1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Even wachten tot hij zo ver mogelijk weg is, en dan gewoon goed timen, dash of double jump en glide zodra je van het platform bent. Lukt het zo niet?

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net even twee uur gespeeld, vind hem geweldig. :D Zit nu ergens op de weg naar Tiamat, net die Shadow Lurker-challenges gedaan.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb het eindelijk gehaald. Je kunt daar niet dashen. Probleem was dat je telkens weer vanaf het begin moest beginnen. Wel een gaar stukje, gelukkig ben ik er voorbij!

Daarna is het weer genieten. Ik vind ook het schieten goed geimplementeerd en een welcome afwissleing.

Ik zie alleen niet het belang van de pistol boven de crossblade ??/

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe moet ik die worm verslaan?

Dat is net nadat je Ruin krijgt :)

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    eerst die metalen plaat van zijn bek slaan met je zwaard en vervolgens in zijn bek schieten met je pistool

6. James Pond

James Pond Guest

Gewoon op apocalyptic spelen, sure later in de game is het wat moeilijker maar je vind genoeg health shards, en als je op de juiste momenten dodged ( RB ) dan is het niet te moeilijk.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Daar ben ik ook. Wel een vet stuk net daarvoor in die arena! En die rooie dude was behoorlijk sterk :) Ik her er een health dinggetje gebruikt :eek:

Damn. Ik heb ook moeite met die worm. Hoe vaak moet je em wel niet in de bek raken ?????

EDIT:

Got him :)

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bleh ben nu al begonnen op Normal. Tot nu toe niet veel moeite gehad, alleen die bolle vuurgasten(die self-destructen) vind ik wel irritant. Ach ja, als de game echt zo goed is dan speel ik hem mss wel nog een keer uit, wat voor mij een zeldzaamheid is. :+

9. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe versla je die robot net nadat je dat portal ding gekregen hebt?

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Lol:

Ik dacht de end boss te hebben verslagen in de ashlands....hehe, toen kwam de stygian nog, maar dat ging gelukkig gemakkelijk, makkelijker dan die eerste worm, misschien omdat ik meer gewend was aan het paardrijden + achteruit kijken en schieten.

Het spel is en blijft machtig mooi! Prachtige artwork en monsters en brute actie. De mix van alle elementen is erg goed gedaan tot zover. Ik ben normaal niet zo'n action game fan, maar deze is een uitzondering!

EDIT:
    En ik vergeet gewoon die wrath powers te gebruiken. ZO heb ik Stoneskin L3 en die vergeet ik gewoon in te zetten als ik tegen die rode dude ging bijvoorbeeld....

11. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat het stukje dat je die portals op de grond moet schieten. Daarna moet je boven op dat beest zien te komen. Ook via de portals dan he ;)

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  13. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat idee had ik al ik weet alleen niet hoe... t lukt me niet om n portal bovenop hem te openen

14. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Heb het spel nu een paar dagen, maar vind dit zon vet spel. Ben nog niet ver, net na Tiamat, maar voor mij kan het nu al niet meer stuk!

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    die robot doet op den duur een aanval en dan zit zijn wapen een aantal seconden vast, zorg ervoor dat die vlak naast een portal staat. Schiet nu een opgeladen portal naast hem, en ergens anders 1. Nu spring je in die andere en zal je uit de eerste portal schieten, probeer boven op hem te gliden en als je bij hem in de buurt bent ram je op B. Appeltje eitje.

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    paupere review, ik had juist wel een aantal verrassende momenten, zoals de bossfights en de stukjes die je op je paard aflegt. Vooral de gevechten dat jezelf op een paard zit en tegen vijanden op een paard vecht zijn supervet en voelt aan alsof je in een gladiatoren film zit. Voice acting is ook geweldig (kan mass effect nog wat van leren, jez*s wat zijn de stemmen daar saai) en de wereld van Darksiders voelt heel levend aan.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik vind de minpunten ook wat zo zo. Grafisch niet best? Het zien er tien keer beter uit dan DA:eek: en daar hoor ik niemand over klagen. Het spel is niet bijster origineel, maar het speelt wel verdomd lekker weg. En het is wat beperkt qua combos (gelukkig voor mij ;)) maar ze zien er wel allemaal erg bruut uit, net als de finishers. En de fimpjes zijn ook erg mooi gemaakt. Al met al een zeer lekkere game om te spelen!

18. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    This

Nu bij iedere fps maar eens gaan zeggen dat ie niet vernieuwt omdat het een fps is.

Deze game staat in mijn top 3 van de 360. En ik
    heb er heel wat gespeeld.

19. James Pond

James Pond Guest

minpunt : Vernieuwt niet

:'). Is dat nodig dan? Er zijn honderden games die geweldig zijn maar niet vernieuwen.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, zit ff stuck. Ben in Iron canopy (spinnen level) en in een afgebroken huis, waar eens stalen balk aan het plafond hangt en er is een chronos dingetje. Ik ben naar de overkant gezweefd en in de kist daar zat de map. Maar hoe kom ik verder vanaf hier ?

EDIT:
    nvm, I got it :)

EDIT2:

level design is echt mooi, helemaal in de Iron Canopy!

Deel Deze Pagina