1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Okee, verder gegaan en net de Gaping Dragon gehaald in 2x;)

    Ik flikkerde nog naar beneden met al die klote kikkers,
    gelukkig kon ik ze alle 8 ongeveer verslaan zonder dat ze me poison maakte;)

    Edit..
    Ben nu gelukkig bij Bonfire in BlightTown.
    Ging me vanmiddag aardig goed af;)
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Niet verkeerd, dat doe je best snel heb ik zo het gevoel. De sewers was best vet. Ik vond het een erg spannend stuk, je dondert daar steeds dieper in de ellende en kunt moeilijk terug. Blight town daarna is best klote, vooral door de zwakke framerate. Zorg dat je voldoende kruiden bij je hebt op poison te genezen en dat je via equipment de poison resistance voldoende opbouwt. Na de bel in Blight Town komt Sen's Fortress (meest logische volgorde, maar niet verplicht) en daarna... eindelijk weer zonlich om Anar Londot! O-)
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Resistanfe bouw ik op ja.heb alleen amper kruiden.
    ben ik nu de sjaak dan???
    blight town vind ik ook niet zo leuk wat ik heb gezien...
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoe kan je resistance opbouwen met gear dan? Bijna alle gear die ik vind is standaard leather of metal, is al moeilijk genoeg caster gear te vinden
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Leren (en zeker pyromancer) gear biedt veel resistance tegen poison.

    @powerslave666: gewoon niet te lang in het moeras blijven hangen. Blijf in beweging en houdt je # flasks in de gaten. Desnoods warp je terug met een Homeward Bone of hoe het ook alweer heet.
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    gepoisoned worden beneden in blighttown stelt geen fuck voor, gaat heel weinig vanaf.. word maar eens gecursed door die kut kikkers in de great hollow....

    ben toen ik de 2 schutters tegenkwam op dat dak in anor londo maar teruggegaan naar firelink om terug te gaan naar het begin asylum,.. daar was ik vrij vlot klaar,... en ga binnenkort weer op de terugreis naar anor lond om in dat schilderij te stappen, misschien het bos nog iets beter verkennen, schijnbaar heb ik daar wel wat gemist...

    Moet wel zeggen dat dat stuk in anor londo met die boogschutters wel erg cheesy aanvoelt,.. iemand tips??
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ligt aan je karakter. Hoe goed is je ranged skill? Je zou één boogschutter kunnen neerschieten na de eerste ramp, wanneer een gebouw het pad tijdelijk splijt. Verder heb ik één boogschutter gewoon gerushed. Hou je schild omhoog, maar zorg er tegelijkertijd ook voor dat je rug gedeeltelijk naar de muur is gedraaid. Zo niet, dan valt je karakter door de terugslag van de speren steevast van de richel af.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan ook er met een beetje geluk/skills ook helemaal langs, als je pad omhoog rent dan heb je links en rechts een archer. Ga je bovenaan pad meteen rechts en ontwijk je die archer dan kan je meteen door na het stuk waar je moet zijn. Kan een vrij irritant stuk zijn, je moet daar niet te afwachtend zijn want dan word je in je rug aangevallen door 1 van de 2.
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Hehe,
    Ben nu eindelijk beland beland bij 2de bonfire in Blight Town,
    Ik vind dit niet zn leuk stukkie..
    Ben nu blijkbaar vlakbij de eindbaas.( blijkt moeilijk te zijn lees ik?
    Moet ik daar nu heen of kan ik nog belangrijke dingen vinden verder op?
     
  10. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eindbaas doen, en weggaan :) heb ik ook gedaan, om later, als je sterker bent, terug te komen :)

    EDIT: Wil iemand me btw binnenkort even helpen met Ceaseless? Snap niet hoe ik hem dood krijg, en ben nu ook nog eens cursed..pfff
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2012
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ceaseless is dat die spin??

    Als je cursed bent, zowiezo in human form proberen, iemand te summonen en ook die npc laten helpen.
    Meestal zijn er daar wel mensen die je kunnen helpen, summon signs zijn vaak daar bij de bonfire.

    Als je daar toch vast zit, kun je beter teruggaan naar waar je de bel geluid hebt om purging stones te kopen, kan ook bij die vrouwelijke merchant is iets duurder..

    Ik werd gelukkig pas na die spin gecursed toen ik de great hollow probeerde,.. gecursed worden is ook echt een vloek in dit spel.... de helft van je energiebalk weg, en het is soms al een frusti spel...

    merk wel dat het steeds verslavender (en soms makkelijker) word deze game,..
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2012
  12. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Cursed is probleem niet zo, ik kan gwn nergens summon signs vinden.
    Bedoel die draak in Crystal Cave, is niet ceaselesss bedenk ik me nu :p
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je bedoelt Scaleless neem ik aan. Zodra gevecht begint moet je de crystal achter je stuk slaan, hierna kan je hem aanvallen. Als je aan zijn zijkant blijft kan hij je bijna niet raken. Je moet niet te ver doorlopen zodat je achter hem komt, als hij met zijn staart aanvalt dan ben je te ver. Vanaf de zijkant kan je op hem blijven inslaan en hoef je maar af en toe een health potje te gebruiken. Die ice area attack raakt je zo ook niet. Heb mijn DS op moment uitgeleend aan een collega dus kan op moment niet helpen.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nog leuker: ga bij de kristal staan, maar sla deze nog niet stuk. Laat Scaleless dichterbij komen en zodra hij aanvalt ren je naar voren. Scaleless zal je missen, maar wel zijn eigen kristal vernietigen en een tijdje verlamd zijn. Rest van het gevecht: piece of cake. Zie de beschrijving van WizzNL.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    heb je ook een tip voor die spin Zifnap?;)
    Ik zit echt ff vast..
    Net ruim een uur bezig geweest maar wil niet echt lukken..=(
    Morgen maar weer eens proberen..
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    iemand tips voor smough en ornstein?? 8)8)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Bidden.

    Spin: vond ik ook lastig. Toen heb ik maar een andere speler als hulp ingeroepen en dat maakte het gevecht best gemakkelijk. De mechanic is juist daarvoor bedoeld, dus waarom er geen gebruik van maken? Humanity farmen gaat indirect redelijk snel omdat de slimes op de bodem van het moeras veel ingredients droppen (en hoe meer kills je maakt, hoe sneller je eigen je eigen humanity ook omhoog gaat). Buiten dat hoop zou je ook de twin souls van de gargoyles kunnen gebruiken om jezelf tot leven te wekken. In eerste insantie dacht ik dat de twin souls een speciale soul was voor een bepaald wapen, maar dat is dus niet het geval. Je vindt daar nog meer stuks van in DS.

    Buiten dat is de spin eigenlijk een redelijk standaard gevecht qua aanpak. Blijf bewegen en mik op zijn poten en achterlijf. Blokken is niet altijd een goed idee omdat het een ton aan stamina kost. In sommige gevallen is het wel degelijk beter om een aanval te ontwijken, vooral als het om een windup attack gaat (spring terug door dubbel tap en ren daarna om het monster heen).
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2012
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoe werkt het eigenlijk met je defences?
    Ik had een magic defense van 126/50, en gebruikte toen een shield met 20% magic defense, maar toen ik een shield equipte met 80% magic defense bleven mn stats 126/50?

    En wat betekend 126/50 eigenlijk?
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Jaaaaah..
    Eindelijk gehaald in me eentje( bijna iedereen doet het met iemand anders samen in de meeste video's)..:b:
    Werd er gek van maar is eindelijk gelukt..
    Waar kan ik nu het beste heen?
    Want ik lees verschillende dingen..
    Alvast bedankt./..
     
  20. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou naar de gate gaan vlak bij Anor Londo :) richting Duke Archives :)
    Als je daar bent, let me know :p kunnen we elkaar helpen in Crystal Cave :)
     

Deel Deze Pagina