1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Daarom twijfel ik ook zo. :+

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb h'm zelf gewoon gekocht bij 12game.nl. Niet echt super goedkoop, maar voor dit spel had ik het wel over. Zeker als het vergelijkt met andere games, welke een veel kortere speelduur hebben.

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ja, maar ik vind het een beetje jammer om tegenwoordig nog 50 euro te betalen voor een game om hem een maand later al voor 30 euro rond zien te vliegen. Games zijn niet meer zo waardevast als vroeger, toen ze nog na een jaar bijna even duur waren als bij de release.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zelfs bepaalde games (die scoren dan ook 3'en en 4'en in de reviews) zie je tussen 1 en 2 maand na de release al voor 10-20 euro.

Maar ja ik heb dus sowieso genoeg games en wacht sowieso tot deze goedkoper wordt. Is dat 2 maand is dat 2 maand, is dat 6 maand is dat ook goed. Ik laat jullie wel weer inhoudelijk over de game praten. :p

5. James Pond

James Pond Guest

Heb net mijn paard gekregen, en OH MY GOD dit is spel is echt fucking geweldig. Meer mensen moeten deze game kopen :).

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Natuurlijk je eigen keus Tco, maar zie de reactie van Pond :) Dit spel is echt geweldig, je wilt andere gewoon laten meedelen in je enthousiasme. Het is gewoon zonde dat veel mensen onbekend zijn met dit spel. Veel beter dan dit is er de afgelopen tijd niet op de markt geweest.

7. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    klotezooi, zelfde hiero. oftewel Gamehubs. :mad: en ik had al zo'n moeite met wachten terwijl een maat al leuk aant spelen is, maar troostte me met de gedachte dat ik veel geld had bespaard. hoop wel dat ze een beetje vlot zijn met de refund

8. James Pond

James Pond Guest

Tot een paar dagen geleden wist ik helemaal niks over de game :p. Een vriend van me zei dat die wel tof scheen te zijn, dus ik heb hem gewoon gekocht! Op blind vertrouwen ( en de 8 die hij @ eurogamer kreeg :p ).

Ik was echt zeeeeer verrast :D. Erg blij met m'n aankoop ookal was die 60 euro.. maargoed regiovrij was die toch niet uiteindelijk dus zo erg s het niet ;).

9. Crit

Crit Guest

Klopt het dat dit een soort van The Legend of Zelda is, maar dan in een wat serieuzere stijl?

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ja en nee.

11. Evilminister

Evilminister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mix van god of war en zelda zeggen ze enkel simpelere puzzels en combos

12. James Pond

James Pond Guest

Ja het is een beetje zoals Zelda, maar dan met een GoW achtig combat systeem. Je hebt dungeons, en in elke dungeon moet je puzzelen, en krijg je een nieuw item die je helpt met het verslaan van de puzzels en eindbaas in die dungeon.

Ook heeft het een beetje Soul Reaver invloeden imo :).

Puzzles en combo's worden later in de game zeker dieper :D.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2010
  13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Zalig game,super.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eerste delen van een spel met alleen een Single Player hebben dat idd erg vaak. Ik voorspel hetzelfde voor Bayonetta. Eind maart 2010 ga ik deze oppikken voor 32,- O-)

Komt er trouwens een demo?

15. James Pond

James Pond Guest

Geen demo. Zou ook bullshit zijn, aangezien je met een demo niet genoeg kunt laten zien van de algemene gameplay, zoals dungeons etc. Dat is net alsof je een demo van Zelda gaat spelen.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De versie van Gamehubs is helaas niet regiovrij ;(.

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Is net al 4x gezegd ofzo...

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    En had ik al gezegd dat het spel geweldig is :b:

Ik ga er vanavond maar weer lekker voor zitten \o/

En zo zijn er nog vijf :)

Net als dat de game Darksiders geen demo heeft, zal het ook niet getrakteerd worden op DLC. Volgens Joe Mad, daar is hij weer, heeft men zich bij Vigil Games volledig geconcentreerd op het avontuur en zul je als speler niet na een paar weken een laf extra stukje content krijgen.

Ook sprak meneer Mad over de multiplayer-modus. In het begin van het ontwikkelingsproces zat die er in, maar uiteindelijk bleek deze niet haalbaar te zijn. De reden hierachter zit hem in de grootsheid van het singleplayeravontuur en de tijd die het ontwikkelen daarvan in beslag heeft genomen.

Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had 'm ook bij gamehubs besteld...:mad:

Maar door de review van IGN met als cijfer een 7.8, ben ik 'm toch maar niet in de winkel voor € 60,- gaan halen. Als ik het zo lees is het net te makkelijk, en niet uitgewerkt genoeg. Ik wil het nog steeds wel spelen, maar ik denk ook dat ik maar wacht tot die wat goedkoper wordt...

20. James Pond

James Pond Guest

:emo:

Er is 1 review die onder de 8 zit en meneer denkt dat het niet uitgewerkt genoeg is. De game is helemaal niet makkelijk.

METACRITIC | XBOX 360 85 | PS3 86
    GAMERANKINGS | XBOX 360 86.40 | PS3 87.52

9|10 TeamXbox Editor's Choice
    Quote:
    Finishing Darksiders was one of those great reliefs quickly followed by a refreshed desire to play it again. It’s a really long game for one of its type. My first playthrough took just over 20 hours, and that is without collecting every last item and maxing out the level of all weapons. If I go back and do that, it’s probably going to take at least another 10. And, yet, Darksiders was so much fun that I would happily do it again. There are some blemishes here and there, but they are technical in nature. Everything else about this game, from the concept through the execution, is unequivocally great. Darksiders is a great way to kick off the decade.

8.5|10 GameInformer
    Quote:
    Even without a clear narrative purpose, Darksiders never wavers from being an enjoyable adventure. I had a blast playing it, and strangely enough, the obvious nods to other games added to the fun. Despite a lame last boss fight, the setup planted for the sequel has me counting the days until it arrives.

8|10 Eurogamer
    Quote:
    Still, while on the surface of it Darksiders feels like a game with a lot of good ideas but only a few of its own, where even a brief flying section on an angelic mount owes rather a lot to Panzer Dragoon, overall the silly old story and wonderful art style give terrific heft to the universe, and the clockwork of the puzzles and game systems are precision-engineered in a manner that you come to trust implicitly. It may be a game of betrayal and redemption, but you won't feel hard done by if you choose to begin 2010 in its company.

4|5 GameSpy
    Quote:
    Darksiders isn't a God of War clone (as most coverage might have you believe), but is instead more a fusion of God of War and the Legend of Zelda. Combine these two unlikely partners with a handful of great game design derivatives -- like the ability to slow time and wield portal guns -- and you get a game that, by all rights, should have suffered greatly for trying to do too much. Against those odds, Darksiders is mostly successful: Despite its unoriginal nature (and occasionally threadbare use of its cooler ideas), Darksiders comes together surprisingly well.

Je bent lang genoeg met de game bezig om hem voor 60 te kopen, en daarna ruil je hem toch gewoon via XBW? Doe ik zelf ook. En deze game moet je echt spelen als je tenminste van toffe games houdt.. Snap niet dat sommige mensen een 7.8 niet hoog genoeg vinden :emo:

Nou ok niet de enige review die onder de 8 zit maar...

10|10 BigPond GameArena
    10|10 Play Magazine
    98% Gamers Temple
    96% ConsoleMonster
    95% Game Vortex
    95% Gamers' Temple Award of Excellence
    9.5|10 TotalPlaystation
    9.5|10 Wonderwallweb.com
    9.2|10 Multiplayer.it
    A- Gaming Nexus
    9.0|10 Da GameBoyz
    9|10 Digital Chumps
    9.0|10 Games Xtreme
    9|10 GameStyle
    9.0|10 Gaming Excellence
    9.0|10 IGN AU Editor's Choice
    9|10 MS XBOX World
    9|10 PALGN
    9.0|10 Planet XBOX360
    9|10 TotallyGN 360
    8.9|10 IGN UK Editor's Choice
    8.9|10 GameFocus Editor's Choice
    8.5|10 GamersHell Bronze Award
    8.5|10 Gamervision
    8.5|10 Meristation
    B+ GameShark
    B+ GameRevolution
    4.1|5 Cheat Code Central
    8|10 Games Radar
    8.0|10 GameZone
    8.0|10 Impulsegamer
    8|10 PlayStation Official Magazine (AU)
    80|100 Xbox World (AU)
    7|10 GameDaily
    3.5|5 GamePro
    7|10 Official XBOX Magazine (UK)

Kom op zeg :p het is een topgame die 60 waard is.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2010

Deel Deze Pagina