1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Delphiki, wanneer ga jij beginnen met je run?
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Huh, gebruikt hij tegenwoordig een andere username ofzo?
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar ik dacht dat Delphiki binnen kort zou beginnen aan zijn DS playthrough.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ermm,... waarschijnlijk ergens na Mass Effect 3 :+
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    :'-( Geen co-op maatje dus. Vanavond of morgen ga ik iig beginnen. Krijg je al snel de optie om co-op te doen?
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Al redelijk in het begin. Maar co-op werkt niet zoals jij verwacht denk ik. Het is een speler die jou komt helpen in spirit form. Deze speler geeft progressie in zijn eigen game op om jou tijdelijk (hij heeft maar één leven) bij te kunnen staan. Verwacht dus niet meer dan tijdelijke extra hulp, meestal tijdens het tackelen van bosses. Het is dus niet zo dat je samen het hele spel kunt doorlopen. Je zult 90% van de tijd het gevaar toch echt zelf moeten verslaan in DS.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het co-op gedeelte is zoals in Demon Souls, dan weet ik wat me te wachten staat. In DS had ik een co-op vriend met wie ik veel samen speelde, ongeacht de 'onorthodoxe' co-op.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De Demon's Great Hammer is een bazen item. Nu moet ik snel 22 str halen om het goed te kunnen gebruiken.
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje;
    Ik was begonnen als Warrior volgens mij, en heb Minotaurus ding verslagen en ben level 8 ofzo.

    Wat is nou de beste beginklasse? Ik heb gehoord dat Pyromancer/Thief wel goed is voor een beginner?
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Pyromance is goed, omdat je dan vanaf level 1 begint. Dan kun je je character beter "builden". Thief weet ik niet helaas..
     
  11. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Je begint toch sowieso, behalve met deprived, vanaf level 1?
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Pyromancer is denk ik het beste om mee te beginnen indien je onervaren bent. Thief raad ik je sterk af, zijn wel erg snel en goed in ontwijken maar thief is ook erg kwetsbaar. Nu straft de game je uiteraard toch wel als je fouten maakt maar voor mijn gevoel leg je met een thief toch nog net iets sneller het loodje. Als je thief beheerst wordt het echter een zeer goede job.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nee, alle karakters (behalve de Pyromancer) beginnen met een level dat hoger ligt dan level 1. Deprived beginnen zelfs op level 9.
     
  14. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh, okee, dat is nieuw!

    @ WizzNL en Zifnap, bedankt voor de info, binnenkort dan maar eens overnieuw met Pyromancer :)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kan ik zeker aanbevelen, de Pyro is namelijk ook een prima vechter. Zijn fire magie is niet afhankelijk van stats, dus je kunt hem ontwikkelen zoals jij wilt (ook als een warrior dus met zware bepantsering en dito wapens).
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  17. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Sloober: Wow, dat is wel handig. Dankjewel :thumbs:
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die me wilt helpen tegen de Bridge Wyvern? Ik krijg 'm maar niet dood, terwijl ik het wel graag wil.
     
  19. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Welk level ben je?
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    SL 23 of iets in die buurt. Ik heb al beetje gefarmed door telkens naar de bonfire te gaan en dan terug naar de bridge om zo 555 souls te krijgen per keer.
     

Deel Deze Pagina