1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Dan hoop ik toch snel op een patch voor de 360 of gewoon de PS3 versie aanschaffen. Best wel zonde, want hierdoor vergaat een beetje de totale game ervaring, alhoewel de gameplay in dit spel weer een hoop goed maakt :)

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  2. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik zeik niet zo snel over dit soort dingen ;) Laat staan dat ik er over post.. maar bij dit spel kon ik niet anders.. Maar altijd grappig dat je dan voor zeikstraal wordt uitgemaakt (niet door jou hoor, maar in het algemeen, ik had de game dan ook al 2 januari), tot mensen het spel zelf hebben. Op het internet geldt "alleen mijn mening is correct"

Ik zou nog even wachten met ruilen.. er komt een patch uit, mss wel volgende week. Game is niet ge-vsynced op de X360 en loopt dus vaak over de 30 frames hierdoor onstaat de tearing.

Ik ben gestopt en wacht op de patch voordat ik verder ga.

En het schijnt dat als je een tv hebt die 120 Hz en hoger is dat je minder last hebt, verschilt dus per TV.. lekker dan. Ik heb een plasma dus dat is helemaal raar.

Mochten de problemen blijven, dan ga ook ik deze versie ruilen voor de PS3 versie.

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Installeer hem eens op je HD, ik heb namelijk alleen last van screentearing en bij het eerste filmpje na het "introductie level" loopt het geluid niet synchroom, voor de rest geen haperingen en framedrops.

Wel apart trouwens dat mensen over dit vallen, bij Mass Effect had ik constant frame drops en texture pop-us en daar hoor je niemand over.

4. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hielp installeren niets. Maar zoals ik boven al beschreef, het schijnt per tv te verschillen, en dat jij er minder last van hebt is hartstikke mooi.. maar dat wil niet zeggen dat andere er geen last van hebben.

Dat stukje van verschilt per TV komt trouwens van de developer zelf.. heet met het aantal Hz te maken van je tv.

En Mass Effect heb ik me ook aan kapot ergert.. maar die had niet zozeer frametearing maar wel een lage framerate.

Texture popin vind ik niet zo erg, das maar 1 of 2 sec met laden. En er waren zat mensen die er over klaagde bij ME. Daarom zitten we nu fijn met loading schermen in ME2 om het texture popin te verbergen, nou ik begin liever direct met spelen.

5. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond zelf de eerste eindbaas een van de moeilijkste.
    de volgende dungeon vind ik qua puzzels uitdagender, de 3e ziet er t vetste uit in mijn ogen) tot nu toe)

ps ik heb trouwens nergens last van of ik snap niet wat jullie bedoelen. t ziet er allemaal even prachtig uit in mijn ogen, sterkwer nog hoe verder je komt hoe mooier t wordt. af en toe als je in een hoek gedrukt wordt door vele vijanden wilt de camera even niet meewerken maar daar stoor ik me niet aan.

ik had bijvoorbeeld bij prototype dat als er veel vijanden in beeld waren dat hij gewoon ontzettend langzaam liep, echt in slowmotion, daar stoorde ik me wel ontzettend aan en ben daarom ook halvewerge gestopt. hadden jullie dat ook en hoe heet dat dan??

6. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    uhmmm nee dat is ook alweer een tijdje geleden he, overigens ging ik laatst weer ME1 spelen en toen irriteerde ik me inderdaad mateloos en vroeg ik mezelf af of ik daar toentertijd ook al zoveel last van had.

weet niet of het handig is om een week te wachten en dan eventueel te ruilen, dan zeggen ze bij de winkel waarschijnlijk ook 'dikke vinger voor je'.

Op de HD zetten is voor mij niet echt een optie aangezien ik de 20 GB heb die praktisch vol staat met DLC voor tig muziek spellen en GTA episodes e.d.

textures die iets later inladen vind ik ook veel minder erg tenzij het natuurlijk constant gebeurt. Nee ik heb bij Darksiders echt een verschrikkelijk haperend beeld als ik met de camera om mezelf heen draai.

@ICON ik had dan juist weer met Prototype nergens last van en heb hem met erg veel plezier uitgespeeld

7. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch zin om de game zelf aan te schaffen... Maar ik wil aan de andere kant wachten op de patch. Maar ja, wat is 'redelijk snel'.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik wil net zeggen,heb het gevoel dat de patch komt een dag nadat ik em uitgespeeld heb :+

9. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    ja zo kan ik me nog GRiD herinneren die extreme vastlopers had en daar zou ook elk moment een update komen, maar die heb ik nooit meer ervaren omdat ik het na een maand voor gezien hield. niks ergers dan 5 rondjes eindelijk perfect te rijden om vervolgens op de finishlijn vast te lopen...

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Na twee dagen heb ik em maar weer opgepakt en ben ik verder gegaan met de vlieg sequence. Gelukkig er voorbij, wat een drama ;)

Ik zit nu in de eerste echte temple ofzo, en eindelijk wat meer exploren en puzzelen.
    Ik weet alleen niet waar ik mijn souls aan uit moet geven. Sommige dingen snap ik de bedoeling niet van (empty vessel) en om nou meer combo's te kopen, lijkt me voor mij ook niet handig. Ik hou me toch aan de meest simpele combos. Heb wel die Scythe met die code gehaald, maar die vind ik te langzaam en gebruik ik dus niet zoveel.

Ik ben benieuwd hoever ik kom, ik ben erg slecht in dit soort games, met name de boss fights. Maar het sfeertje spreekt me zo aan :)

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Mocht de patch al klaar zijn en hij moet inderdaad nog goedgekeurd worden, dan heb ik het vermoeden dat ie eind deze week wel online staat, dat is in ieder geval mijn ervaring met dit soort berichtgeving. Ik hoop voor jullie, donderdag of vrijdag, zodat de 360 bezitter ook gewoon optimaal kan genieten van dit heerlijke spel.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Buiten het vsync geburen is de game prima tee spelen toch. Het stoort me ook wel een beetje, maar niet zodanig dat ik het niet meer wil spelen ...

EDIT:
    ik hoorde ook wat klachten over de muziek en het geuid? Ik vind ze beide erg goed!

13. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0

ik koop ook nauwelijks combo´s ben niet zo van te veel knoppencombi´s indrukken. koop alleen de makkelijke combo´s zitten wel hele mooie tussen
    dei scythe vind ik echt geweldig als je aangevallen wordt door meerdere vijanden tegelijk, ben hem nu aan het levellen naar 3 mn zwaard zit al op 3

ben bijna bij de eindbaas in de 4e dungeon, het is dan toch nog niet bijna voorbij? :'-( zit nu op 13 uur spelen staat er vermeld

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is uniek te noemen dat een multiplatform game op de PS3 mooier of beter is, want dat gebeurd eigenlijk haast nooit. Vaak is de 360 versie net even wat mooier enzo. Het zijn super kleine verschillen meestal, maar ze zijn er wel. De 360 versie heeft dan weliswaar genoeg tearing, ik stoor me er niet heel erg aan, echte hevige framedrops zou ik wel vrij gauw behoorlijk irritant vinden.

Maar goed, die patch moet maar gewoon gauw komen, normaal gaan die dingen altijd vrij snel.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net een gaaf gevecht gehad in the Twilight cathedral...
    ... met de Jailer. Echt Impressive hoe die zijn entree maakte :) Na 1x dood te zijn gegaan (met 2 hits :eek:), wist ik wat ik moest doen en toen ging die mooi neer :)

Ik doe het wel langzaam aan, en backtrack veel. Ben nu in the cathedral ook aan het backtracken voor kistjes, nu ik die werpster en die bommen heb...

Heb pas 1 piece van de abbysal armor gevonden ...

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmmmmm, ik kan wel wat hulp gebruiken bij een boss battle:

... Tiamat: ik krijg hem twee keer down met de explosives en uiteindelijk landt hij dan, dan ontwijk ik alles en waar mogelijk hurt ik hem. Vervolgens komt de (B) van een finishing move in beeld, ik druk dan ook op (B) en dan gaan we beide enorm de lucht in, waarna ik met vuur naar beneden wordt geblazen. Daarna begint het gewoon weer met ontwijken enzo. Ik heb hem tot drie keer op de (B) gekregen, maar wat dan, hoe krijg ik hem down ?

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Als je het filmpje krijgt dat je de lucht in vliegt doe je het niet goed. Je moet sneller op B drukken, want je moet een ander filmpje krijgen. Daarna gewoon steeds met die werpster op zijn kop mikken en als ie naar je toe komt snel op B drukken. Als je dat lang genoeg volhoudt kun je hem finishen ;)

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb em al :) je moet niet op (B) drukken, maar ingedrukt houden :D
    En niks werpster, ik heb hem gewoon melee in elkaar gerost! :)

2 pogingen en 10 minuten, viel me mee. Coole fight :D

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Okee met die werpster vond ik toch veiliger :+

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb alleen geen flauw idee wat ik moet kopen. Ik heb die wrath abilities nog nooit gebruikt, geen idee of ze nuttig zijn.

Ik heb nog 12k souls te spenderen... tips anyone ?

Deel Deze Pagina