1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die firebombs werken echt als een malle:p
    direct de gargoyles verslagen!

    net door het stuk van de gekke honden geweest, het is daar wel redelijk creapy met al die schrik momenten (nice).

    Ga ik door het witte licht:

    Bam, 2 van die honden en 1 zo'n groot beest rapen me helemaal stuk8) eens kijken hoe ik daar (morgen) voorbij ga geraken}:]

    Zonde dat ik zo moet gaan werken, want dit spel is echt heuul tof!:b::cool:
     
  2. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem vanmiddag ook opgepikt.
    Ben benieuwd.
    Had heel wat uren in Demons Souls gestopt dus het zal wel goedkomen.
    Leuke extra's btw, soundtrack cd (Klinkt alleen voor geen meter) , behind the scene's DVD en artwork boekje ( PRACHTIG! )

    Vanavond gaat het gebeuren, lekker sterven :)
    Hoop alleen dat de strategy guide binnekort in Nederland ook beschikbaar is.
     
  3. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, na vandaag:

    LVL 27
    met ruim 18 uur op de teller.
    Heb zojuist de eindbaas van de Sewer's verslagen
    Die draak met die wazige sabeltand-vagina, waarmee hij je de hele tijd wil verpletteren. Makkelijkste baas tot nu toe. :)
     
  4. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriendelijk dank! Ik was al bang wat te missen.. :)

    Nu zit ik nog met een aantal vragen:
    -Hoe switch je tussen verschillende type arrows?
    -Mijn warrior is traag met lopen en rollen, hoe maak ik 'm sneller? (Dexterity of Endurance?)
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je hebt 2 arrow slots, met rt kun je geloof ik wisselen tussen deze 2 slots
    Endurance zorgt dat hij meer stamina heeft en dus langer kan rennen. Sneller weet ik echter niet.. Dexterity is met name voor hunters, dacht ik.
     
  6. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Het armor dat je draagt zorgt voor je (rol)speed
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Inderdaad, maar die rolsnelheid is wel beinvloedbaar door je strength stat. Hoe meer kracht je hebt, hoe minder moeite je karakter het heeft om met zware harnassen te rollen.

    Back from vacation. Pakketje paste gewoon door de brievenbus, dus vanavond wordt het flink gamen. :)

    Onderstaande conclusie van de Eurogamer review is wat minder extreem uitgedrukt als in de IGN review, maar brengt de boodschap wel goed over.

    ===========================
    "If role-playing is to put you in the boots of an adventurer in a strange land and let you pick your path through it, then Dark Souls is a great role-playing game. If action is to test your skill in thrilling situations, then Dark Souls is a great action game. If adventure is to surprise and mystify you and invite you to uncover the secrets of a forgotten world, then Dark Souls is a great adventure game.

    If entertainment is fun without failure and progress without pain, you'll have to find it somewhere else. But you'll be missing out on one of the best games of the year."

    ===========================

    Eurogamer review

    Gamespot review:

    [yt]Ach_m3-cKVg[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  8. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van het usen van Humanity? Ik snap het niet zo :eek:
     
  9. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten wel wat voordelen aan.

    - Als je veel humanity hebt, dan gaat de droprate van monsters omhoog;
    - Je kan humanity gebruiken om weer human te worden ( is volens mij een vereiste om te co-open oid);
    - Wanneer je dan niet meer hollow bent, dan kun je het bonfire voor 1 humanity kindlen en dan krijg je 5 extra flasks bij die bonfire.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bij demon's souls zorgde het er voor dat je mensen kon oproepen in je wereld door soul sigsn achter te laten

    hoe zat het ook alweer met invaden? Wanneer kan iemand je wereld binnendringen?
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je human bent kunnen ze je invaden, ben je hollow dan kan men je niet invaden.

    Human:

    - Betere drops
    - Kan summonen ( co-op of npc )
    - Iemand kan jou invaden
    - Kindle optie bij bonfires

    Hollow:

    - geen invade mogelijk
    - lagere droprate
    - geen summons ( co-op of npc )
     
  12. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Dark souls bestelt :)

    Ik denk dat ik 3 classes ga maken en dan maar zien wat mijn favo is.
    Welke wapens vinden jullie fijn spelen?

    De game krijgt 9+ reviews, maar het loopt niet echt storm op dit forum.
    Allemaal aan het spelen? Of is Dark souls te onbekend? :confused:
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Krijg binnenkort Demon's Souls binnen ;) Daar eerst maar eens mee beginnen. Dark Souls gaat er sowieso komen btw.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hoe invade je zelf een ander dan?
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Iedereen speelt deze plat. ;)

    Na een paar keer opnieuw beginnen ben ik nu voor de warrior klasse gegaan. De longsword is een erg fijn wapen om mee te starten. De heavy attack is een trust die behoorlijk veel damage doet.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gisteren mijn eerste fatsoenlijke spelsessie met DS. En toen was het ineens vijf uur vannacht... oeps. Totally hooked on this game, dus dat zit wel snor. Iemand tips hoe je de knight in de toren, die een soort grote drakentand met zich meedraagt, plat krijgt? Hij slaat mijn warrior steeds letterlijk in één klap kapot.

    Verder wilde ik mijn estus flasks versterken. Ik had een bepaalde ziel gevonden op een altaar in een kerk en deze "gebruikt". Dat was blijkbaar niet de gangbare weg, mijn karakter kreeg extra humanity maar geen sterkere flasks. Bij wie moet ik deze ziel inleveren?
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Daar moet je ook voor in human vorm zijn en een red cracked eye orb voor hebben, later kan je invaden via covenants
     
  18. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je bij de eerste bonfire, nadat die vogel je gedropt heeft in het begin, het pad na onder volgt dan zit daar een vrouwtje achter een hek. Aan haar die fire soul geven en je krijgt Estus +1 flasks

    Welke knight bedoel je? Die op toren achter rode draak?
     
  19. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de bow heb je een 'first person' view om te richten met de crosshair, maar met een crossbow lukt dat mij niet. Zit dat er niet in of doe ik iets fout ??
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gaat inderdaad niet bij een crossbow. De crossbow schiet harder dan een gewone boog, maar heeft toch lagere entry stats om goed te opereren. Het nadeel is dat je er geen preciezie aanvallen mee kunt uitvoeren.
     

Deel Deze Pagina