1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zojuist ook Sen Fortress gecomplete, duurde echt eeuwen om bij die bonfire terecht te komen, maar daarna weer makkelijk, de eindbaas ook weer in 1 keer dood, ik hou van m'n sorcerer :)

    Next stop: Anor Londo!

    Wel raar trouwens, ik zie steeds meer dat wanneer ik een message neerzet, en dan even later terug kom dat er echt vlak voor mijn message een andere message staat met precies dezelfde warning bijv.. Is dit toeval of proberen mensen er met mijn rating en dus humanity vandoor te gaan?
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu eindelijk het geld weer om spellen te kopen. Ik ga kijken of ik Dark Souls ergens goedkoop kan oppikken. Het blijft een spel wat ik moet spelen na Demon Souls.
     
  3. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    2e hands 39 euro (gamemania, of mazzel hebben in exchange topic)
    nieuw 49 of meer..

    als je demons goed vind, moet je zeker deze halen!!
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al wat rondgekeken, en Dark Souls is nieuw rond 30-35 euro. Ik ga toch kijken of het nog wat goedkoper kan, zodat ik een extra spel erbij kan halen. Zijn er speren in het spel :eek:?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yup, net als in Demon's souls
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    weet iemand of ik aangevallen word in forest als ik eerst bij dat forest covenant heb gezeten, nu dus niet meer??

    Ik kwam er net achter dat ik wat wil hebben van shiva of the east...

    Of dat shiva ergens anders staat nu ik niet meer bij het forest covenant zit,...
    hij zou in het moeras in blighttown kunnen staan?!

    Ik lees over die ninja ring, wil ik wel hebbe :)
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik had hem voor 17 euro bij Zavvi toen..

    Ik ben net ook ff trg gegaan naar het bos en die Seal geopend om daar even een paar levels te grinden..

    Werkt erg goed met ik zeggen;)
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, mijn geheugen laat me in de steek. Heb jij DS voor X360?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, maar nog niet veel gespeeld :+
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik 'm haal, kunnen we samen de wereld verkennen als twee newbs :eek:.
     
  11. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan wil ik ook mee! Ik word keihard genaaid door die game de heletijd
     
  12. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    :D

    thanks guys!
    weer eens opgepakt na gecursed en honderduizend keer naar beneden te zijn getieft in de fucked up hollow...

    na tig keer toch de hydra in ash lake gekillt en guess wat een van die oesters liet vallen... zo´n steen om de curse weer weg te halen! jeuj :b:

    nu verder kijken en die zwarte kutkikkers rustig ausradieren en kijken of ik weer verder kan met het verhaal...

    al is daar werkelijk geen touw meer an vast te knopen :+

    blijft wel een vet spel & eentje waar je niet zo 123 mee klaar bent :cool:

    dus dat!
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Even een vriendelijke tip: Er is een female undead merchant in de Undead Burg (die zit in de waterway tussen Firelink Shrine en Undead Burg, waar je eigenlijk als eerste heen gaat) die ook Purging Stones verkoopt om je van je curse af te helpen. Kosten 6000 souls uit mn hoofd. Maar later is dit echt niks meer, maar toch erg handig om even te weten. Vooral als je zo vaak gecursed wordt. En oh ja: Het is mij nog nooit overkomen dat ik gecursed ben, maar sowieso is dodgen mijn beste vriend tegen die curse wolken. Bovendien is het handig om een goede armor te zoeken die wat meer curse resistant is (:
     
  14. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Of die frogs zo snel mogelijk killen :9
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mijn karakter is totaal nooit gecursed geraakt in DS, dus het is goed mogelijk. Gewoon veel dodgen naar achteren.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik verwacht Dark Souls morgen in de bus. Nog tips? Heb echt genoten van Demons Souls al heb ik achteraf spijt dat ik een aantal bazen met hulp van andere heb verslagen.

    Ik had vorige keer een ....eeeh royal geloof ik? (begin magic was het schieten van die blauwe shizzle :+). Zit die er nog steeds in?

    Eerst Transformers War for Cybertron uitspelen en dan beginnen aan Dark Souls! :)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De Royal bestaat niet meer, maar de Pyromancer karakter geeft je dezelfde flexibiliteit in DS.

    @powerslave666: En, inmiddels alweer in Anar Londo? Moet volgens mij te doen zijn op soul level 61. De volgende tip wilde ik nog geven: tower shields bieden de beste bescherming, maar wegen ook niet geheel onverwacht het zwaarst op de equipment load. De eagle shield is echter de meest lichte tower shield uit die serie en was de go-to shield voor mijn Pyro in 90% van alle encounters. Het enige zwakke aan dit schild was de fire resistance en daar had ik een medium shield voor. Een groot voordeel van de tower shield is dat je karakter minder snel wordt gestaggered. Het schild zelf is namelijk zwaar genoeg om zware klappen van de tegestanders op te vangen, zonder dat je karakter verdooft zijn block laat zakken. Manage je stamina wel nauwkeurig (laat je block zakken tussen aanvallen), anders heb je nog een probleem. Zorg er ook voor dat je karakter sterk genoeg is (Havel's ring helpt ook met de equipment load), anders wordt hij/zij een slak. Lukt dat alles goed, dan wordt het heel gemakkelijk om vanachter de veiligheid van een groot schild toe te steken met een speer.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht nu ook op mijn bestelling van Dark Souls. Ik heb het besteld bij Zavvi, dus ik hoop het snel binnen te hebben. Ik ben zeer benieuwd.
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ja,Ik ben weer in Londo.
    Maar ik ben het schilderij in gegaan gisteren en ben daar bijna klaar denkik;)
    vandaag helaas geen tijd gehad om te gamen:'-(
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat schilderij is een goede plaats om te farmen. Tegenstanders zijn goed te doen. De harpies zijn wel tricky (instant kill move).
     

Deel Deze Pagina