[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    In de tijd ervoor weet ik nog dat ik soms zelfs de game al binnen 1 week kreeg. \o/

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik 1 keer zelfs 5 dagen. Waar ging deze topic ook al weer over? :eek:

3. James Pond

James Pond Guest

Zooooooooo dit spel is ECHT super relaxt zeg :D. Ben bijna bij de 2e dungeon, en echt een erg toffe game. Zelda achtig met GoW achtige combat. SUPER!!!!!!!!

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem ook eindelijk :)

Prachtige sfeervolle graphics, nog geen tearing gezien, wel kleine hikjes in de framerate.
    Tot nu toe is het goed te doen, niet te ingewikkelde combos, al wordt ik best vaak geraakt. Ik ben niet zo best in dodgen en blocken :eek:

Ik scheet het wel in mijn broek toen ik bijna direct zo'n mega boss voor mij kreeg, maar dat viel gelukkig mee.

Eerste indruk is positief. En als ik door de menus ga is er zo te zien veel te verzamelen, upgraden, etc. Dusse dat zit wel snor :)

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    net spel binnen. Eerste indruk is echt super goed. Gelijk maar Harvester code gebruikt want dan hoef ik geen souls te betalen :p

Ben nu met die hoorn het gebouw ingegaan, maar daar hapert het spel soms. Hebben jullie daar ook last van (spel staat op mijn HDD)

en nog iets. Eerst kon ik kistjes zien op de radar/map maar nu niet meer. Hoe zet je dat aan?

Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Das waar ook, was ik alweer vergeten. Snel ook nog maar even doen. Je moet dat zwaard toch nog wel betalen met Souls ?

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    denk het wel. Maar kan iemand helpen?

1. Hebben jullie ook last van slowdowns?
    2. Hoe zet je schatkisten aan dat je ze op radar/kaart kunt zien/

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Die schatkisten op de radar zien kan alleen met een item, voor dungeons kan je zon ding vinden, bij het begin van het spel kreeg je die om je er bekent mee te maken. Dus elke dungeon heeft zon apart item en werkt dus alleen in de dungeon waar je hem hebt gevonden. Die je bij het begin gebeid had werkt dus ook alleen daar. De rest zal je zelf moeten vinden, anders zou het wel heel makkelijk worden(staat ook in de beschrijving van het item zodra je deze krijgt). Later in het spel (bijna op het einde) krijg je wel iets waarmee je alle kistjes op de map kan zien in het hele spel.

Verder heb ik geen last van slowdown (1 enkele keer gehad bij een boss maar toen gebeurde er ook wel veel op het scherm) maar wel van screentearing.

Zwaard? je begint met het zwaard, je bedoelt de extra moves van het zwaard zeker? Wat BigSyke bedoeld is de code voor de Scythe zelf, normaal kost deze 1000 souls (later in het spel krijg je genoeg trouwens) en met de code is deze gratis en krijgt deze een andere skin. Deze zou ik zo snel mogelijk kopen want voor grote groepen vijanden is hij wel handig, je hebt dan altijd 2 wapens tegelijk ge-equiped, X sla je met het zwaard, Y met de Scythe.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zit er nu ongeveer 2 uur in en ik vind het echt een geweldige game! De gfx vind ikzelf totaal niet slecht, er zit ontzettend veel detail in en de omgevingen zijn ontzettend sfeervol! Daarnaast vind ik het character design echt super, WAR is ontzettend bad ass!
    De art style doet mij een beetje denken aan WoW, maar dan een stuk grimmiger.

Het geluid verdient bij mij zeker de maximale score, zowel de muziek, de voice acting en de geluidseffecten zijn allemaal subliem. Daarnaast ben ik blij dat de subwoofer ook goed gebruikt wordt!

De gameplay vind ik tot nu toe ook lekker, een heerlijke hack&slash met adventure elementen!

Speel trouwens op de Apocolypse moeilijkheidsgraad en het is best pittig dan! Hopelijk tik ik niet te snel het einde aan, want wat een game :D

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Succes met het spel :p Op normal zijn er later vijanden die in 1 mep 3 levensbalken wegslaan.

Schijnt dat je beter op Apocolypse kan beginnen wanneer je
    Absydial armor in normal of easy hebt gehaald, hierdoor krijg je veel minder schade. Deze neem je mee wanneer je het spel hebt uitgespeeld en overnieuw begint op een andere moeilijkheidsgraad.

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Graphics zijn inderdaad dik in orde!

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dankje ;) Ik hou altijd wel van een uitdaging :p

Op de afgebroken snelweg moet ik nu 1 monster verslaan, waar ik de hele tijd dood doorga. Is hier een speciale truuk voor of zou ik toch gewoon op normal moeten beginnen? :p

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ben nu in de Cathedral en heb bijna alle kistjes. Er is er nog 1 op de onderste verdieping, iemand enig idee hoe je daar komt?

edit: laat maar heb em al gevonden, was een leuke enchantment om leven te stelen van vijanden

Heb wel een andere vraag

Nadat ik Tiamat heb verslagen ben ik teruggegaan naar het dak waar je Uriel tegenkomt met de Griffioen. Daar staat op het dak een doorzichtig aanbeeld met geel licht. Weet iemand waar dit voor is?

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ben inmiddels ook bij de Cathedral, speeltijd totaal geeft 3:30 uur aan. Heb vanavond al meer dan 3 uur gezeten en gisteren en eergisteren ook al Darksiders zitten doen, dus zeker al langer gespeeld. Vraag mij af hoe dat wordt bijgehouden. Ik moet al die kistjes nog zien te vinden/pakken. Hoeveel speeltijd heb jij nu ongeveer weg Bigsyke ? Voor mijn gevoel ga ik best wel snel door het spel heen (wil ik eigenlijk niet) wel al een een keer trail and error gehad. Steeds het zelfde stukje opnieuw, baalde ik wel van, maar toch ook weer genieten, dat is gamen. Bij AC II geen één keer blijven steken. Game spreekt me echt aan, het is vechten, puzzelen, zwemmen, schieten, klimmen en klauteren. gewoon van alles wat, gewoon super....

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik deed 3 en half uur erover om voorbij de cathedral te komen. Dus precies even lang als jij. Ik rush niet en zoek alle hoeken en gaten af.

Volgens mij heb ik een bug trouwens. Mijn Scythe is level 2 maar 1 ability van level 2 kan ik niet kopen omdat mijn scythe level 2 moet zijn :confused:

andere abilities van level 2 heb ik wel al gekocht.
    en hoezo denk je dat je er snel doorheen gaat?

Je hebt nog maar 1 echte dungeon gedaan

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Hebben we denk ik een beetje dezelfde speelstijl, ik zoek ook al hoeken en gaten af. Wil er optimaal van genieten. Zelf moet ik nog wel voorbij de cathedral komen, ben er net ;) Mijn trail and error zat in het zelfde stuk als de spoiler van kwdtje.

De gedachte dat ik er snel door heen gaat, komt voort uit het overzicht van de totale map. Als ik daar naar kijk, dan lijkt het net of ik de gebieden vrij snel heb vrijgespeeld. Heb ik wel vaker met een goed spel hoor, dan wil ik gewoon het einde nog niet zien. Tegenwoordig ben je vaak met een uurtje of tien, zelfs minder, al klaar. Gelukkig weet ik dat Darksiders een langere speelduur heeft :)

Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg net een mailtje dat Darksiders blijkbaar toch niet regiovrij is en hij niet compatibel is met een PAL-Xbox360. :mad: Krijg mijn geld weer terug. Beetje jammer dit.

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dat komt later pas terug in het spel, dit zul je vaker tegenkomen maar kan later pas gebruikt/opgelost worden.

Twee grote gebieden staan nog niet op de kaart ;) maak je dus maar geen zorgen over de speelduur!

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Idem. Dan maar ergens anders goedkoop zoeken. :mad:

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg het je over 2 maand is die 20 euro net als Borderlands en Batman. :+

Deel Deze Pagina