[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zoiets heb ik in een gameplay filmpje gezien, kun je niet die grote werpster door de vlam en dan naar de bom gooien?

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dat werkt dus niet bij deze, for some reason. :eek:

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.903
    De game heeft verschillende dungeons waar je naast vechten moet gaan puzzelen in Zelda stijl en er zelfs Zelda-achtige oplossingstunes te horen zijn. Daarnaast is er in elke dungeon een nieuw item te vinden die je moet gebruiken om verder te komen, zoals in Zelda.

Lijkt me toch duidelijk waarom de vergelijking met Zelda wordt gemaakt?

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Vet.. alleen dat wat Modder-Eter beschrijft doet mij al nostalgisch terugdenken aan Zelda. Ik wil deze game ook. :'-(

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb geen enkele review of preview volledig gelezen dus vandaar wist ik dit niet :)

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Als ik me goed herinner vanaf het vuurtje een rij sticky bommen aan de muur plakken richting de rode muur

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En de makers hebben dus een patch klaar, maar MS moet het eerst nog goedkeuren? Ach ja..tearing. Zelfs ACII heeft daar genoeg last van ook, en ik erger me er echt niet aan. GTA IV had plenty slowdowns, echt soms niet normaal...game blijft top!

8. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0

paar bommen langs elkaar lehggen...

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Danku!

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.468
    Onderstaande is niet op jou gericht BigKabuto, maar meer een opmerking in het algemeen.

Gamers houden zichzelf zo graag voor de gek.

Er werd ons verteld dat de tearing zou moeten komen door de "green discs" van review versies en niet aanwezig zou zijn bij de retail discs. Iedereen wilde het graag geloven. Blijkt nu dat het er nog steeds in zit. Natuurlijk, je kunt het altijd accepteren en wachten op een patch en er zijn genoeg gamers die er geen oog voor hebben en zeggen "ik zie niks, wat is het probleem"? Maar soms worden we zo gemakkelijk voor de gek gehouden. Of houden we onszelf graag voor de gek?

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, tearing vind ik persoonlijk iets wat absoluut niet moet kunnen. Voor mij haalt dat de geloofwaardigheid van de omgevingen enorm omlaag. Het haalt me uit de game...
    In spellen van tegenwoordig zou dat echt niet meer voor mogen komen!

12. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Installeren maakt niets uit :mad: Nee de Ps3 versie loopt bij deze multi-platform game blijkbaar beter..

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    379
    Darksiders is duidelijk een topper van formaat, dit is zeker mijn mening, maar blijkt ook duidelijk uit de reviews. Natuurlijk zijn er altijd gamers die het spel wat minder vinden, maar dat ligt zeker niet aan het spel. AC II zal ook niet door iedereen even goed worden gevonden en ook niet door iedereen worden gekocht. Eigenlijk werkt dit voor ieder spel zo, kijk maar eens naar Fifa en PES. De één zweert bij Fifa en de ander vindt het helemaal niets en prijst PES de hemel in.

Ik vind het wel jammer dat een redelijk onbekend spel al snel wordt afgerekend op screentearing en men, zoals BigKabuto al aangeeft, dit bij AC II en GTA IV voorlief neemt.

Om hierbij direct vergelijkingen te gaan maken met PS2 games, zonder dit verder te onderbouwen, zegt eigenlijk al genoeg over de kortzichtigheid, waarop naar het spel werd gekeken. Darksiders omvat veel meer gameplay facetten, dan menig ander spel en dit zijn nou juist de elementen die het gamen zo leuk maken.

14. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel gelijk in, alleen wordt de game door mij 'afgerekend' (ik vind het een hele leuke game hoor) omdat Dalton heeft gezegd dat Darksiders verwant is aan Zelda. Dat klopt ook wel opzich, maar ik verwacht dan ook dezelfde kwaliteit. En dat viel me tegen. Framedrops en tearing vind ik sowieso onprofessioneel ogen en het haalt mij uit de ervaring die de developer mij wil geven. Verder vind ik het een doorsnee game waar verder niks mis mee is. Maar het is in mijn ogen geen Triple A titel.

Dalton laat naar mijn mening ook de game Zelda vallen om pr redenen. Zo valt de game in ieder geval wel op. Slim, maar wel een beetje misleidend.

Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb het spel net uitgespeeld, geweldig verhaal en de laatste boss battle is ook wel episch. Mensen zitten te klagen over screen tearing en frame drops, enige screen tearing wat ik heb is tijdens het camera draaien, en niet zo erg als ze in de youtube filmpjes laten zien, van frame drops heb ik nog geen last gehad. Bij Bayonetta hadden mensen ook last van frame drops maar ook dat heb ik niet gehad, misschien ben ik wel naief of heb ik een betere xbox ;)

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Zowel reactie op Nol als op Lucky:

Je kan nooit verwachten dat dit spel een Zelda wordt. De sfeer is totaal anders en de muziek en stijl maken Zelda gewoon. Zelfs standaard geluidjes zoals een geheime deur vinden typeren Zelda.

Ik had wel verwacht dat dit geen Zelda zou worden maar een game waarbij je door een wereld heen en weer reist en nieuwe kerkers opent als je nieuwe abilities/wapens hebt.

Dat mensen screen tearing voor lief nemen bij GTA of AC is raar maar ligt waarschijnlijk aan wanneer het gebeurt. Als ik in een drukke stad loop met veel poppetjes is het irritant maar niet zo storend als dat het tijdens de echt combat gebeurt.

Bayonetta merk ik ook haperingen in, zelfs geïnstalleerd op de HDD. Alleen gebeurt dit gek genoeg alleen als je door de stad loopt en aan het rondkijken en onderzoek bent. Op het moment dat er demonen/engelen komen en je moet vechten loopt het spel perfect zonder hapering en daar gaat het toch om

17. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk verwacht ik dat niet Syke. Ik weet ook wel beter :)

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    379
    Hier heb ik verder weinig aan toe te voegen, duidelijk verhaal. Zelf heb ik eigenlijk geen last van framedrops en tearing, maar dit komt misschien doordat ik het spel stiekem op de PS3 speel O-) Voor mij is het toch wel een triple A titel. Op sommige momenten zit ik met open mond te kijken naar de bizarre creaties, prachtig uitgewerkt. Ook de gameplay, toch niet onbelangrijk, vindt ik soms heerlijk ouderwets (misschien toch PS2;) ) dit in de positieve zin van het woord. Ik heb het idee dat veel ontwikkelaars tegenwoordig de grafische pracht belangrijker vinden, dan de uitwerking van het spel. Bij Darksiders heb ik meer het gevoel dat het echte draait om de basis, lekker een spel spelen en beleving van een game, dan het alleen maar ervaren.

Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  19. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen demo van is maar waar kan ik het spel nou een beetje mee vergelijken?
    Action adventure of iets dergelijks? Bayonetta vond ik te veel chaos, er gebeurde van alles maar wat precies :confused: Dante's inferno vond ik daar wat overzichtelijker maar demo liet weinig puzzel / platform zien. Is dat bij Darksiders wat meer het geval?

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Veel minder gevechten als in Bayonetta (wat eigenlijk 1 en al gevecht is) en ook minder dan God of War enz. Nadruk ligt vaak op de puzzels en vijanden zijn er af en toe. Puzzels zijn soms best lastig maar niet onmogelijk, heb alles toch zelf weten op te lossen.

Deel Deze Pagina