1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lijkt me vervelend. :+ Is het niet gewoon verstandig om later pas als human te gaan spelen? Of raden jullie het wel aan om human te zijn?

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zou alleen als human spelen, als je een bonfire wilt kindelen. Anders eigenlijk niet.

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoe hoger je humanity hoe meer kans je hebt op betere loot, en ook je armor krijgt een bonus geloof ik (als human dus, niet betere armor per +1 humanity). Het invaden zelf valt wel mee, ik speel ook liever als ghost, maar de keren dat ik human was ben ik nooit geinvade.

Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  4. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    waar ik pas heel laat achter kwam is dat als je dood/soul bent je nog gewoon jezelf kunt laten summonen met de white soapstone.

Zo leer je stukken kennen + souls verzamelen door anderen te helpen.

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Bij mij duurde het welgeteld 20 minuten voor ik geinvade werd 8) Had gelukkig net het grootste deel van mijn souls gespendeerd maar toch. Eens kijken hoe dat werkt met die White Soapstone. Lijkt me erg tof om iemand te helpen met het killen van een baas. Mag ik even zeggen dat ik een tyfushekel aan kikkers begin te krijgen :p

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb altijd gewoon een ring om als ik daar loop, zodat je beter tegen curses kan.

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zoveel mogelijk als human spelen is het beste ja. Uiteraard kan je dan invaders tegenkomen, maar in hollow form mis je ook bepaalde dingen.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    En dan wordt je geinvade, doodgeslagen, zijn al je souls en humanity weg? :9

Wat als je offline speelt als human?

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Cheaten kan altijd later nog. :):

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Offline spelen is cheaten?...

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Alles wat je hebt verloren (souls + humanity) kun je weer oprapen ;)

En nee, offline spelen is niet cheaten.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar waarom zou je dan invaden? Wat krijg je dan als je als invader een andere speler doodmaakt?

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    zijn souls, zijn humanity en misschien wat andere dingen die bij je covenant horen...

14. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Sinds een paar dagen dit spel maar weer even opgepakt! Zit er weer helemaal in maar kom helaas niet meer verder in the tombs of giants..

Wat een klote gebied is dat zeg. Je ziet geen hol, hiervoor heb je dan wel zo'n skull lantern maar die helpt ook niet echt heel veel.
    Wat vooral het probleem is dat ik die skeleton beasts (degene die op 4 poten lopen) gewoon niet dood krijg voordat zij me helemaal kapot maken.

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je zelf een speler invade dan kan dat zijn om:

- Zijn souls, die krijg je als je hem verslaat
    - Humanity
    - Covenant, voor sommige covenants moet je mensen invaden
    - om iemand te helpen, wanneer jij iemand invade dan kom je als rode invader, voordeel hiervan is dat de vijanden jou niet aanvallen en je kan zo dus ook iemand helpen. Niet alle invaders zijn uit op je souls.

Menselijke vorm heeft de volgende voordelen:

- Betere droprate.
    - Jij kan iemand summonen ( NPC of speler ), deze invader is geel en wordt wel aangevallen door vijanden, invader kan helpen bij bossfight ( kan een rode invader niet ).
    - In human vorm word je ook invade door bepaalde NPC's ( wie wat waar mag je zelf achterkomen ).
    - Sommige NPC's gedragen zich anders wanneer je niet de menselijke vorm hebt.

Is al een tijdje geleden voor mij dus zal nog wel wat dingen vergeten zijn. Als je zelf afgaat, door vijand of invader, dan liggen je souls en humanity op de plek waar je afging. Ga je op weg erna toe weer af dan zijn ze voorgoed weg. Enigste wat je 100% kwijtraakt is je menselijke vorm. Vandaar dat ik gewoon in menselijke vorm zou spelen, humanity kan je farmen dus als je geen meer hebt gewoon ff pauze inlassen en humanity farmen, dan weer verder spelen in menselijke vorm.

Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    100% Accurate.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bedankt Wizz voor de duidelijke uitleg! :thumbs:

Ik vind het echt een tof spel. Wel af en toe een wtf momentje, zoals een eindbaas (de Iron Golem) die na 3 meppen van de brug af kukelt. :lol: Zag er heerlijk lomp uit. :9

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    I'm in trouble.

Ben teruggegaan naar het gebied waar je start helemaal in het begin. Paar handige items gevonden en deurtje geopend die voorheen dicht was. Lopen ook een aantal sterke knights rond maar die ging nog wel. Heb echter problemen met de Straw Demon. Je pleurt door de grond waardoor de helft van je health weg is en de demon slacht je met één klap. Lukte me wel om weg te rollen, te healen en achter hem te komen voor wat damage, maar ga uiteindelijk iedere keer dood. Iemand een idee hoe deze kerel te vermoorden of gewoon schijt hebben en later terugkomen? Heb Soul level 39 btw.

Is het trouwens normaal dat ik slechts 1 demon soul heb (die van de butterfly)? Vind het zo weinig voor wat ik allemaal al klaargespeeld heb :+

19. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik denk dat je teveel armor aan hebt, je kunt heel makkelijk achter die gast blijven, maar je moet wel beetje mobiel blijven...

Betreft demon souls, heb je die spin onderin blighttown al gehad? (oftewel de 2e bel geluid.)

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat allstyles zegt. Je moet bij bepaalde aanvallen ook meer afstand van hem nemen, zelfs wanneer je achter hem zit.

Met name bij de "crush" aanval.

Deel Deze Pagina