1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Void

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 21 okt 2007.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Op de E3 laten ze nieuwe omgevingen zien, dus dat komt wel goed denk ik.
    Alweer een maand geleden, maar mijn reply blijft hetzelfde:

     
  2. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    gameplay is vet, ziet er strak uit, dit wordt een vette game,
    duurt alleen nog even
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Hands-on: Dark Void


    [​IMG]
    There's not much we can say about our latest hands-on session with Dark Void that we haven't said five times before. The jetpackery? Still breathtaking. The vertical cover system? Still brilliant. The visual presentation -- well, you get the picture. Needless to say, Capcom hasn't taken any of the previously seen awesome stuff out of the build we just played -- but they've added more than a few subtle differences that caught our eye and quickened our pulses.

    The most important difference we noticed? The build of Dark Void we just played featured a helmetless Will, so perhaps it's time to cut out all the "toasterhead" jabs. Dude's got feelings, too.

    [​IMG]

    Actually, the most impressive difference we saw in the game's E3 build was the implementation of Bear McCreary's amazing music. We apologize if you're sick of hearing our praise for the Battlestar Galactica composer's work, but we feel like we can't stress this enough -- it's a beautifully composed score that changes dynamically depending on how you're playing the game. Flying through the air? Sweeping orchestral themes and brass overtures. Hopping between vertical cover points and dodging robotic gunfire? Fast paced percussion and Ondes Martenot fills.

    We also got a chance to check out an early level in the game -- a level that occurs before Will gains his oft-lauded flight capabilities. When you first acquire the jetpack, you're only able to do a simple double-jump and hover. While you're floating, enemies on the ground have a hard time hitting you. Said enemies also have a proclivity for hiding effectively behind cover -- sometimes, the best strategy was to rocket upwards from behind your own cover, and pick off enemies as you slowly descend.

    Mixing that gameplay mechanic with the standard cover-based gameplay we've come to expect from third-person action titles helps to keep things really fresh. When you finally gain the ability to fly, and some of your adversaries become similarly airborne, the gameplay reaches levels of freshness few games are able to tap into.

    Our opinion remains unchanged. We love what we've seen from Dark Void.


    'The gameplay reaches levels of freshness few games are able to tap into.'​
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [yt]MFPN6nR6WQE[/yt]
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Screenshotjes:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Kijk deze screens tonen al wat meer variatie in de omgevingen, en ik zie ook al een paar leuke nieuwe karakters. Ik wil enthousiast zijn voor deze game maar ik ben bang dat dit een "net niet" game word, ach we zullen zien.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hetzelfde.. ik wil heel graag deze game tof vinden en kom elke keer weer terug in de hoop dat het wat gevarieerder en mooier is geworden, maar het trekt me nog steeds niet.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dev Diary #2

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2009
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoera! \o/
    Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat.

    Alleen klopt het dat de filmpjes het op dit moment niet doen?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :emo: @ de vertraging en het feit dat ze 2.000.000 verwachten te verkopen.
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Wat is dat toch met het uitstellen van games de laaste maanden.
    2009 word zo echt een kut jaar;)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, en het erge is dat we begin 2010 de schade allemaal opeens moeten zien in te halen. 8)

    Wanneer leren devs/uitgevers eens hun games te SPREIDEN?

    Volgende zomer zitten we weer zonder games. :+
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Tja,
    Zijn nu amper games die ik wil hebben nog dit jaar:mad:
    Lijkt wel een rage opeens met dat uitstellen.
    Stelletje eikels
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    dat ze er 2 miljoen denken te verkopen 8) ik hoor nu voor het eerst over deze game. Ook is dit topic nog in het eerste deel en dat na 2 jaar.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, ze zijn allemaal bang voor CoD.
    Maar het idiote is dat ze nu dus allemaal weer uitstellen naar dezelfde periode, waardoor er alsnog heel veel games tegelijk uitkomen, alleen nu +/- 3 maandjes later.

    Dus Dark Void en anderen zijn bang voor de competitie? Wat verwachten ze volgend jaar dan? Volgens mij hebben de geniale mensen bij Capcom niet opgemerkt dat iedereen naar dezelfde periode uitstelt.

    @Wouw: Als een game niet de Halo/CoD of GoW naam heeft nemen de mensen een stuk minder snel de moeite om te reageren in het topic. :p
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    net die dev diary gekeken. het ziet er best vet uit en ook het aspect dat je die voertuigen kan overnemen en je jetpack kan upgraden vind ik erg tof. ik houd hem nog even in de gaten.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Helemaal mee eens Dulle.
    Eerst was het een paar games maar nu al een flink aantal.
    Lijkt net of ze allemaal bang zijn voor COD.AC 2 en Spinter Cell.
    Terwijl echt niet iedereen van dezelfde games houd.


    Ik kijk dan weer nooit in de Halo/Cod-GoW threads:lol:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Splinter Cell is ook al uitgesteld 8)

    Zat trouwens net deze te bekijken:
    [gt]26665[/gt]

    De allereerste trailer van de game. Leuk om te zien hoe het is veranderd. Zelfs de main character is totaal anders.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.039
    Leuk Bevonden:
    5.868
    Splinter Cell is ook al uitgeschoven. Tja, ze moeten het zelf weten. Game gaat echt niet 2 miljoen keer verkopen in Q1/Q2, die wordt lekker ondergesneeuwd.
     

Deel Deze Pagina