1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe moves en ik gebruikte stoneskin wel veel, je slaat dan harder en krijgt minder damage. Later krijg je die groene (ben naam ff kwijt) en die is echt heel goed tegen vijanden.

2. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu een uurtje bezig en vermaak me prima. De sfeer is errug goed; grauw grijs en duister, af en toe verlang ik gewoon even naar een blauwe lucht of iets anders levends (en dat is niet verkeerd bedoeld).
    Het vechten moet ik nog onder de knie krijgen. normale ventjes lukt wel maar van de vuurspuwende monsters krijg ik de volle lading. Zal vast wel oefenen zijn.

Ow ja, framedrops of wat dan ook heb ik geen last van. Geinstalleerd op HD en een 'ouderwetse' 60hz tv.

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, net een challenge gehad dat ik in 4.00 min 15 enemies met autos moet kapot maken. Tot en met 14 no problemo, maar dan komt zo'n big badass, en die mept me steeds en krijg ik niet de kand een laatste little one af te maken. Time out... o:x

Die arena challenges zijn af en toe wel mega bruut!

4. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Het makkelijkste ontwijken gaat met blokken en dan een van de kanten opdrukken. Gebruik het bij de moeilijke mannetjes en bij bazen.

5. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld :)
    Uurtje of 20 over gedaan denk ik zo.

Wat een geweldig einde trouwens :)

Nu nog een even alle achievements halen die ik gemist heb.

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Die met auto's is makkelijk, gewoon B en RT spammen, auto pakken, van de vijanden weg lopen, omdraaien en RT drukken. Andere auto zoeken oppakken en zelfde truukje herhalen.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Net even de eerste uurtjes in de game gestopt, en wat een epische game. Sfeer, gameplay en bruutheid zijn echt super! Hopelijk speel ik hem niet te snel uit.

8. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 uur minimaal gok ik :)
    Ik heb hem in die tijd ongeveer uitgespeeld en niet heel lang verspild aan dingen die niet verhaal gerelateerd waren.

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Even gekeken, heb er nu volgens het spel 10 uur en wat minuten inzitten. Ik weet alleen zeker dat dit zelfs nog iets meer is. Zover ben ik nog niet, heb net inderdaad die challenge met die auto’s gedaan, de 5e maal eindelijk gehaald. De andere had ik al gehaald, dus kan weer toeteren :p

Maar als ik het zo bekijk valt er nog heel wat vrij te spelen en ben ik in het spel nog niet zo ver gevorderd, waarschijnlijk ga ik dik over de 20 uur heen. Mezelf kennende zal ik wel weer een tijdje blijven hangen bij een eindbaas of een puzzeltje ;)

Ik blijf het allemaal erg gaaf vinden, ook de watereffecten zijn tof gedaan, zoals de lichtinval en het zicht uit het water richting bepaalde voorwerpen. Het geluid, nabij het waterval, als je onderwater zwemt is ook gaaf. Zijn kleine details, maar dragen wel bij aan de sfeer. Vergezichten zijn ook goed en wat me daarbij opvalt is dat ik helemaal geen last heb van pop-ups.

Maar goed, ik denk als je een beetje explored en niet teveel rushed, dat je toch al snel aan de 25 uur gaat komen :9

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmmm mooi zo, dan heb ik nog wel even te gaan :). En dan nog op de moeilijkste graad uitspelen en alle achievo's zien te halen.

Ik vermaak me wel met die game. Zit nu in die cathedraal om dat grote vlieg monster te slopen. Heerlijke shit :)!

11. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Ben nu op jacht naar "The Reaver"..

Wat erg goed gedaan is, is dat je gedurende het spel jezelf steeds meer bad-ass gaat voelen. De "kleine" demonische onderkruipsels zijn puur zielevoer en je kan ze letterlijk verpletteren :)

Speciale vermelding voor de voice acting, ik weet niet waar ze al die kettingrokende, zuipende en gruntende death-metal zangers vandaan hebben gehaald, maar ze klinken echt "as hell" ! :)

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Samuel vind ik het tofste character uit het spel,
    hij zegt ook iets over dat hij terug komt/dat de speler hem terug gaat zien, hoop dat er nog een darksiders 2 komt waar je de andere 3 horsemen bent.

13. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Darksiders 2 komt er wel aan was al aangekondigd. Vond het ook erg jammer dat je ze niet te zien krijgt :'-( Kan nu al niet wachten tot dat hij uitkomt :thumbs:

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Iemand nog interesse in The Harvester wapen, zo ja, doe dan dit,

The code is: The Hollow Lord
    *it is case & space sensitive*

step 1: while in game enter the pause menu
    step 2: select options
    step 3: under game option select enter code
    step 4: enter words case sensitive select done
    step 5: visit Vulgrim and purchase The Harvester from the Weapons Menu

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Was al gepost maar mag inderdaad ook wel in de startpost gezet worden! :thumbs:

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik die zeis echter nooit ,vind de vuist een veel cooler wapen :D

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de voice acting ook echt spot on!

Overigens ben ik nog steeds benieuwd waar iedereen zijn souls aan uitgeeft, Ik heb ondertussen 16k souls te spenderen, maar ik heb nog geen behoefte gevoeld om iets te kopen. Ik gebruik die wrath powers ook nooit.

Wie gebruikt de wrath powers wel, en welke dan en waarom ? :)

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Om het jezelf wat makkelijker te maken, upgrade je moves gewoon en koop wat nieuwe moves, zowel voor de scythe als sword. Die powers gebruikte ik wel regelmatig, maakt het spel wat cooler.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik heb alleen het gevoel dat ze niet krachtig genoeg zijn.
    Misschien dat ik wat devensive powers ga kopen, Stoneskin bijvoorbeeld.

Weet iemand overigens waar nu dat empty vessel voor is. De in-game omschrijving vind ik erg vaag.

En dan heb je ook nog iets dat je weer geressurrect wordt ?

20. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet wat upgrades voor je zwaard kopen.. zitten echt vette moves bij, ook de simpele combo´s zoals x ingehoud houden geeft al leuke effectene, maakt het spel vetter mijn inziens.

@ nol damn ben je net voorbij de challlenges en je hebt al 10 uur gespeeld? dan zoek je echt een hoop inderdaad, i kzit met 13 uur al bij de 4e tempel en ik had al het idee dat ik t redelijk rustig aan doe

Deel Deze Pagina