1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders II

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 20 jul 2011.

1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer .... game vindt ik juist heel leuk en het vechten interesseert mij niet echt qua combo's ..... ik ben juist fan van het vinden van chest's en collectiebles.

2. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat begrijp ik wel, daarom vind ik de game ook niet ECHT slecht, maar die combat trekt me steeds uit de mood helaas, dat ik de game weer binnen half uur toch maar uit zet. Ik heb niet dat gevoel wat ik had met darksiders 1 dat als ik niet aan het spelen was ik toch nog zat na te denken over hoe ik sommige stukken in zoon dungeon misschien kon oplossen! Het voelt in dit deel allemaal iets meer linear.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De game valt mij ook wat tegen, wat ruw. En de open wereld is niet anders dan lange lege stukken die de levels connecten. Jammer.

Overigens kom ik er net achter dat je de levels van de mobs kunt zien. Als je (LT) ingedrukt houdt dan staat links van de rode healthbar het level van de mob.

Stuk waar ik nu dus op vastloop zijn de mobs, inclusief de 2 mini bosses level 17 en ik ben level 14 … En dan op apocalyptic …. Oooooeps :) Kom later wel weer ff terug :)

EDIT
    Denk nog een keer proberen, ben ik er gewoon voorbij :)

EDIT2

Hmmmm, 2 x vlak na elkaar een freeze! 3 in totaal nu. Heb ik met andere games eigenlijk nooit...

Laatst bewerkt: 28 aug 2012
  4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Net even een boss afgemaakt. Ik ga nu lekker slapen, morgen weer verder. \o/

The Guardian

@ Gakkie .... was laat vanochtend .... goed dat je het even aangeeft.

Trouwens valt tegen dat ik soms geen achivo's krijg!

Laatst bewerkt: 30 aug 2012
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zet er dan ook ff bij welke boss (in ene spoiler) :)

Nog ff op YT filmpjes gekeken ober die dungeon/area waar ik het zo moeilijk had. Ik was niet de enige :) De meeste doen die dungeon op een veel hoger level …

Net de Phariseers Tomb afgerond, leuke dungeon!

6. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Super lekker hoor!

7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Haha heb me net ff helemaal suf lopen te ergeren! Ene gorewood ;). Was level 2. Ben er na 10pogingen achter gekomen dat ik daar later maar eens terug moet komen ^^

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb nog niet echt de kans gehad om terug te komen naar dit topic, want ik krijg het amper voor elkaar om de controller neer te leggen zodra ik aan het spelen ben.

Ik was overigens alsnog overnieuw begonnen, wil toch die apocalyptic achievement in één run halen.

Was het trouwens iemand ook opgevallen dat..
    De game tijdens de fight met de Archon opeens makkelijk op 60FPS draait? Speelt heerlijk! Ook aangezien dit grotendeels doortrekt in Shadow's Edge.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hehehe, je bent niet de enige. Bijna iedereen komt daar zwaar under levelled. Ik heb hem uiteindelijk als level 7 getackled ...

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is de game free roaming??

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Sort of, je kunt over een world map gedeeltelijk vrij rondlopen en dungeons doen, maar gedeeltes zijn afgesloten totdat je progressed in de main quest of totdat je bepaalde abilities hebt …

Nee, eigenlijk niet heel erg free roam, er is buiten de dugeons ook niet zoveel te doen …

Hoe bedoel je dat ? Je krijgt niet bij elke boss een achievement, dat klopt ...

Laatst bewerkt: 29 aug 2012
  12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja speelt heerlijk, merkte ik ook op, jammer dat het niet zo de heletijd is.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Pfffff, weer ff op dood spoor. Kan van de sidequests nog maar 1tje doen, een boss, maar die is nog ff over my head
    Deposed King. Damn he hits hard, normal hits over 1000hp :X

Voor de main quest aanbeland in Psychomaron
    En het eerste gevecht daar is gelijk heftig, 2 undead stalkers reapen me gewoon.

Ben level 16. Vind deze game op apocalyptic stukken moeilijker dan DS! BEn ook niet zo'n held in al die combo's, dus dat helpt ook niet echt. Leukste vind ik toch wel het klauteren en exploren en puzzelen ...

14. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gek genoeg heb ik helemaal geen moeite met Apocalytic, tenminste nu nog niet, en ben net City of the Dead binnen gegaan.

meestal als ik een possessed wapen krijg upgrade ik die gelijk met overige wapens welke ik via "looting" krijg. ben level 18 en m,n secundaire wapen is boven de 400,dus combo x , x , y werk perfect voor de grote schade. dit i.c.m. hoge verdediging en kracht en het speelt alweer n stuk makkelijker!

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Vind de game juist wel erg tof, alleen het hele RPG loot systeem had van mij niet zo gehoeven. Vind het Zelda aspect van de game het leukst.

Ik kwam er trouwens pas gisteren achter (lvl9) wat die vogel (Dust) nu precies doet haha had hem tot die tijd nooit gebruikt.

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Die vogel stuurt mij soms gewoon in rondjes om de kerk bij wijze van spreken! Ik wordt er helemaal gek van! Dit mag echt beter, want zo ben ik minuten kwijt aan rond rennen in cirkels!

\o/

Laatst bewerkt: 30 aug 2012
  17. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met The Scar dungeon en kom even niet verder bij het stuk dat je hordes van vijanden moet verslaan terwijl er ook lava naar beneden komt. Wanneer de twee Champions komen ben ik na 2 minuten dood. Zit nu op level 11.

Iemand een tactiek?

18. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dungeon verlaten en later terugkomen totdat je zo,n level 15 bent. tis n makkie dan. ook voor de boss wat even later komt. ik had idem probleem en heb t zo opgelost.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Idd, ik zat daar ook vast. Gewoon te laag level. Enemies zijn daar level 17 ...

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb gisteren deel 1 weer eens geprobeerd maar echt een game die mij niet kan boeien. Heb gisteren die Tiamat verslagen. Die wereld is echt super saai als ik het zo mag zeggen, weet niet of dat beter is in deel 2 dat zal hopelijk wel.

Deel Deze Pagina