1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Wou ik net posten :p Denk er wel om dat je dit doet bij het begin van het spel, ik heb de code namelijk op de helft ingevuld en mijn "normale" scyth was level 2 en deze werd vervangen voor die van de code en was toen weer level 0 :mad:
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Eh, als ik gebruik maak van de code, wordt het spel dan niet te makkelijk. Las elders dat je het spel beter kan beginnen op de hoogste moeilijkheidsgraad of geeft normaal ook voldoende uitdaging...
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Als ik de reviews mag geloven gaf de game op normal al een aardige uitdaging.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis gewoon een extra wapen, niet een kill alles in 1 mep ding.
     
  5. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    wat n vet spel zeg, ben al n paar uurtjes aan t spelen.

    bedankt voor de code! ik vind t nieuwe wapen zo vet dat ik t zwaard bijna niet gebruik, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling, hebben jullie nog tips? aanvallen verdelen of alles met 1 wapen zodat je deze sneller upgrade? ( ben niet zo´n ervaren gamer)
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Het wapens is eigenlijk gewoon een andere skin voor een wapen dat je al bijna bij het begin in het spel krijgt. Hij doet geen extra damage of andere combo's, wel geeft hij "iets" meer souls van verslagen vijanden (1 per vijand meer schijnt). Ik ben begonnen op normal maar vind sommige gevechten best moeilijk, terwijl ik net Bayonetta heb uitgespeeld. Vooral bij het begin waar je nog maar een kleine levensbalk hebt was het goed uitkijken in sommige gevechten.

    Je kan beide wapens gebruiken, zwaard aanvallen doe je met X en scythe aanvallen met Y. Zoals je in de tooltip kan lezen doet de scythe meer damage omzich heen dus beter om in een groep vijanden te gebruiken. Nadeel ervan is dat de scythe langzamer is en minder damage doet wanneer je maar tegen 1 vijand vecht. Ik wissel vaak af, Y(scythe) aanvallen als ik omsingelt ben en X(zwaard) tegen afgezonderde vijanden. Ook kan je met het zwaard lucht combo's maken wat weer niet kan met de scythe.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb hem besteld bij Gamehubs. Kan eigenlijk niet wachten, alleen staat mijn budget en principe het niet toe het volle pond te betalen bij de winkel ;(.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En hier nog nergens gespot.... Rhaaaa :eek:
     
  9. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke game, maar zelda zie ik er absoluut niet in terug. Alleen Okami komt erg dicht in de buurt.

    Maar dit is echt geen topgame. Eerder een leuk tussendoortje. Het voelt net of ik een ps2 game aan het spelen ben.

    Zeker geen slechte game, maar ik had er meer van verwacht.
     
  10. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    De screentearing is hier verschrikkelijk..
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Huh? Okami komt in de buurt, maar Zelda niet? Juist Okami lijkt weer op Zelda, dus dan moet deze game volgens jouw mening indirect toch op Zelda lijken.

    En hoezo is het geen topgame? Dus een game als Shadow Of The Colossus is geen topgame, puur omdat het een ps2 game is?

    Beargumenteer je mening eens, want iedereen is juist laaiend enthousiast over de game.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt dit aan je tv of aan het spel? Ik had vroeger een LCD tv waar ik ook veel screen tearing opmerkte, bij mijn plasma heb ik er geen last van !
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weet je zeker dat je geen Bayonetta aan het spelen bent ... ?
     
  14. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik toch... Je snapt het alleen niet.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Nou, lekkere argumenten.

    Waarom voelt het dan alsof je een PS2 game aan het spelen bent?
     
  16. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.. meeste screentearing (nou ja 1 van, zullen heus wel games zijn die even erg zijn..) dat ik heb gezien in een game, en ik overdrijf niet. Maar ik kan er wel gevoeliger voor zijn. het soort me in ieder geval enorm, en ik klaag niet snel over dit soort dingen..

    Ben er op neogaf ook over begonnen, op dat forum post een dev van de game, hij kon me vertellen dat ze wat technische problemen gaan oplossen voor dat de game gereleased is, 8 januari, maar ze niet weten hoe lang het duurt voordat MS deze patch goedkeurt.

    Ik zou zeggen heb je ook een PS3 koop hem voor de PS3, ik wou dat ik dat ook had gedaan, naja ik wacht nu wel de patch af en mocht deze niet helpen ga ik hem alsnog ruilen voor de PS3 versie.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Spel is wel een stuk minder open dan Zelda inderdaad, maar het blijft allemaal wel 1 grote wereld zonder laadtijden. De vergelijking met een ps2 game snap ik niet, zitten ontzettend veel details in het spel. Sla maar eens een parkeermeter kapot, je ziet en hoort dan het geld op de grond vallen. Het upgraden en enchanten van wapens is ook goed gedaan. Het kan natuurlijk zijn dat het je spel niet is, ook al krijgt Darksiders in alle reviews een cijfer boven een 8.5.

    Heb alleen screentearing als ik de camera draai met de rechter stick, tijdens combat en lopen enz heb ik geen last.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Game al geprobeert te installeren op de HD? Misschien helpt dat? De PS3 versie heeft dit probleem niet dan?
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Lol, de PS3 versie is juist bij de multi-platform games altijd juist wat minder, Bayonetta is een goed voorbeeld van HOEVEEL slechter, en genoeg andere games vorig jaar. Dus dit lijkt mij heel erg sterk.

    Ik weet ook niet in wat voor zin reviewers bedoelde dat het op Zelda lijkt.
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Echt een topgame. Heerlijk sfeertje. Ik zit nu alleen vast in de Twilight Cathedral:

    Ik ben in een kamer waarbij een loopbrug 360 graden ronddraait. Aan het einde van de loopbrug is een lava-stroom die ik stop moet zien te zetten. Ik heb een schakelaar omgehaald waarna een standbeeld uit het lava is gekomen. Aan de linkerkant van de kamer is nog een rode steen die ik zou moeten kunnen opblazen met die bommen die er liggen. Ik heb alleen vuur nodig om de bom te triggeren. Vlakbij die rode steen zit een vlam, maar de bom wil niet afgaan?

    Wie o wie helpt me verder? ;)
     

Deel Deze Pagina