1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29

    Zie hier Ik krijg weer zin om het spel te spelen :)
     
  2. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand waar ik deze game voor een scherpe prijs kan scoren?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  4. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een boog hebt, kan je ze ook van afstand 1 voor 1 'pullen', er zitten er 3 in die kleine ruimte.

    Nadat je de draak hebt ontweken/overleefd, en rechtsaf de trap bent afgegaan, is daar een ladder die je naar beneden kan schoppen, zodat je een shortcut hebt naar de eerste bonfire in undead burg.
     
  5. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Heb even gezocht naar de strategy guide (hardcover). Weet iemand een (web)winkel in NL waar ik deze kan kopen? Heb Future Zone (Rotterdam) geprobeerd maar daar was ie al weg. Ik speel nooit dit soort games en vind het best een lastige game! Wel erg leuk! Eindelijk weer eens een uitdaging!
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    enige kans is gamemania, voor de rest heb ik hem nergens in nl kunnen vinden... En zelfs daar duurde het 6 weken voordat ik hem had...
     
  7. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Thanx! Ik kan em morgen ophalen! Ze hadden er nog 1!!!
    Morgen eerst de guide maar eens een beetje doornemen en dan overnieuw beginnen denk ik :p
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Kwa NL winkels blijft deze game duur helaas... :mad:
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  10. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    @Coentjuh en Bergje

    Sorry dat ik zo laat reageerde, maar in iedere geval bedankt voor reactie. Ik zal ff kijken of ik verder kan komen. Momenteel heb ik teveel games liggen, waardoor ik DS niet altijd kan spelen.
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Hm, ff een vraagje...

    Mn faith is 12, ik heb een talisman in mn linkerhand. De symbolen voor Miracles in mn pad (links onderin scherm) schijnen gewoon maar als ik een Miracle (Bijvoobeeld heal) wil gebruiken doet mn mannetje alsof ie het niet snapt...

    Ik snap het in ieder geval niet! XD, moet mn faith nog hoger ofzo?

    EDIT: FCK, hoe dom. Moet je wel L1 drukken ipv R1... Zucht..........
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  12. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuuu, heb niet goed gelezen. Ik sprong gewoon over kapotte trap. Ik had een ladder naar beneden moeten schoppen. Nu kan ik niet terug naar boven. Pfff, nu moet ik opnieuw beginnen. Later ladder WEL schoppen, zodat ik shorcut krijg.

    Als je eenmaal grote monster heb gedood, dan verdwijnt de monster voor altijd. Dus ik hoef niet opnieuw tegen grote monster te vechten, maar ik kan nu geen paar duizenden souls meer verdienen :mad: Deze Souls is weg, omdat ik paar keer ben doodgegaan, voordat ik Souls kon recoveren :'-( 9000 souls is weg |:-
     
  13. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vooral in het begin, ga geen soul verzameling beginnen, gewoon besteden bij elke gelegenheid, desnoods ga je terug naar een eerdere bonfire om ze te besteden, vooral nadat je een 'boss of mini-boss' verslagen hebt. Zoals je zegt, die komen niet terug en dat zou zonde zijn van je souls.

    Als je al wat verder bent (en je bent een beetje gewend dat je souls kwijtraakt), dan heb je bepaalde 'farmspots' voor souls, en weet je wanneer je een afweging maakt om te gaan verkennen in het onbekende met de kans om je souls kwijt te raken, en wanneer je 'op zeker' wilt spelen.


    pff. ik krijg weer zin om verder te gaan spelen, ben halverwege gestopt (nadat ik Ornstein and Smough) had verslagen, in verband met zoveel andere leuke games, met name Forza 4.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Namco/Bandai op de PC, dit vraag ik mij ten zeerste af.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het is mogelijk:

    ===================
    "There is always possibilities to have games adapted on PC and the good news is that Dark Souls is not a 100% typical Console game so the adaptation is possible. Now to make things happen, let's say the demand has to be properly done. someone to make a successful petition?

    Shoupinou"
    ===================

    http://www.gametrailers.com/side-mission/2012/01/08/dark-souls-pc-port-possible-with-petition/

    45000 Gamers hebben de petitie inmiddels ondertekend. For the love of god, stem even mee. Zeg "ja" tegen een release op de PC! :thumbs:
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik teken hem!
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dank u! Net een paar keer die pagina ververst en ik zie het aantal ondertekenden bijna elke seconde stijgen. :)
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  19. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Weet iemand de waarde voor deze game, heb hem nog in de verpakking dus helemaal nieuw alleen het mindere is dat het een promotional copy is en dat er geen boekje bij zit dus weet iemand de waarde ervoor dan zal ik dat graag te horen krijgen.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het is een promitional copy, dus in dat geval niet veel. Verwacht een bedrag rond de 15 euro tops.
     

Deel Deze Pagina