1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik zit ook in het schilderij, valt me op dat de enemies wel erg easy zijn in vergelijking met bijv Blighttown. Die attacks van de draak (die er wel ubercool uitzag btw) raakten mij niet, waardoor ik van een afstandje heel droog mn magic kon doen..
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Idd, maar sommige tegenstanders kunnen nog steeds veel damage doen. De meeste tegenstanders in die wereld kunnen echter weinig hebben, dus met een paar klappen gaan ze neer. Zolang je jezelf niet laat omringen door baddies is dat gebied goed te doen.
     
  3. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb DS al enkele keren opnieuw opgenomen, maar ik vind de game voor mij TE donker van toon/sfeer .

    Misschien ooit als ik in een "donkere bui of gemoed zit" dat ik deze rpg wel beter zal verteren ? Geen idee .
     
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    te donker,... als je nog niet in tomb of giants bent geweest is niks te donker,.. O-)

    heel misschien dat je de depths/ blighttown donker vind, maar dan heb je het ook wel gehad.

    Maar ik gok dat je daar nog niet geweest bent?!
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Va;t op zich mee daar..
    Werd alleen paar keer verkracht door die gasten met die Spike Wheels.
    Je bent zo dood als ze je 1 x raken';)
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik denk dat Kirimo vooral doelt op de sfeer en dark gothic setting. Deze game heeft niet bepaald een vrolijke vibe en dat is welgemeend zo gekozen. DS is bloed serieus in alle aspecten.

    Ben je eerder op zoek naar een game met een sprookjesachtigere uitstraling, dan is denk ik Amalur een betere keuze.

    @powerslave666: mijn towershield hielp goed tegen die gasten, maar wanneer je wordt aangevallen door meerdere Spike Wheels zie je de stamina erg snel zakken. Het enige wat je er tegen kunt doen is niet te snel agro trekken van alle Spike Wheels in de ruimte. "Gewoon" één voor één bevechten. Dat gebied levert veel souls op. Zodra je de poort opent is het heel gemakklijk een run te maken door de courtyard naar de brug waar een darkknight pattrouilleert. Die heeft een 100% droprate van een stuk titanite als je hem verslaat.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Valt er eigenlijk nog iets belangrijks te halen daar?
    D8 dat er goed wapen lag?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    werkt new game+ nog op precies dezelfde manier?
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    als je new game+ doet behoud je dan al je wapens en statistieken??
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Yup

    En ja, je raakt enkel key items kwijt zoals sleutels etc.
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik heb sowieso het idee dat de game veel makkelijk is als je magie hebt als ik het soms zo lees....
    of heb ik het mis..
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Magie heeft z'n voordelen omdat je veel op afstand kan doen. Het is alleen niet veel makkelijker. Want je hoeft maar een paar keer geraakt te worden en je bent neer. Ik denk dat de makkelijkste manier om de game door te spelen wel Pyromancer is, aangezien die zowel close als ranged combat doet.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    In Demon Souls was het begin het gemakkelijkste met een magician maar als je eenmaal een melee figuur goed geupgrade had was dat toch de sterkste build. Zag je ook aan alle topspelers
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    = Pyromancer in dit deel. Zeker een aanbevolen klasse om mee te starten, je hebt gewoon heel veel flexibiliteit. Pyromancy is niet afhankelijk van stats (maar van de gauntlets die je moet upgraden).
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee klopt wel, voor 90% van de vijanden zijn truukjes voor, eentje die heel vaak werkt is wachten tot ze in range zijn, dan beginnen ze met een attack animatie, je springt terug, en pats, magic totdat ze weer in de buurt zijn.. Rinse & repeat.
    Sommige vijanden zijn te ver weg en kill je in 1 keer zonder dat ze zelfs maar naar je toekomen.

    Maarja, je gaat idd na 1 hit dood, waardoor sommige gevechten moeilijk zijn, ik zorg er wel altijd voor dat mn equipment load onder de 25% zit zodat ik veel kan bewegen dus.

    Conclusie: er zitten voor en nadelen aan, ik kan me sorcerer niet veroorloven om fouten te maken, omdat elke hit dodelijk kan zijn, en bij de melee is dat niet zo streng..

    Het blijft trouwens vet om voor deze games speedruns te zien, deze gast speelt de game in een half uurtje uit, lol!

    [yt]Vd8bCBkKst8[/yt]
    [yt]MxCuAK1IcjM[/yt]
    [yt]PUHJ90zZETA[/yt]
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Christ, dat is behoorlijk strak gespeeld! Ik zie nu al de reacties voor mij: "DS is binnen een uur uit te spelen!"
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Sow, wat is Blighttown toch een kut area.. Zit al een half uur te zoeken naar een uitgang |:-
     
  18. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zoiets als je weg niet meteen vinden heel goed mogelijk is in dit spel dan vraag ik me af hoe iemand in 1 uur de gehele game kan uitspelen !

    Of die is gewoon supersnel en handig en heeft op z'n minst voor de Master Key gekozen ...
    OF die persoon kent de game door en door (een developer van deze game zelf misschien?) ...

    Maar wat heb je er aan om een game in speedrun uit te spelen ? Een kick , Bluffen ?
    Zet bij mij maar gerust 2 nullen achter die 1 van 1 uur ;)
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijke taal jonge!
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina