1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Zelfs topgames zijn niet 60 waard, hoor. Hooguit 50 euro.

2. James Pond

James Pond Guest

Nouja goed nu vind ik de games prijzen ook wel erg duur tegenwoordig, maar ik vond het niet vervelend om hier 60 euro voor neer te tellen.. heb er iniedergeval geen spijt van gehad!

3. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen/willen jullie me helpen?

in de tweede tempel (eindbaas griever) ben ik in een ruimte met 3 grote liften met treinrails ervoor, en ik heb geen idee wat ik moet doen.

4. James Pond

James Pond Guest

Hehe die kamer..

Je moet ergens omhoog, weet niet meer precies waar ( volgens mij via 1 van die liften op de zijkant jumpen en dan omhoog. Dan kom je ergens in een gang en kun je een blok naar beneden duwen. Die moet je dan op 1 van die liften zetten, en op de derde lift krijgen ( die helemaal rechts in de kamer staat ). Grab en Y inhouden en wegslaan.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2010
  5. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaa thanks man, ik had t al geprobeerd maar nu blijkt dat ik de y knop te vroeg los liet waardoor dat blok van die lift op de grond flikkerde ipv op de andere lift

6. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat vind je trouwens van die "handschoen"die je in deze tempel haalt? vind de scythe wel wat vetter .. gebruik je hem na deze tempel nog veel?

7. James Pond

James Pond Guest

Ik gebruik hem standaard eigenlijk. Later krijg je echt zo'n coole move dat je een dash naarvoren doet, War een klein beetje naar boven springt en je die glove op de grond slaat, dan gaan veel vijandenden om je heen de lucht in :p. Er handig. Maar je kan toch on the fly wisselen dus ach :p.

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar? Kunnen leuke wallpapers zijn :)

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Nooit, die glove slaat veelste langzaam waardoor vijanden een kans hebben je te slaan. Scyte gebruik ik veel vaker.

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Toch wel jammer dat iemand zich zo kan laten beïnvloeden door één review. Bovenstaande scores zeggen genoeg lijkt mij, maar dan nog is een mindere review ( 7.8 is nog steeds niet slecht ) gelijk leidend ? Ik speel h'm op normaal, maar dan nog is het spel niet makkelijk, des gewenst zet je h'm direct op het moeilijkste niveau. Een game als AC II is makkelijk en MW2 met in het begin iedere week een patch, was niet goed uitgewerkt. Hier mag je niets over roepen en het heeft al helemaal geen invloed op het review cijfer, kennelijk moet een relatief onbekende ontwikkelaar zich dubbel bewijzen.

Natuurlijk zijn er altijd punten voor verbetering en ik snap best dat 60 Euro een hoop geld kan zijn, echter kan je h'm al aanschaffen voor bedragen onder de 50 Euro. Darksiders is zeker een topgame, misschien blijkt dat ook wel uit de reacties die hier worden geplaatst door mensen die het spel al hebben...

Dus, zoals je zelf al aangeeft, als game liefhebber moet je het spel later zeker een keer oppakken...

Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  11. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door alle positieve verhalen hier toch ook vandaag maar even opgepikt, ligt nu naast me alleen ff geen puf om te gamen.. morgen misschien :)

12. abuserkadayf

abuserkadayf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net tiamat gekilled..hart ingeleverd bij sameal..maar nu zit ik bij zon ventilation shaft en kan niet verder als ik naar beneden spring ga ik dood ?

iemand die me kan helpen ?

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    even naar het linker blad springen en daar een kamertje ingaan, daar zit een switch en dan draait het blad een aantal graden (dacht ik, weet niet meer precies)

14. abuserkadayf

abuserkadayf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx man ik probeerde telkens de andere kant op te springen ... hehe ik vind het trouwens een brute game..misschien zelfs wel beter dan bayonetta...

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Paar pagina's terug stonden de vragen en oplossingen nog netjes in spoilers :{

Puzzels waren in het begin toch makkelijk, moet zeggen dat ik toch even over de eerste puzzel heb gedaan hoor in de Twilight Cathedral :b:

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben maar op normal begonnen, weet toch wel dat ik hem nog een keer ga uitspelen op Apocolyptic ;)

17. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een game zeg!

Lang geleden dat ik zo heb genoten, dat terwijl hack&slash eigenlijk niet zo m'n ding is. Voor je het weet ben je een paar uur verder, alles is perfect uitgewerkt en je wil maar 1 ding, verder spelen.. Enige minpuntje is de screentearing, niet echt superstorend, maar soms wel merkbaar. Als het goed is komt daar ook een patch voor.

Tot nu toe absoluut geen spijt, kan hem zeker aanraden!

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Vond deze niet echt de moeite waard om in spoilers te zetten, waar hij vast zit zal niemand anders ook vastzitten denk ik want het is niet echt een puzzel :lol:

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik hoop zo dat dit spel een succes wordt! Het enige spel sinds lange tijd wat de volle pond verdient!

Al een E.T.A. voor de patch?

20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game gaat zeker een succes worden.

Deel Deze Pagina