1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, net volgende boss gehad op het dak in undead parish
    Een gargoyle ofzoiets ... had em tot bij 80% de eerste keer en toen werd ik vanachter door vuur gedood ??? En zag ik een tweede levensbalk ? Komt er een tweede in het gevecht ?

    Morgen maar weer eens verder ...


    ik dacht dat je offline niet human kon zijn ... ?
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Jup, na een tijdje komt er nog een. Als je human bent, kun je Solaire summonen. (Net buiten de mist-deur) Dat maakt het makkelijker
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Adamn! Sneaky tactics!

    Is dat een npc summon ?
     
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Jup :)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Cool! Het schijnt dat je ze kunt farmen als je er maar een killed en dan quit. Is dat zinvol, nodig voor endgame ? :):

    Bosses zijn wel allemaal badass qua design!

    Wat betekent het als ik een wit circeltje in beeld zie, nt boven de grond?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2012
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Een wit cirkeltje? Is dat niet een summoning sign? Heb je de bonfire ten oosten van de kerk al gevonden? Dat scheelt weer loopwerk wanneer je dood gaat. Je kunt de gargoyles tackelen als human, samen met een andere speler/NPC. Dat zorgt ervoor dat je niet door beide gargoyles wordt aangevallen. Ge-invade worden en dan sterven is vervelend, maar je kunt altijd weer je stuff halen op de plek waar je dood ging. Dan ben je meteen hollow, dus je wereld wordt ook niet meer ge-invade.

    Dat je uit het spel wordt gegooid wanneer je offline gaat is geen bug; blijkbaar valt je verbinding weg en schakelt DS over op de offline modus. Is je connectie wel continue online?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2012
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    als je human bent kun je boven in die toren dmv die witte sign solaire oproepen.

    Witte signs is voor npc oproepen om je te helpen, kan alleen als je human bent,

    gouden/witgoud signs zijn online mensen die jouw kunnen helpen in je game, alleen als je human bent zie je die signs.


    Waar ik pas laat achter kwam is dat je zelf ook je whitesign neer kunt zetten zodat jij mensen in hun spel kunt helpen, dit kan ook als je undead bent !!!!!!!

    Zo leer jij het level kennen en je krijgt souls en aan het eind van het level humanity!!
    Als je de baas gedood hebt, of dood gaat ga je terug naar je eigen spel waar hij jouw gesummoned heeft.
    En volgens mij kun je hierbij geen souls verliezen als je dood gaat.






    rode signs zijn voor duel gebruik, moet je later maar naar kijken.:thumbs:

    succes gewenst!!:thumbs: het dikgedrukte gedeelte wou ik even duidelijk maken ;)
     
  8. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand jouw summoned door middel van jouw eigen sign en jij gaat dan dood in zijn wereld, Je verliest dan geen zielen.
     
  9. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen met Nito? Ik heb zelf nu al meerdere malen mensen geholpen met hem te verslaan, maar in me eigen wereld moet ik heb nog :mad:

    Lukt me niet echt in me eentje :p
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Welk level ben je?
     
  11. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Sorry, dan kan ik je niet helpen.. Ben zelf level 126 en het verschil mag niet groter dan 10 zijn om te co-open..
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29

Deel Deze Pagina