1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ik verwacht gewoon op de release date? Officieel hoort de game natuurlijk nog niet in handen van consumenten te zijn. :+

2. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eindelijk is de review van Darksiders op Gametrailers.com online. En dat is toch echt de enige site waar ik het vrijwel altijd mee eens ben (en die spelen em eerst uit voordat ze een review gelijk online zetten). Spel krijgt een 8,4. Redelijk, maar ik wacht wel even tot hij in de aanbieding is (er komen gewoon teveel toppers de komende maanden).

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Toch weer niet slecht. Wat heeft Gametrailers voor cijfer gegeven aan AC II, want qua gameplay vindt ik Darksiders namelijk beter... Er komen zeker nog aardig wat toppers aan, voor de gamer lijkt 2010 weer een mooi jaar te gaan worden. Met Darksiders heb ik de eerste topper in ieder geval al binnen, tijd geleden dat ik zoveel plezier heb met een game...

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk meestal op Teamxbox.com, heeft altijd goede reviews en hun meningen komen overeen met die van mij!

Daar krijgt DarkSiders een 9.0 ;)

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zelda is een geweldige adventure game met een ok actie gedeelte, dat is goed want het is een adventure game. Je hoort hier niemand over klagen. Aan de andere kant God of War, geweldige actie game maar geen echte exploration gedeeltes op een enkele kist na. Wordt God of War afgerekend aan het gebrek op het exloration gedeelte? nee natuurlijk niet want daar gaat het spel niet over.

Dus daar hebben we Darksiders, een adventure game met een dieper actie gedeelte dan andere games in het genre, maar in plaats dat als positief te ervaren vallen het ze het spel erop aan omdat de combat niet zo diep is als God of War en het adventure gedeelte niet zo uitgebreid als Zelda. De meeste mensen stoppen het spel in het Zelda hoekje OF het God of War hoekje, wat het beide niet is. Metroid Prime vergelijk je toch ook niet met Halo of Call of Duty?

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hmm, Metroid Prime zou ik juist vergelijken met Zelda.

Ik heb deze game niet, maar als het een fusie is tussen Zelda & God of War qua elementen. Dan ga ik deze zeker nog is halen :).

7. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De developer van Darksiders vergelijkt hun game zelf met Zelda. Geen wonder dat er dan mensen zijn die de game anders benaderen. Dalton roept het dan op zichzelf af hoor.

Maar, kwam er niet een patch tegen de screentearing? Misschien dat ik hem dan wel ga kopen.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Vergelijken in de zin er komen elementen overheen, het is geen 1 op 1 kopie van Zelda zoals Dante's Inferno en God of War.

9. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    wow dan heb je in mijn ogen wel erg veel fantasie, dan kun je elke game wel met elkaar vergelijken, want tenslotte speel je ze allemaal toch op een computer?

10. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Metroid Prime is de enige game die waarvan ik vind dat die het meest lijkt op Zelda tot op heden. Het is alleen in een shooter-vaatje gegoten.

Je begint zonder iets, je moet je wapens, armor en extra dingen vinden dmv gebieden uit te spelen en eindbazen te verslaan. Ook vind je energie om je leven aan te vullen.

Door je nieuwe wapens krijg je weer toegang tot nieuwe gebieden wat eerder niet kon door die beperkingen. Inclusief de nodige puzzels die je moet oplossen.

Allemaal elementen van Zelda.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En Zelda heeft het ook echt niet zelf verzonnen...

12. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Zelda was volgens mij juist wel de eerste die action adventures op deze manier bracht.

13. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, dat was in het in mijn geboortejaar (79) uitgebrachte Adventure voor de atari 2600 :lol:

Bij Zelda kon je voor het eerst saven. Man Zelda 1 is trouwens nog verdomd moeilijk :)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    De game is weer op voorraad bij MyMemory! Hij kost daar 45 euro incl., wat dus volgens mij de laagste prijs is sinds het cancellen van Gamehubs.

15. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    40,99 voor mij altijd leuk werknemer bij de intertoys :D maar ik heb hem ook maar eens gehaald :D

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Beste klant ,

(Een deel van) je bestelling (nummer) is verzonden.

Het betreft de volgende artikelen:

* 1 x Darksiders (Xbox 360)

:thumbs:!!!!

17. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf bezig maar graag jullie hulp _O_
    in tempel twee kom je op een gegeven moment in een ruimte omgeven door rotswanden, in de verte fladderen van die groene beesten, onderin kan je met je handschoen blauwe rots wegslaan waardoor de ruimte half onder water loopt maar dan weet ik niet meer wat ik moet doen.

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bij Blahdvd €41.39 + €1.15 verzending :). Daar ga ik mijn exemplaar de komende week bestellen denk ik.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Review van Gametrailers!
    [gt]60496[/gt]

20. James Pond

James Pond Guest

Echt een kut review trouwens. Ze zeiken alleen maar, dat de combat niet diep genoeg is, dat de game elementen leent van andere games, maar als een shooter elementen leent van een andere shooter is het geen probleem. Echt ze zeiken constant, en op het eind geven ze de game een 8.5. Die shit slaat toch echt nergens op :emo:

Deel Deze Pagina