De Royal bestaat niet meer, maar de Pyromancer karakter geeft je dezelfde flexibiliteit in DS.
@powerslave666: En, inmiddels alweer in Anar Londo? Moet volgens mij te doen zijn op soul level 61. De volgende tip wilde ik nog geven: tower shields bieden de beste bescherming, maar wegen ook niet geheel onverwacht het zwaarst op de equipment load. De eagle shield is echter de meest lichte tower shield uit die serie en was de go-to shield voor mijn Pyro in 90% van alle encounters. Het enige zwakke aan dit schild was de fire resistance en daar had ik een medium shield voor. Een groot voordeel van de tower shield is dat je karakter minder snel wordt gestaggered. Het schild zelf is namelijk zwaar genoeg om zware klappen van de tegestanders op te vangen, zonder dat je karakter verdooft zijn block laat zakken. Manage je stamina wel nauwkeurig (laat je block zakken tussen aanvallen), anders heb je nog een probleem. Zorg er ook voor dat je karakter sterk genoeg is (Havel's ring helpt ook met de equipment load), anders wordt hij/zij een slak. Lukt dat alles goed, dan wordt het heel gemakkelijk om vanachter de veiligheid van een groot schild toe te steken met een speer.
Laatst bewerkt: 27 feb 2012