1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    3de dag vandaag dat ik die taurus demon ging proberen. Eindelijk gehaald! Kom ik bij een brug met 5 skeletten en een draak. Kansloos dus! (denk ik). Geen idee wat ik moet doen nu.

    Ga de gamemania maar ff bellen of ze nog een guide hebben liggen.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Bij de draak: je moet 1 keer het vuur trotseren (kijk uit voor de olie op de grond). In het midden van de brug kun je afdalen in een trapgat
     
  3. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Yeuh, ga zo vol goede moed opnieuw beginnen met Dark Souls, heb net wat tips gekregen van de gamestore-eigenaar hier :)
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik twijfel erg deze game te halen
    wat raden jullie mij aan??
    is het echt zo lastig je weg te vinden in de game?
    en hoevaak kom je savepoints tegen?

    is het een game die je ook gewoon eens 20min kan spelen en dan stoppen of heb je echt 1x per uur een savepoint ofzo?
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    De weg vinden valt reuze mee. En de game stuurt je niet 1 kant uit, je bepaalt zelf waar je eerst heen wilt en wat je gaat doen. Er zijn uiteraard wel gebieden waar je niet meteen heen kan, maar er is altijd wel meer als 1 kant die je op kan gaan. De dingen die je perse moet doen om het verhaal door te laten gaan die zijn wel redelijk duidelijk. Aan de andere kant is er genoeg te exploren en stikt de game van de secrets.

    Save points kom je regelmatig tegen, probleem is echter dat het bereiken van een save point tijd kost. Zeker wanneer je voor het eerst in een area bent, je leert voorzichtig zijn dus je voortbewegen kost redelijk wat tijd. Als je areas eenmaal beetje doorhebt ren je best snel van save point na save point. Buiten dat zijn er erg veel short cuts waardoor je op den duur wel snel heen en weer reist. Er is later in de game nog wat dat het reizen versneld maar dat ontdek je wel tijdens het spelen.

    Toch is de game niet echt geschikt voor 20minuutjes ofzo, simpelweg omdat de game je opslokt en je de game waarschijnlijk niet afzet na 20min.

    Die brug moet je dus inderdaad over zoals al gezegd. Zorg dat je langs de zijkant rent van de brug want het midden van de vlam doet de meeste schade. Normaal gesproken overleef je het dan en op het midden ongeveer zitten aan beide kanten inhammen. Ik raad je aan om rechts aan te houden aangezien je dan gelijk aan de goede kant zit.

    Human:

    - Betere droprate/ hogere magic find
    - Kan jij iemand summonen ( co-op of npc )
    - Iemand kan jou invaden / Jij kan iemand anders invaden
    - Sommige gebeurtenissen gebeuren enkel wanneer je in human vorm bent
    - Kindle optie bij bonfires waardoor je bonfires sterker maakt en meer heal postion ( estus ) krijgt

    Hollow ( dus als je human vorm verliest ):

    - geen invade bij jou mogelijk
    - geen invade bij anderen
    - lagere droprate
    - geen summons mogelijk( co-op of npc )

    Er zijn uitzonderingen mbt het invaden maar daar kom je in de loop van de game wel achter, geen zin om wat te spoilen. Verder dacht ik, maar weet het niet zeker, dat human/hollow ook van invloed is op sommige merchants.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    maar is deze game een beetje kwa oblivion kwa exploren of moeielijker/makkelijker?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Veel moeilijker
     
  8. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik man die 2 eindbazen van anor lando niet verslaan, iemand nog tips? I cant take this!!!
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje, zit nu in Undead Burg (over de boss):
    Als je een stukje vanaf de bonfire naar links gaat, daar het pad volgt, kan je uiteindelijk links de trap op (daar komt een ton vanaf) of rechts, rechts zit zo'n dikke kerel heb die ring daarachter wel gepakt. Als je links die trap opgaat kom je in een ronde toren, ik kan die deur niet openen dus ben de trappen op gegaan, en als je dat witte licht doorgaat kom je dus op die brug met de boss. Nu vraag ik me af, kan ik eerst, voor je het witte licht doorgaat, die boogschutters op die toren uitschakelen? Want als je rechts verder de trappen op wilt als je recht voor het witte licht staat kan dat niet want de trap is stuk... iemand tips? Ook voor de boss... graag. De boss is trouwens dat Minotaur achtige beest :)
     
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Als je net door dat witte licht bent meteen rechts naast dat kleine trappetje staat een ladder.

    Voor de boss:

    Klim de toren op via de ladder. Kijk naar beneden naar de boss en wacht totdat hij omhoog kijkt. Als hij kijkt spring je naar beneden en druk je RB. Je ziet een korte aanval animatie. Je character springt op de grond. Rol door zijn benen en sprint weg. Ren een stuk en draai je om. Laat de boss een aanval doen en je kan langs hem rennen. Sprint weer naar de ladder en doe hetzelfde. Doe dit een paar keer en hij is neer.
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Eerst door witte deur gaan en daarna omdraaien, als je richting poort kijkt waar je zojuist doorheen bent gegaan, dan zit er links een ladder. Minotaur komt pas zodra je halverwege brug bent. Zodra Minotaur komt moet je je omdraaien en snel na die trap rennen, dan ladder weer omhoog en vanaf boven kan je dan na onder springen richting boss, met RB kan je dan al vallend een flinke klap uitdelen, hierna stuk de brug oprennen en boss opwachten, boss voorbij rollen en richting ladder... repeat.

    Ik heb Smough met rust gelaten en me eerst gefocussed op die andere, daarna is Smough redelijk makkelijk te verslaan. Wapen met thunder effect werkte goed hiervoor. Wil je echter ook armor als drop dan met je eerst Smough doen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  12. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah, geniaal, bedankt! :thumbs:
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    thx dan weet ik genoeg game is niks voor mij
     
  14. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    wil iemand wellicht mijn limited editie overnemen; heb m nog niet eens gespeeld! gloednieuw dus

    heb nu namelijk veel te veel games liggen en ik kom hier niet aan toe; zonde ik weet het...
     
  15. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een tip. hint. pointer hoe om te gaan met die lastige archers op dat smalle paadje in Anor Londo ?

    Het lukt me wel om naar boven te 'ninja-en' maar dan schiet er 1 in mijn rug terwijl de ander mij frontaal aanpakt, en de ledge is te smal om enigzins te kunnen bewegen
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2011
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29

    Dude, stop met je games te verkopen in het Xbox 360 Games forum. Ga aub je ding doen op de Bazaar..

    Ot:

    Heb 'm ook gekocht. Zal dinsdag of woensdag wel binnen zijn. Zo te horen zit er een gigantische dozes uitdaging in dit spel en dat spreekt me zeker aan :)
     
  17. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat het spel haten de 1ste 3 uurtjes :) Zeker tot aan het punt van de Minotaur :)
     
  18. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk smough en ornstein verslagen yeaaah. Nu dukenof archives en damn hoe moeilijk
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even een vraagje,ben nu bij die minotaur boss,maar ik ben pas lvl 3 met m,n char.

    Is het verstandig eerst wat te grinden en level up te gaan?
    Want heb het idee dat ik geen schijn van kans maak tegen hem.

    Ohja nog even een vraagje.
    Wanneer level je eigenlijk op?

    Moet je een bepaald aantal souls hebben om een level up te komen?
     
  20. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Over het eerste deel weet ik het niet zo goed, heb hem zelf verslagen op level 7.

    Je hebt de eeste paar levels ongeveer 750 souls nodig per level om omhoog te kunnen. Je doet dat bij een willekeurige bonfire, je hebt 4 keuzes:
    - Leave
    - Level up
    - Kindle
    - Reverse Hollowing

    Je kiest dus level up en je kiest een van de opties uit de linker kolom, zoals strength, vitality etc.

    Als je niet zeker weet wat wat doet, kan je altijd even op 'back' drukken en dan krijg je er uitleg over. Hoop dat dit helpt :)
     

Deel Deze Pagina