[XOne] Darksiders II

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 20 jul 2011.

  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    éffe checken hoor!

    1 Crucible en 1 promotie code (Argus Tomb) ... waar moet die derde op staan dan?
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2012
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Klopt wel hoor, die 2.
    Wat Gakkie als derde ziet, is de bonus die je krijgt als je een THQ account aanmaakt. :)

    Crucible kun je direct invoeren.
    Die van Argul's Tomb pas als die gereleased is, naar mijn weten.
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Link THQ ? Ga ik meteen checken!

    Gedaan krijg je die code tzt?
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2012
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Toen ik de game starte, werd me gevraagd een account aan te maken.
    Gedaan, daarna kreeg ik een link naar code.
    Code ingevoerd, toen kreeg ik 2 Possesd Weapons in mijn ingame mailbox.
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Okay ga zo spelen! thnx
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zal morgen nog even wat stuff sturen. :)
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    thnx

    ik heb 2 codes erbij gehad ..... vraagje hoe krijg ik de ondertiteling in het engels voor het eerst op de xbox dat ik gen keuze heb het Nederlands is echt niet mijn ding als er Engels gesproken wordt! oja en het healen gaat dat niet ban zelf?

    Moet wel zeggen dat dit een graadje moeilijke games voor mij is ben al bij beide bazen dood gegaan strategie wordt belangrijk en ontwijken!
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee hoor, ik heb echt drie codes bij het spel gehad. Die voor het registreren bij THQ komen daar nog bij. De extra code die ik heb betreft een unieke armor set, morgen ff kijken hoe die heet...

    En hoe zie je dat die wapens possesed zijn dan? Ik vond ze maar matig en gebruik ze dus ook niet...
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een preorder bonus iig die game is vrij pittig ik dacht even een boom te verslaan dus niet hé ik heb wel mijn eerste quest af gelukkig!
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je countery van de 360 op united kingdom zetten en het spel is Engels.;)

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets van 6 codes gehad :) ook een via facebook.
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de Crucible code, Arguls Tomb (Limited Edition code) en nog een vanwege t pre orderen.
     
  13. Insane_M

    Insane_M Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

    Speciaal een account aangemaakt voor deze vraag want ik kon het zo snel niet vinden op de interwebs.

    Hoe krijg je je interface op engels ipv nederlands? Of heb ik daar gewoon overheen gekeken bij de opties?

    Bij mijn weten staat mijn xbox verder in het engels..

    Thanks!
     
  14. Insane_M

    Insane_M Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    My bad! had hier even overheen gelezen :)

    Nog ff ontopic dan maar ;) Ben nu denk ik 30-45mins bezig ofzo en moet even wennen aan de controls idd. Vond het in deel 1 al lastig dat blokken met RB is, maar dat was ik uiteindelijk dan wel weer gewend. Wel tof dat er nu ook echt loot in zit, i love loot :p

    Verder heb ik nog niet echt inhoudelijk commentaar. Wel een puntje, in verschillende reviews heb ik gelezen dat Death praat als een mietje. Maar ik vind zijn stem eigenlijk heel tof. Beetje arrogant en educated ofzo :p
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    De game begon trouwens zonder naar difficulty te vragen, als ik hem nu verzet krijg ik zeker geen Apocalyptic achievements?

    En hoe krijg ik in godsnaam een engelse interface!
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Engelse interface is makkelijk, door je Locale op UK te zetten.

    Ik moet zeggen dat de controls aardig vloeiend zijn bij mij, al hang ik nog wel eens op de het wisselen tussen pistool en Death Grip.

    Hoe ver zijn jullie in de game?

    Ik heb net de Champion verslagen voor de Undead King, zodat je met hem kan praten. Op Apoc.
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Thanx .... voor het eerst dat ik dit bij de 360 heb ..... bij de ps 3 heb ik er last van ....... maar hier ook de Nederlandse subs zijn voor mij echt not done. Ik vraag mij af wie besluit om je vrije keuze qua taal eruit te smijten zodat het via een omweg moet!

    En als die vertaling naar het Nederland een beetje je van het zou zijn .... "lendendoekje" etc. brrrr.....

    Ga zo weer verder gisternacht het vuur gedaan nu op naar het water! Ik heb een beetje probs met ontwijken .... moet ik echt leren vooral bij de grotere bazen ..... Trouwens hoe kan je items samenvoegen in plaats van verkopen. Is dit een speciale level?
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wel humor dat mensen tegenwoordig weinig lezen..

    9:30:
    Hallo!
    Speciaal een account aangemaakt voor deze vraag want ik kon het zo snel niet vinden op de interwebs.
    Hoe krijg je je interface op engels ipv nederlands? Of heb ik daar gewoon overheen gekeken bij de opties?
    Bij mijn weten staat mijn xbox verder in het engels..
    Thanks!

    10:09
    Oorspronkelijk geplaatst door Leis
    Je countery van de 360 op united kingdom zetten en het spel is Engels.
    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
    My bad! had hier even overheen gelezen

    Nog ff ontopic dan maar Ben nu denk ik 30-45mins bezig ofzo en moet even wennen aan de controls idd. Vond het in deel 1 al lastig dat blokken met RB is, maar dat was ik uiteindelijk dan wel weer gewend. Wel tof dat er nu ook echt loot in zit, i love loot :p

    Verder heb ik nog niet echt inhoudelijk commentaar. Wel een puntje, in verschillende reviews heb ik gelezen dat Death praat als een mietje. Maar ik vind zijn stem eigenlijk heel tof. Beetje arrogant en educated ofzo

    En dan 10:22 (1 post er boven staat het antwoord)
    De game begon trouwens zonder naar difficulty te vragen, als ik hem nu verzet krijg ik zeker geen Apocalyptic achievements?

    En hoe krijg ik in godsnaam een engelse interface!
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kleine tip voor degene die al voorbij de Tree of Life zijn...
    Bij de Serpent Shrine (ding voor mail ingame) staan allemaal kisten.
    Sloop deze voor geld / potions. Beter als die dingen kopen. :)
     
  20. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Sorry, had het bericht snel via mijn telefoon geplaatst en had dus ook niet naar andere reacties gekeken.

    Maar hoezo start de game zonder je de mogelijkheid te geven voor het kiezen van een moeilijkheidsgraad? Ik heb hem zo snel mogelijk geswitched, maar heb het gevoel dat ik mijn achievement door de neus geboord krijg.
     

Deel Deze Pagina