Toch vind ik de combo van een zelda game en een god of war like game prima werken. Ze hebben niet 1 specifieke game 'nagemaakt' maar een goede mix tussen meerdere games. En War does look cool
Darksiders is Zelda voor heteroseksuele mannen Zelda: iel klein mannetje met een groene legging. War: brede stoere vent met en dik armor pak.
Pff. Deze game is goed en heeft Zelda-elementen, maar IS Zelda? Deze game mag nog niet eens in de schaduw staan van de Zelda-serie. Met alle respect hoor.
idem dito, Zelda kan me ook niet boeien. Darksiders weer wel. Waarom? Geen idee, meer een gevoelskwestie.
Hoe kom ik btw weer terug in Iron Canopy? Wil daar armor piece halen, maar dat staat niet rechtstreeks op de map ...
Ohja, thanks, met je horse, nu weet ik het weer! PS: I love de 'snelheid' van internet EDIT: Nog een paar vraagjes: 1) Mijn Chaoseter heeft level 4, hoger gaat het niet volgens mij ? Ik zie mijn balkje in elk geval niet meer volloppen. 2) Vervangt de Armageddon blade de Chaoseter en is die dan ook sterker dan een l4 Chaoseter ?
Ik heb de blade nu en wil graag eerst proberen de artifacts enzo te halen (mis er drie), maar daarvoor wil ik eerst terug naar de Black Throne om die legendary te halen dat je alle items overal op de map ziet. Alleen, hoe kom ik terug bij de BT ? Via Leviathian's drift kom ik weer in Eden. Damn, dat geheugen van mij ...
Ja, herinnerde mij het net, in Scalding Gallow... Die map in DS had wat beter gekund EDIT: ik heb nu die legendary artifact, maar ik kan em niet meer slotten in mijn blade (geen chaoseter meer). Gelden de passive bonussen ook als ik hem slot in de glove (secundary weapon ?) EDIT2: Veel van de gemiste artifacts en chests zitten in de tussenstukjes van map naar map. Das best gaar, want dan moet je dus wel elke keer te voet de overgangen tussen de levels doen, ipv even met de holes naar elke map te gaan
Tip: Een levelmap heeft ook verschillende 'hoogtes'. Neem die altijd allemaal door want daar kunnen ook chests op staan die je dus op de normale map niet ziet. Kon hierdoor eerst de laatste Wrath shard niet vinden(zat op de overgang tussen The Dry Road en Ashlands op blijkbaar een andere hoogte van de map terwijl die er niet eens was op het eerste gezicht).
DIe check ik ook inderdaad. Maar ik mis toch nog 3 artifacts en 1 legendary... Moet nog maar 2 areas bezoeken. Wellicht zitten ze in areas die niet op de map staan. Iron Canopy ben ik al geweest. Welke andere areas staan niet op de map... ? Of ik echt voor alle items ga betwijfel ik, ik heb geen zin weer door Throne te gaan, maar daar zit nog een chest waarvan ik niet weet hoe ik er bij moet komen...
In Choking Grounds komt er eentje(weet niet zeker of het een artifact is) tevoorschijn als je alle kruisgrafstenen vernietigd. Daarnaast komt er ook eentje als je de deksel van een doodskist eraf schuift.
Wat een schitterend spel blijft dit, moet nu Silitha zien te verslaan, heb er inmiddels 20 uur opzitten. Neem aan dat ik een beetje het einde gaat naderen. Voor mij gevoel onderzoek ik veel ruimtes, maar als ik zo'n schatkaart heb, dan blijkt dat ik toch nog redelijk wat ben vergeten. Inmiddels 150 schatten verzamelt en ben nog met de verhaallijn bezig natuurlijk. Normaal kan ik de drive niet vinden om na zo'n tijd nog te blijven spelen, met Darksiders kost het geen enkele moeite
Jammer alleen dat zelda al 100 jaar hetzelfde is Ik had het alleen over een mix tussen een game als God of War en een game als Zelda. Goed geslaagde combo vind ik Valt nog wel mee hoor, je hebt nog een stukkie te gaan -- Gister tijdens m'n 2e playthrough m'n 1e vastloper gehad Hopelijk heb ik net een save gehad, maar dat weet ik niet meer. Was in elk geval op weg om alle treasures te verzamelen. Vanavond even kijken watskeburt. Als het goed is moet ik alleen de Armor piece in Eden nog. En dan nog even een keer knallen op Apocalyptic Ben op normal in m'n 2e run 1 x dood gegaan en dat was alleen maar omdat ik te snel wilde gaan en een ravijn in donderde. :/