straks binnen.

    Ik ben verder onbekend met de 'souls' serie maar heb me vooraf goed ingelezen. Ik herken wat monster hunter tactics als het gaat om het aanpakken van bosses. Verder doet de game me aan Vagrant Story denken.

    Zijn er al mensen die uit eigen ervaring wat kunnen vertellen over de performance (framerate, popup etc) op de 360?
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren binnen, geen tijd om te posten.. moet... verder... spelen!
     
  19. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is de verhaallijn in feite? Hangt er een leuk verhaal aan vast of is het vooral een "dungeon crawler" (vijanden doden en levelen enz) ?
    En kan je veel quests doen en zo ja, main quests en side quests ?
     
  20. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is binnen. Service van nedgame! Hebben nog voldoende Limited Editions op voorraad.

    Ben nu aan het kopiƫren naar de harde schijf. Kan niet wachten! :9
     

Deel Deze Pagina