1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders II

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 20 jul 2011.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Camera is prima ! Alleen het locken van vijanden hebben men niet goed over na gedacht..:+ Onlogische knop functie O-)

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zit ik net in Soularbiter's Maze, kom ik bij de achtste maze... Ga ik door op wave 4, door een bug. Ik hing 'vast' in de muur, terwijl een grote mob even lekker z'n gang op me kon gaan.
    Bah.

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Jij hebt gas gegeven ik kan morgen pas weer aan de slag. Ik denk dat ik komende week een paar dagen vrij neem om het spel goed te spelen! :thumbs:

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de gameplay via youtube gevolgd .... zeker omdat ik eerst niet de feeling had om het spel te halen maar nadat ik dit gezien had weer wel.

5. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt kinky.

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Camera vind ik echt niks mis mee. Het enige is dat het soms een beetje benauwd kan worden als je dichtbij een muur staat via lock-on en je monster staat ook bij die muur. Dan kan de camera nog wel eens trippen. Voor de rest is er niks mis mee hoor. Alleen inderdaad wat Leis zei: LT is geen slimme keuze geweest als je skills op LB zitten.

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Speel deze op de PS3 en heb nu 2x gehad dat de game gewoon freezde.
    Muziek gaat wel door maar moet mn ps3 herstarten om verder te gaan.
    Op de 360 ook last van?

Verder vind ik de game echt super. Goede stijl en voiceacting.

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup, keertje of 4 gehad nu.

9. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb daar nog geen last van gehad gelukkig

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Welke skills gebruiken jullie? En welke move/combo gebruiken jullie het meest ?

11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ben Necromancer, en gebruik veel Murder en die skill met Ghouls.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben de melee kant opgegaan en alles nog in die skeleton rush ability (of zoiets) gestopt. Heb niet de indruk dat het echt wat toevoegt/helpt…

Mss eens respeccen ...

13. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Same here, heb stuk of 5 ability points aan de necromancer uitgegeven maar vind de melee kant even wat beter.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wat zitten er soms difficulty spikes in de game. Hele stukken wals ik doorheen en dan kom ik af en toe in een of ander nietszeggend kamertje en dan is het toch heavy … Nu ook weer voor een sidequest, heel veel kleintjes in waves (no problem), maar dan twee huge corrupted machines die me non crit raken voor 500 per hit … Reken maar uit hoe snel dat gaat met 1500 HP :x En ze hebben blijkbaar nog veel health ook, want ik klap regelmatig crits van 3000 maar nog zonder succes. Echt het moeilijkste stuk in de hele game, veel moeilijker dan alles van de mainquest so far … En dan heb ik de boss nog niet gezien ….woooohhhh

15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk toch!? ;)

16. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja maar die boss zou dan ook wel weer mee kunnen vallen :p
    Dat heb ik zelf ook vaak genoeg gehad!

17. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Gisternacht laat gemaakt tot 4:41 aan de game gezeten .... stuk met de stenen pfff werd helemaal koekoe! nu 2 vanavond even terug om goodies en chesten te bekijken .... ik denk dat ik te veel gemist heb!

Ik heb het al vaker gelezen camera werk kan idd beter .... in dit stuk kwam ik echt te veel dode hoeken tegen irri ..... maar ik geniet ook weer van deze game. Dacht toen ik het zag nen echt niets voor mij ..... ook na een uurtje spelen met die controls en nu helemaal hooked.

Jammer dat je niet echt kan free-roamen ... but i will see!

Laatst bewerkt: 28 aug 2012
  18. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Na nogmaals wat gespeeld te hebben voelt deze game helaas voor mij als een miskoop... Erg jammer want heb wel erg van deel 1 genoten.

Vind de game verder wel top maar trek het vecht systeem echt niet in deze game... erg cheap en matig...

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kun je na het uitspelen nog wel of niet verder spelen voor collectibles en sidequests ? Zo nee, is er een duidelijk point of no return ?

Game bevat ook wel erg veel collectibles missions imho ...

20. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel... De game is niet geworden wat ik in het begin van verwacht had. Ik had echt verwacht dat de game het zou oppikken waar darksiders 1 gebleven was, maar nee.

Echt erg jammer want ik hou wel van de setting, gameplay en characters.

@gakkie, je kan er voor kiezen niet te saven, zodat je net voor de laatste baas nog alle kanten opkan. Of je kiest voor de new game+. dat hebben ze wel netjes gedaan

Laatst bewerkt: 28 aug 2012

Deel Deze Pagina