Nu kom ik steeds verder, en het wordt ook steeds leuker
Heb een goede manier om vijanden te doden. Dat doe je door hem een trap ( L-stick omhoog + R1 ) te geven, dan valt de vijand bij de afgrond. Het werkt ook goed bij ratten en sterke vijand.
Blijkbaar had ik per ongeluk verkoper bij Undead Brug gedood
Tja, ik was nieuw op deze gebied. Ik viel iedereen aan
Dus mijn vraag is: krijg ik later een probleem, want ik las dat je een sleutel van verkoper kan kopen. Maar hij is nu dood. Krijg ik ooit andere verkoper te zien? Wil graag boogpijl, vuurbom etc kopen. Hoe lang duurt het voordat ik andere verkoper te zien?
Inmiddels heb ik guide via bol.com besteld. Het is stuk handiger, dan ik telkens achter computer moet zitten om het uit te zoeken. Heb domo guide op internet gekeken, en het zag er erg mooi uit.
Nu ben ik bij smid in Undead Parish. Het is nogal onduidelijk waar ik moet heen gaan. Volgens mij moet ik nu naar soort groene bos, nadat je langs monster zonder hoofd heb gelopen. Heb tot nu totaal 10 uren gespeeld.
Ene keer had ik rare dingen meegemaakt. Nadat ik op rare teken op grond heb gelezen ( niet standaard tekens ). Even later kreeg ik alle witte poorten te zien, en kon niet meer in/uitlopen. Er stormt een rode duivel met zeis op mij af. Hij wilde mij doden, en gedraagt zich overduidelijk als online-player. Ik snapte niet hoe hij in mijn spel terecht is gekomen. Miss heb ik per ongeluk toestemming gegeven. Helaas heeft hij mij gedood en mijn souls gepikt
Klik om te vergroten...