1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders II

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 20 jul 2011.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Waar ben je nu dan?
    Had jij nog last van glitches?
    Ik ben nu bezig met de Newgame + run maar kreeg weer dezelfde problemen als in me eerste run
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is één keer vastgelopen, verder geen glitches. Wat zijn dat dan voor problemen?

    Ik ben nu nog net na dat gevecht met The Guardian, kan nu langs dat grote Corruption-ding maar wil eerst nog één van die sidequest-bosses verslaan voor ik er heen ga.
     
  3. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    vecht es tegen die ijskoning, die zuigt heel je levenslijn met 1 knal leeg
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Net weer verder gegaan met de game geweldige game blijft t toch
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Deposed King heeft me idd weer even met beide benen op de grond gezet. Naast dat hij me kon 1-hitten deed ik ook amper damage tegen hem, dus heb hem maar even gelaten voor wat het is.

    Ik had vantevoren best wel twijfels over dat War niet meer de personage is, maar ik vind Death echt een baas. Zo mooi al die cynische opmerkingen als er weer zo'n mythisch figuur voor je in vage en algemene termen gaat lullen. Dat gesprek ook met die Chancellor.

    Chancellor: 'You cannot speak to the King. He only meets with people who are worthy of him.'
    Death: 'Then you must rarely see him.'
    Chancellor: *zucht*
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Zorg wel dat je alle side quests en verzamel spullen wel in 1 run doet want je bent ze wel weer kwijt in in je Newgame +

    Ik denk dat je al in The Tree of Death bent..
    Dar begonnen mijn glitches..

    Misschien wat spoilers..
    Op een gegeven moment kom je aan bij The City of the dead daar en dan kan je opeens niet meer saven en doet die ook geen quicksave meer en je kan dan ook niet meer fast Travel op de map..

    Om dit op te lossen moet je helemaal lopend terug naar de Tree of Life om terug te warpen naar The Forge Lands en dan saved die weer en dan kan je weer terug naar The City of the dead maar dat is wel een flink stuk lopen..

    Zelf in de City of the Dead dungeon is een lamp die je moet meenemen maar kan dus opeens verdwijnen als je de verkeerde oploopt of geraakt word door een vijand,,
    Dit is een plek dat je dus niet meer verder kan en dus je game opnieuw moet gaan doen...
    Check voor probleem dit hoewel het niet altijd helpt..

    Ik ben nu bijna klaar met mijn New Game + mode maar had de 2 runs dezelfde problemen..
    Verder blijft het een toffe game
    Dus zorg wel voor een extra backup op cloud/usb stick.

    Death heeft zn momenten maar vond War een toffere character;)
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik weetniet of t veel is, t lijkt inieder geval wel zo
    heb nu 110 000 bij elkaar gespaard (is dat veel?)
    nog nooit iets gekocht kopen jullie welis wat??

    en weet iemand of je je max in aantal potions dat je bij je draagt kan uitbreiden??
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, dat kan niet. 5 is de max....
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Het is niet veel nee..
    Ik heb nu echt heel veel met me 2de run aangezien ik haast niks koop..
    Bijna alle wapens vind je gewoon in kisten.
    En de max Health en Wrath is 5 ja..
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Net alle achievements gehaald\o/\o/
    Crucible was nog best pittig...
    Ging nog echt bijna dood in de laatste wave:x
    Dan had ik weer alles overnieuw moeten want je moet het in 1 halen;)
    Maar gelukkig gehaald:b:

    Sorry, Dubbele post.
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker bezig :b:

    Wat is je volgende game?
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice one, powerslave! Tellen die verzamel-quests ook mee voor achievements trouwens? Ze vallen officieel volgensmij niet onder 'secondary quest'.
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Tnx,,
    Ze moeten er tussen staan hoor..
    Het valt onder de Sticks and Stones Side quest als je met Blackroot heb gepraat in de Fjord..(69 stonebites)

    Die andere is Lost Relics die je krijgt van Ostegoth als je in The Tree of Death komt.(15 Relics of Etu-Goth,10 Relics of Renagoth,5 Relics of Khagoth)

    Dan heb je nog de Boatman Coins die je overal vind in de game om aan Vulgrim te geven.
    Daar zijn er 100 van in de game maar die hebben niks met een achievement te maken..


    Tnx;)
    Ik ga me nu focussen op DMC Dee:b:
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Sticks and Stones-quest had ik nog geen eens. Nu dus wel. Kan ik lekker al die dungeons opnieuw afgaan voor die stenen overal. :F: Denk dat ik de 100 % gamerscore dan maar achterwege laat, heb nu eenmaal een hekel aan verzamel-achievements. Eén oké, maar je hebt ook nog die Book of the Dead-dingen en idd die Lost Relics shit. Ga nog wel voor een tweede run op New Game+.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat voor soort New Game + zit er dan in deze game? :eek:

    You got me excited. :9
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Dat is klote inderdaad..
    Je bent namelijk best lang bezig om 100% te halen in deze game,,

    Ohja.
    Die book of the dead pages was ik vergeten..
    Dat zijn er ook weer 40;)
    Ik heb ook een hekel aan verzamelwerk hoor en vooral als het zoveel is..


    Nu weet ik niet wat je allemaal al heb gedaan maar als je al veel side quest heb gedaan kan je beter alles nog doen in deze run,anders moet je alles weer overnieuw doen in je new game +..
    Je kan ook de game eerst uitspelen en als je de eindbaas verslagen hebt vraagt de game of je een new game + wil starten of dat je nog in die wereld wilt blijven en dan pas op zoek gaan naar alle dingen met een guide die je wel nodig hebt....
    En niet in alle Dungeons zitten Stonebites.
    Wel veel Book Pages en Relics..

    Er zit ook nog 1 Stonebite in Soul Arbiter's Maze wat 1 van de pittigste dungeons in de game heeft.
    Die hoef je niet te doen maar wel aan te raden door de stone bite en een ontzettend goed wapen die je kan vinden en die ik zelf de hele game gebruikt in New game +

    Je neemt alle wapens en Exp mee in je New game + waardoor Hard mode iets makkelijker word..
    In je eerste run heb je een level cap t/m 22.
    In New Game+ loopt dat door tot Level Cap 30.
    Je verliest alleen alle Side Quests en verzameldingen..
    En ook de speciale moves die je normaal zou vinden in het verhaal om verder te komen zoals de Redemption,Deathgrip etc
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vergeet nog de GnoMADs en die Angels die je uit hun lijden moet verlossen op Aarde. Echt hoor, waarom zoveel verzamelachievements? Deel 1 had dat dus echt veel minder, die had ook veel meer gameplayinhoudelijke achievements. Vind het jammer.

    Maar ik zit nu qua Book of the Dead echt op 20 pages, Lost Relics ook de helft ofzo en die Sticks & Stones heb ik er echt 3. Als ik dan nu een guide ga gebruiken zit ik me dus telkens af te vragen of ik die page/relic nu heb gemist of dat ik hem gewoon al eerder heb gepakt. Zo hinderlijk is dat. Dus wat dat betreft is het toch slimmer om het in een nieuwe run te doen?
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Als je nog echt zo weinig hebt is het verstandig om het in een nieuwe run te doen ja..
    Die angels zijn er maar 10 en die kom je gewoon tegen op aarde en die kabouters zijn er maar 4 hoewel die echt op de afgelegen plekken liggen waar je nooit komt..
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt voor het antwoord. :thumbs:
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een vraagje: na de eindbaas krijg je dus de optie om New Game+ te doen of om te blijven. Wat als je eerst wil blijven en daarna alsnog New Game+ wil doen? Kan dat?
     

Deel Deze Pagina