1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je klaar bent met Blighttown kan je meerdere kanten op. Als je de bell hebt geringd na Queen Witch Quelaag kan je naar beneden gaan (onder de bel). Daar heb je een bonfire (zit achter een verborgen muur) en een mogelijkheid om naar Demon Ruins te gaan. Dit is echter wel een zeer lastig stuk. Hier krijg je te maken met kleine vormen van Taurus Demons en Capra Demons. Monsters die eerder bosses waren.

    Een andere manier is voordat je de berg met spinnenweefsel in gaat naar Queen Witch Quelaag (dus nog in het moeras van Blighttown) een groot wiel op te gaan, naar boven te blijven gaan en uit te komen bij de Valley of Drakes. Daar kan je een mini boss verslaan voor wat leuke loot.

    Ook heb je in Blighttown in het moeras een grote boom staan. Als je daar binnen in een geheime muur weg slaat kan je naar de Great Hollow gaat wat eindigt in Ash Lake.

    Dit zijn alleen wel sub areas. Hier hoef je niet per se heen te gaan. Als je de storyline wilt blijven volgen moet je naar Sen's Fortress gaan. Sen's Fortress is weer boven de grond bij de Darkroot Garden (als je bij de Blacksmith in de toren kan je naar de Darkroot Garden gaan of je kan rechtdoor lopen naar een gebouw waar eerst de gates van dicht waren. Sen's Fortress is wel een kut plek met veel traps. Om boven de grond te komen moet je op dezelfde manier gaan dat je ook naar de Valley of Drakes gaat, en dan ipv de weg te volgen aan de rechterkant op de cliffs, moet je over een heel klein bruggetje gaan, dan naar links en een toren in gaan. Hier kom je uit bij de New Londo Ruins. Hier kom je nog niet bij het irritante deel uit, want als je daar binnen komt moet je gewoon meteen naar links gaan en dan kan je een lift naar boven nemen naar de Firelink Shrine.

    Dat is een beetje waar je allemaal heen kan. Natuurlijk heb je ook nog de Catacombs en andere gebieden waar je heen kan. Maar deze zijn niet verbonden aan Blighttown. ;)
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Niemand die iets over defences weet?
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Onder in het lava gebied zit één boss die je zal achtervolgen zodra je een armor set steelt. Die boss hoef je nog niet eens te bevechten. Kijk op wiki hoe deze boss binnen 30 seconden kan worden verslagen.

    Daarna zou ik naar Sen's fortress gaan en Anar Londo (niet al te ver het lava gebied verkennen, dat komt later).
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    @powerslave666: Onder in het lava gebied zit één boss die je zal achtervolgen zodra je een armor set steelt. Die boss hoef je nog niet eens te bevechten. Kijk op wiki hoe deze boss binnen 30 seconden kan worden verslagen. Daarna zou ik naar Sen's fortress gaan en Anar Londo (niet al te ver het lava gebied verkennen, dat komt later).

    EDIT: Voor ik het vergeet, ga voor Sen's Fortress eerst naar de Undead Asylum (het tutorial gebied). Je kunt daar komen door de lift naar de Firelink shrine te pakken in de Cathedraal waar je de gargoyles hebt verslagen. Wacht alleen niet tot de begane grond en spring onderweg uit op een platform. Na wat zoeken en springen zul je uitkomen bij het nest van die grote raaf, die je weer terug zal vliegen naar de Asulum. Daar vind je een item om te gebruiken in Anar Londo bij een groot schilderij. Bespaart je weer veel backtracking.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2012
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    hey,
    bedankt voor de info;)
    Maar ik wil eigenlijk alleen naar plekken waar iets te halen valt.
    Ik heb net Blight Town een beetje uitgekamd voor loot en ben nu wel klaar met Blight Town.
    Hebben jullie trouwens ook zo veel lag daar?
    En sta nu bij de Bonfire in The Great Hollow.
    Weet niet of daar iets te halen valt of zal ik toch een andere kant op gaan?

    Tnx Zifnap.
    Ik heb die Armor gehaald en die eindbaas ook gehaald.:b:.
     
  6. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar Sen Fortress, let op traps met kisten ;)

    Daar krijg je wel Lightning Spear, 1 van de beste wapens imo :)

    Laat maar weten wat je doet btw, dan kom ik wel helpen :) ( Ben nog wel cursed hehe, maar dat fix ik wel ;) )
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2012
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    The Great hollow is een aardige plek om losse items te vinden (o.a. souls), maar geen equipment. Je komt daarna uit in een ondergronds meer met o.a. een hydra en later een NPC die jou eventueel toelaat in zijn covenant. Niet het meest belangrijke allemaal. Ik zou die route gewoon onthouden en dit later doen. De schelpen bij het meer geven soms twinkeling titanite, maar dan moet je erg veel geluk hebben wanneer je nog niet de ring hebt gevonden die je item find stat boost.

    Doe voor Sen's fortress wel de Aysulum. Je komt namelijk redelijk automatisch van Sen's Fortress in Anor Londo terecht en het scheelt je veel backtracking als je dit stuk eerder doet. Later krijg je een item om tussen een aantal bonfires te warpen. Dat scheelt erg veel tijd.

    Edit: Heb je trouwens het bos al helemaal uitgekamd? Dat zou ik direct na Sen's Fortress doen zodra je de lightning spear hebt (of ander sterk wapen) om Sif te veslaan.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2012
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Geen probleem. ;) Valley of Drakes valt zeker wat te halen, liggen 2 goede items daar. Het enige wat je daar voor hoeft te doen is maar 1 mini boss te verslaan. Redelijk simpel, als je niet weet hoe die moet zou je even op internet moeten kijken. Zijn wel wat cheap ass manieren om 'm te verslaan ;) Bovendien is het fijn dat je hem als eerste tegenkomt in het hele gebied, en niet eerst door een heel gebied hoeft heen te werken om bij hem te komen.

    En als je verder wilt zoeken naar loot is het sowieso handig om naar Sen's Fortress en daarna naar Anor Londo te gaan. Anor Londo is een flink groot gebied met een grote hoeveelheid loot, waaronder veel equipment sets.
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik ben in Great Hollow en Ash lake geweest maar vond er weinig te doen..
    Die Hydra vond ik irritant en heb die overgeslagen voor nu..
    Ben toen trg naar Asylum gegaan voor die pop en zit nu ook te denken om daar die eindbaas te doen,.,
    Ik ben nog helemaal niet in dat bos geweest.
    Ik ga dan eerst wel naar Sen Fortress en dan ff naar het bos..
    :9
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Die boss in het Asylum moet je kennen, hij lijkt als twee druppels water op zijn voorganger, ook qua aanvalspatronen. Probeer achter hem te blijven en zodra hij in de lucht vliegt neem je iets meer afstand (o.a. ook om de schokgolf te vermijden).
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nou moe, ik was nogal huiverig om die spin Quelaag te doen oa door de verhalen hier, maar ik dacht ik probeer het eerst een keertje in mn eentje, om te zien hoe de boss beweegt enzo..

    Gaat ze gewoon al dood met de eerste keer proberen, lol. Had wel nog maar 10% health over, maar de spin is gewoon heel lang bezig met lava spuwen, in die tijd kun je als sorcererer 3 great heavy soul arrows op dr afvuren en is dr 1000 health vanaf.
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Iemand nog tips voor Sif? :)
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    hehe.
    Ben vanmiddag begonnen aan Sen's Fortress..
    Vaak dood gegaan door die kloteTraps;)
    Eindelijk net de Bonfire gevonden gelukkig en ook net de Lightning Spear;)
    Dus ik ga eindelijk weer eens de goede kant op;)

    Nou dan heb je fucking mazzel gehad.
    Bij deed ze constant alleen die zweep..
    Denk dat ik wel 30 x daar ben dood gegaan:{
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Hen het zelf gedaan met firebombs, daarna soul arrows, en daarna voorzichtig af en toe een tik...

    Als je genoeg firebombs hebt, gewoon blijven gooien,.. als je alleen melee hebt, wens ik je veel sterkte,..... (tijdens dit soort gevechten leer je met tactieken te spelen,... maar als je nog steeds laag health en stamina hebt niet eenvoudig...)
     
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Health 682
    Stamina 100

    Eerst kijken of ik 'm met alleen maar melee dood kan krijgen. Vervolgens misschien wat fire bombs gaan kopen :)
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Sif: Gewoon op afrennen en wanneer je dichtbij hem bent naar hem toe rollen, hij zwaait met zijn zwaard en door het rollen ontwijk je dit. Dan gewoon tussen zijn benen blijven staan en hem aanvallen. Als hij bij je wegspringt dan dit gewoon herhalen. Eitje deze baas.
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben na Quelaag naar Demon Ruins gegaan, maar kwam niet verder omdat ik de Lordvessel nog niet heb. Maar is er nergens een shortcut? Of moet ik weer dat pokke eind door Blighttown om terug te gaan?
     
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    je kunt misschien great hollow proberen, maar dat heb ik geprobeerd geen succes 8) Cursed kikkers,..

    Valt best mee hoor, om uit blighttown weg te gaan, je bent er sneller uit dan je denkt..

    sens fortress is optie,.. maar als je via garden gaat en daar rondneust ga je nog paar levels omhoog voordat je verder gaat. :thumbs:
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik zou niet eens naar Great Hollow/Ash Lake gaan op dat moment..
    Is echt niks te zoeken en geheid dat je gecursed word door die kikkers.


    Net eindbaas gehaald in Sen's Fortess en ben nu in Anor Londo;)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmm, er is wel een shortcut op de bodem van Blight Town. Je moet dan een aantal poison trollen verslaan (die niet gemakklijk zijn) en komt dan in de valley of the drakes uit. Houdt dan noordwest aan en je komt uit in een gebied met een lift precies onder de Fire Link shrine.

    Sif vond ik persoonlijk wel lastig, maar het gevecht wordt inderdaad een stuk gemakkelijker als je of van een afstandje blijft knallen (bogen/magie etc) of hem bestormt en onder zijn lichaam gaat hakken.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012

Deel Deze Pagina