Bidden.
Spin: vond ik ook lastig. Toen heb ik maar een andere speler als hulp ingeroepen en dat maakte het gevecht best gemakkelijk. De mechanic is juist daarvoor bedoeld, dus waarom er geen gebruik van maken? Humanity farmen gaat indirect redelijk snel omdat de slimes op de bodem van het moeras veel ingredients droppen (en hoe meer kills je maakt, hoe sneller je eigen je eigen humanity ook omhoog gaat). Buiten dat hoop zou je ook de twin souls van de gargoyles kunnen gebruiken om jezelf tot leven te wekken. In eerste insantie dacht ik dat de twin souls een speciale soul was voor een bepaald wapen, maar dat is dus niet het geval. Je vindt daar nog meer stuks van in DS.
Buiten dat is de spin eigenlijk een redelijk standaard gevecht qua aanpak. Blijf bewegen en mik op zijn poten en achterlijf. Blokken is niet altijd een goed idee omdat het een ton aan stamina kost. In sommige gevallen is het wel degelijk beter om een aanval te ontwijken, vooral als het om een windup attack gaat (spring terug door dubbel tap en ren daarna om het monster heen).
Laatst bewerkt: 18 feb 2012