Er zitten wel wat verwijzingen in naar het eerste deel en een deel wordt ook ff kort uit de doeken gedaan, maar verder is het wel echt een op zichzelf staand verhaal en kun je dus makkelijk spelen zonder deel 1 te hebben gespeeld. TIP: check de link in mijn sig!
Deel 1 is leuker dan deel 2. De Character van Deel 2 deed mij echt helemaal niets, ook niet uitgespeeld (Nog). Deel 1 was ik helemaal hyped over! Voelt allemaal heerlijk de combat en je krijgt een soort band met de character, dat is imoh erg belangrijk voor een game.
Thanks voor de antwoorden. Ik heb deze maar even besteld, aangezien Metro 2033 me ook altijd wel leuk leek: http://www.nedgame.nl/metro-2033-plus-darksiders-(double-pack) x360.html Ik check dan deel 1 even, mocht ik die wat vinden dan stuur ik je even een berichtje voor deel 2 Gakkie.
THQ is no more... http://www.eurogamer.net/articles/2013-01-23-thq-is-no-more-this-is-where-its-assets-went
Iemand bij Platinum had getweet dat ze wel interesse hadden in Darksiders tegen een lage prijs. Dat zou wat wezen, ik zit te duimen hier [yt]mI-Sz2nyxD0[/yt]
Ik zie voor mij kick ass combat in een Darksiders game... hmmm... Was Dawn of War ook niet een THQ (PC) serie? Damn..
Darksiders heeft al kick ass combat, maar toegankelijk voor iedereen The Warhammer licentie is naar Sega gegaan met hun aankoop van Relic.
Ik heb laatst Darksiders 2 gekocht van iemand. Erg leuk spel, maar de crucible pass is al gebruikt. Mis ik nu leuke dingen?
Die kun je nog kopen online, maar is het niet waard imho. Crucible is niks anders dan een arena waarin je wave na wave tegen hordes enemies moet vechten. In totaal 100 waves. En er is een speciale boss, die je alleen kunt bevechten als je alle 100 waves in een zitting achter elkaar wint!
Eindelijk deze game besteld. Deel 1 is nog steeds één van m'n favoriete games op de 360, dus heb er weer zin in. Alleen maar meer van hetzelfde zou ik niet eens erg vinden.
Warhammer licentie is volgens mij van Games Workshop. (denk niet dat je die zomaar ff kunt kopen) Momenteel merk ik dat ik Darksiders 2 steeds minder leuk begin te vinden, ben inmiddels in de engeltjes wereld (ben net naar de aarde geweest). Op een of andere manier voelt het steeds meer van hetzelfde.
Relic het recht om Warhammer games te maken, en nu Sega Relic heeft gekocht gaan deze rechten dus naar Sega. Ik zei licentie, maar ik bedoelde dus rechten.
Beetje offtopic, maar als ik Raphael van Lierop moet geloven, heeft THQ de rechten tot de Dawn of War serie. (iets wat niet gekoppeld was aan Relic) Waarschijnlijk wordt die serie later nog verkocht.
Ik dacht dat Sega veel geld had neergelegd voor Relic juist voor deze rechten, maar misschien heb ik het bij het verkeerde eind.
Is het nodig om die Boatman Coins te verzamelen? Het is niet voor een achievement zo te zien.. Want anders laat ik ze mooi zitten..