Ohw stond in een edit onder 1 van je filmpjes, (had ik gemist sorry :$). 1 jan is toch nog een tijdje weg. Nja hebben ze nog lekker veel tijd om deze game helemaal tip top te maken.
Ik hoor net pas van deze game maar ziet er tof uit moet ik zeggen.. Ik hou hem in de gaten en tof dat Mark Hamill erin zit:b: SDCC 09: Mark Hamill Voice Actor Diary [GT]53026[/GT] SDCC 09: War Voice Actor Diary [GT]53024[/GT] SDCC 09: Walkthrough Part IV [GT]53022[/GT]
Zier er goed uit! Hou alleen niet van automatischlocken op vijanden, waarom niet zoals Ninja Gaiden vrije besturing? Het haalt vaak de dynamiek uit spellen imo.
Wanneer komt ie nu uit? Ik lees overal 1 Januari, maar hoe kan dat dan? Dat is toch internationaal een vrije dag EDIT: de game heet nu alleen nog Darksiders. Dus geen Wrath of War meer
Mooie startpost, zeg Dus Darksiders wordt op dezelfde dag als Bayonetta uitgebracht Hoewel deze spel tof is, ga ik toch voor Bayonetta. Ik ga niet 2 spellen op 1 dag kopen Tja, er wordt zoveel spellen naar 1e kwartaal 2010 verschoven. Hopelijk wordt deze spel succesvol, en staat ook in mijn must-have-lijst.
Hopelijk worden ze gewoon beide regiovrij. Alhoewel ik wel eerst reviews wil zien inzake lengte/moeilijkheidsgraad en bugs van deze game.
Uiteraard kun je op reviews wachten. Maar ik heb voor mijzelf bepaalt dat reviews nauwelijks nog uitmaken. Ik ga wel twijfelen als er vieren worden gegeven Maar voor de rest ga ik op ervaringen van medegamers en van beelden van het spel af. Hiermee wil ik natuurlijk weer niet zeggen dat de game zeker weten goed gaat zijn, maar dat ik hem haal is zeker
Als een review zegt vol met bugs/veel te makkelijk/4 uur speeltijd etc. weet ik ieg wel dingen die ik anders pas weet nadat ik het spel zelf heb. Dat het een spel is dat mij wel aanspreekt kan ik wel zien van screens, filmpjes, interviews.
Uiteraard Alleen zijn reviews voor mij niet meer zo waardevol en al helemaal niet meer doorslaggevend. En dan heb ik het wel over reviews van games die me al heel lang leuk lijken
Bayonetta is al uit en is niet regio vrij, de playstation 3 versie wel. Ik ga gewoon beide games halen \o/